Arvomme

MBE:n arvot viitoittavat tapaa, jolla teemme työtämme. Työskennellessämme yhdessä asiakkaidemme ja kollegoidemme kanssa, toimimme seuraavien arvojen mukaisesti:

NÄKEMYS

Näkemyksellisyys tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista, tiedon soveltamista ja oman asiantuntijuuden esiintuomista. Näkemykseen kiteytyvät myös vankka kokemus, vahva tiimityö ja eri asiantuntijoiden näkemysten luova yhdistäminen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

NOPEUS

Nopeus tarkoittaa oivaltamista ja kykyä hahmottaa asioita ketterästi. Lisäksi nopeus on sujuvuutta ja vaivatonta kommunikointia. Pysymme sovituissa aikatauluissa ja reagoimme nopeasti asiakkaan sekä toistemme viesteihin. Olemme ajan tasalla puolin ja toisin. Tarvittaessa nopeus on myös joustavuutta muuttaa toimintaa.

ROHKEUS

Rohkeutta on olla oma itsensä, kykyä kertoa ja perustella omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana. Olemme ylpeitä omasta osaamisestamme, mutta samalla jalat vahvasti maassa olevia tyyppejä. Rohkeus ei koskaan ole itsensä nostamista toisten yläpuolelle, vaan yhdessä parhaan tuloksen saavuttamista, myös rohkeasti haastaen ja kyseenalaistaen.

HYMY

Hymy tarkoittaa onnellisuutta ja työniloa, sitä, että työ on mielekästä ja tiimissä on hyvä olla. Se tarkoittaa avointa keskustelua, toisten arvostamista ja omasta itsestä huolta pitämistä.

Resonoiko arvomme? Jutellaan lisää!

 

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 03.08.2021

Kohti tuloksellisempaa markkinointia

Tuloksellinen markkinointi tarvitsee pohjan, josta kaikki tekeminen ponnistaa. Pohjan tulee antaa vastauksia haastaviinkin tilanteisiin ja ohjata oikeaan suuntaan. Haluathan edetä mahdollisimman suoraviivaisesti kohti tavoitteitasi? Perusta kuntoon Ennen kuin hypätään kohti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.07.2021

Avainsanatutkimus paljastaa miten saa lisää näkyvyyttä hakukoneessa

Hakukonenäkyvyys tunnistetaan lähes kaikissa yrityksissä oleelliseksi osaksi yrityksen näkyvyyden kasvattamista ja myynnin tukemista. ”Olisi hyvä näkyä Googlessa” on ajatus, mikä B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin parissa toimivilla on, koska verkkosivuliikenteen kasvattaminen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.06.2021

Neljä vinkkiä verkkosivujen visuaaliseen suunnitteluun

1. Lukusuunta (F ja Z) vaikuttaa silmäiltävyyteen Länsimaissa lukusuunta on vasemmalta oikealle ja olemme tottuneet lukemaan tekstiä kirjoista ja lehdistä ylhäältä alaspäin. Lukusuunta ohjaa myös tapaamme havainnoida ja lukea verkkosivujen [...] Lue lisää