Arvomme

MBE:n arvot viitoittavat tapaa, jolla teemme työtämme. Työskennellessämme yhdessä asiakkaidemme ja kollegoidemme kanssa, toimimme seuraavien arvojen mukaisesti:

NÄKEMYS

Näkemyksellisyys tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista, tiedon soveltamista ja oman asiantuntijuuden esiintuomista. Näkemykseen kiteytyvät myös vankka kokemus, vahva tiimityö ja eri asiantuntijoiden näkemysten luova yhdistäminen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

NOPEUS

Nopeus tarkoittaa oivaltamista ja kykyä hahmottaa asioita ketterästi. Lisäksi nopeus on sujuvuutta ja vaivatonta kommunikointia. Pysymme sovituissa aikatauluissa ja reagoimme nopeasti asiakkaan sekä toistemme viesteihin. Olemme ajan tasalla puolin ja toisin. Tarvittaessa nopeus on myös joustavuutta muuttaa toimintaa.

ROHKEUS

Rohkeutta on olla oma itsensä, kykyä kertoa ja perustella omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana. Olemme ylpeitä omasta osaamisestamme, mutta samalla jalat vahvasti maassa olevia tyyppejä. Rohkeus ei koskaan ole itsensä nostamista toisten yläpuolelle, vaan yhdessä parhaan tuloksen saavuttamista, myös rohkeasti haastaen ja kyseenalaistaen.

HYMY

Hymy tarkoittaa onnellisuutta ja työniloa, sitä, että työ on mielekästä ja tiimissä on hyvä olla. Se tarkoittaa avointa keskustelua, toisten arvostamista ja omasta itsestä huolta pitämistä.

Resonoiko arvomme? Jutellaan lisää!

 

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 14.02.2023

Hyödynnätkö jo tekoälyä työssäsi? Muista tarkistaa nämä asiat.

Open AI:n kehittämät tekoälyjärjestelmät ChatGPT ja GPT-3 ovat olleet alkuvuoden kuumin keskustelunaihe. Kyseiset tekoälyjärjestelmät julkaistiin jo vuonna 2020, mutta ovat nousseet kunnolla pinnalle myös Suomessa vasta viimeisimpien päivitysten myötä. Päivitysten [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 11.01.2023

Tämä ratkaisee kaikki B2B-markkinoinnin haasteesi

Yksi ihme, yksi yksittäinen toimenpide, joka ratkaisee kaikki markkinointiin liittyvät haasteet. Tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja sitä se onkin. Silti se kuulostaa niin hyvältä, että moni siihen sortuu. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 30.11.2022

Vaikka kaikki muu muuttuu, yksi asia ei poistu muodista

Markkinoinnin tapoja ja kanavia on tarjolla huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi kymmenen vuotta sitten. Samaan aikaan asiakaskunnasta niin kuluttaja- kuin yrityspuolella on tullut valikoivampaa ja nirsompaa, koska vaihtoehtoja ja osaajia on [...] Lue lisää