Arvomme

MBE:n arvot viitoittavat tapaa, jolla teemme työtämme. Työskennellessämme yhdessä asiakkaidemme ja kollegoidemme kanssa, toimimme seuraavien arvojen mukaisesti:

NÄKEMYS

Näkemyksellisyys tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista, tiedon soveltamista ja oman asiantuntijuuden esiintuomista. Näkemykseen kiteytyvät myös vankka kokemus, vahva tiimityö ja eri asiantuntijoiden näkemysten luova yhdistäminen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

NOPEUS

Nopeus tarkoittaa oivaltamista ja kykyä hahmottaa asioita ketterästi. Lisäksi nopeus on sujuvuutta ja vaivatonta kommunikointia. Pysymme sovituissa aikatauluissa ja reagoimme nopeasti asiakkaan sekä toistemme viesteihin. Olemme ajan tasalla puolin ja toisin. Tarvittaessa nopeus on myös joustavuutta muuttaa toimintaa.

ROHKEUS

Rohkeutta on olla oma itsensä, kykyä kertoa ja perustella omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana. Olemme ylpeitä omasta osaamisestamme, mutta samalla jalat vahvasti maassa olevia tyyppejä. Rohkeus ei koskaan ole itsensä nostamista toisten yläpuolelle, vaan yhdessä parhaan tuloksen saavuttamista, myös rohkeasti haastaen ja kyseenalaistaen.

HYMY

Hymy tarkoittaa onnellisuutta ja työniloa, sitä, että työ on mielekästä ja tiimissä on hyvä olla. Se tarkoittaa avointa keskustelua, toisten arvostamista ja omasta itsestä huolta pitämistä.

Resonoiko arvomme? Jutellaan lisää!

 

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 24.10.2022

Pärjäämmekö yhdellä LinkedIn-tilillä vai kannattaako luoda maakohtaiset tilit?

Monet asiakkaistamme myyvät palveluitaan myös ulkomaille. Erityisesti kansainvälistymisen alkuvaiheessa herää paljon kysymyksiä liittyen markkinointiin sekä sisältöihin.  Mitä kieltä kannattaa käyttää? Tarvitaanko joka maalle oma LinkedIn-sivu? Haittaako, jos englanninkieliset postaukset näkyvät suomalaisille? Pystyykö [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.10.2022

Huomioi nämä asiat markkinointibudjetin muodostamisessa

Puhutaanko rahasta? 😊 Vuoden loppupuolella monessa yrityksessä perataan kuluvan vuoden budjettia ja peilataan sitä kautta raameja tulevalle vuodelle. Käydään läpi, mitä tänä vuonna on investoitu markkinointiin ja mitä tuloksia se [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 13.10.2022

Opas brändi-ilmeen uudistamiseen

Tunnistetaanko yrityksesi? Herättääkö se kiinnostusta asiakkaissasi? Yrityksellänne on brändi, vaikka ette olisi sitä sen tarkemmin ajatelleetkaan. Brändi muodostuu kaikesta siitä, mitä kohderyhmänne näkee ja kokee asioidessaan yrityksenne kanssa. Brändi-ilme on [...] Lue lisää