Arvomme

MBE:n arvot viitoittavat tapaa, jolla teemme työtämme. Työskennellessämme yhdessä asiakkaidemme ja kollegoidemme kanssa, toimimme seuraavien arvojen mukaisesti:

NÄKEMYS

Näkemyksellisyys tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista, tiedon soveltamista ja oman asiantuntijuuden esiintuomista. Näkemykseen kiteytyvät myös vankka kokemus, vahva tiimityö ja eri asiantuntijoiden näkemysten luova yhdistäminen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

NOPEUS

Nopeus tarkoittaa oivaltamista ja kykyä hahmottaa asioita ketterästi. Lisäksi nopeus on sujuvuutta ja vaivatonta kommunikointia. Pysymme sovituissa aikatauluissa ja reagoimme nopeasti asiakkaan sekä toistemme viesteihin. Olemme ajan tasalla puolin ja toisin. Tarvittaessa nopeus on myös joustavuutta muuttaa toimintaa.

ROHKEUS

Rohkeutta on olla oma itsensä, kykyä kertoa ja perustella omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana. Olemme ylpeitä omasta osaamisestamme, mutta samalla jalat vahvasti maassa olevia tyyppejä. Rohkeus ei koskaan ole itsensä nostamista toisten yläpuolelle, vaan yhdessä parhaan tuloksen saavuttamista, myös rohkeasti haastaen ja kyseenalaistaen.

HYMY

Hymy tarkoittaa onnellisuutta ja työniloa, sitä, että työ on mielekästä ja tiimissä on hyvä olla. Se tarkoittaa avointa keskustelua, toisten arvostamista ja omasta itsestä huolta pitämistä.

Resonoiko arvomme? Jutellaan lisää!

 

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää