Arvomme

MBE:n arvot viitoittavat tapaa, jolla teemme työtämme. Työskennellessämme yhdessä asiakkaidemme ja kollegoidemme kanssa, toimimme seuraavien arvojen mukaisesti:

NÄKEMYS

Näkemyksellisyys tarkoittaa jatkuvaa uuden oppimista, tiedon soveltamista ja oman asiantuntijuuden esiintuomista. Näkemykseen kiteytyvät myös vankka kokemus, vahva tiimityö ja eri asiantuntijoiden näkemysten luova yhdistäminen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

NOPEUS

Nopeus tarkoittaa oivaltamista ja kykyä hahmottaa asioita ketterästi. Lisäksi nopeus on sujuvuutta ja vaivatonta kommunikointia. Pysymme sovituissa aikatauluissa ja reagoimme nopeasti asiakkaan sekä toistemme viesteihin. Olemme ajan tasalla puolin ja toisin. Tarvittaessa nopeus on myös joustavuutta muuttaa toimintaa.

ROHKEUS

Rohkeutta on olla oma itsensä, kykyä kertoa ja perustella omat näkemyksensä ja seisoa niiden takana. Olemme ylpeitä omasta osaamisestamme, mutta samalla jalat vahvasti maassa olevia tyyppejä. Rohkeus ei koskaan ole itsensä nostamista toisten yläpuolelle, vaan yhdessä parhaan tuloksen saavuttamista, myös rohkeasti haastaen ja kyseenalaistaen.

HYMY

Hymy tarkoittaa onnellisuutta ja työniloa, sitä, että työ on mielekästä ja tiimissä on hyvä olla. Se tarkoittaa avointa keskustelua, toisten arvostamista ja omasta itsestä huolta pitämistä.

Resonoiko arvomme? Jutellaan lisää!

 

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 14.10.2021

Voittavan markkinointistrategian laatiminen

Suunnittelupalavereita vai tuloksellista tekemistä? Meistä jokainen varmasti ottaisi konkreettiset tulokset palavereissa istumisen sijaan. Voidaanko asetettuihin tavoitteisiin päästä ilman huolellista ja laadukasta pohjatyötä?  Markkinointistrategiat B2B-yrityksille tai markkinointisuunnitelmat eivät ole sanahelinää tai yli-innokkaan markkinointipäällikön pröystäilyä. Nyt puhumme siitä, että miten, missä ja milloin saavutamme asiakkaamme kaikista [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.09.2021

Rakkauden ammattilaiset

Klikkiotsikosta huolimatta tämä blogiteksti ei pureudu syvemmin rakkauteen ammattina, vaan ennemminkin ammattirakkauteen. Kun teet asioita ”rakkaudesta lajiin”, näkyy se taatusti myös siinä, miten muut tekemisesi ja lopputuotoksesi näkevät. Itseasiassa intohimo [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.09.2021

B2B-markkinointi: 5 tärkeintä asiaa

B2B-markkinoinnin tärkein tehtävä on rakentaa tunnettuutta ja hyvä pohja luottamuksen syntymiselle potentiaalisen asiakkaan ja myyjän välille. Näin myynti voi keskittyä omaan tehtäväänsä ja saada parhaat onnistumisen edellytykset. Ensimmäisenä ei kuitenkaan [...] Lue lisää