Avainsana: asenne

MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 01.09.2016
Avainsanat: asenne Design graafinen suunnittelu Ihmiset innostus Intohimo näkemys
Kategoriat: Yleinen

MBE sai suomalaisen Mimosan suoraan Brusselin Eurooppa-koulusta työharjoitteluun kuukaudeksi. Ajattelimme kysyä Mimosan kansainvälisiä kuulumisia ja tunnelmia. Mimosa, moi, onko hetki aikaa…? Lempinimesi? Mimmi. Hienoa. Mimmi, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Helsingissä. Ja asun tietenkin Brysselissä.   Asut Brysselissä. Parasta Brysselissä? … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


Myyntikulttuurin erot Suomen ja USA:n välillä

Kirjoittaja: ville, 17.08.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Vietin 6 kuukautta tämän vuoden alusta Yhdysvalloissa ja tarkalleen ottaen Bostonissa suorittamassa jatkokoulutukseeni liittyvää työharjoittelua kansainvälisen myynnin parissa. Kuten voitte arvata, Suomen ja Yhdysvaltojen välillä löytyy hienoisia kulttuurieroja myyntiin liittyvissä asioissa ja tavoissa, joista haluan jakaa muutamia omakohtaisia kokemuksia. Yhteystietojen … Jatka lukemista "Myyntikulttuurin erot Suomen ja USA:n välillä"


Meillä ei ole mitään kerrottavaa

Kirjoittaja: minttu, 30.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Niinkö? Oletko aivan varma? Aivan liian usein olen kuullut tämän lausahduksen, kun olen puhunut asiakkaiden kanssa sisällöistä, olivat kohteina sitten uutiskirjeet, nettisivut tai yritysblogi. Vastauksena herättelen asiakasta perusasioiden pariin. Yrityksesi päätehtävänä on auttaa asiakasta. Ratkaista asiakkaan haaste.  Sinä olet asiantuntija, … Jatka lukemista "Meillä ei ole mitään kerrottavaa"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 10.05.2016
Avainsanat: aplikaatiot asenne bisnes Digital Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Mobiilisovellus näkemys
Kategoriat: Yleinen

Janne Nyyssönen on MBE:n tytäryhtiön Future Dialogin Asiakkuusjohtaja ja digitalisoinnin asiantuntija. Löysin Jannen työpöytänsä äärestä maanantai-iltapäivänä:   Janne, moi, onko hetki aikaa…? Joo. Lempinimesi? Nysse. Hienoa Nysse, missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Vantaalta kotoisin, Länsimäeltä. Valitse näistä: Maalivahti, puolustaja, … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN"


BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1.

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 06.05.2016
Avainsanat: asenne bisnes Brändi Ihmiset innostus johtaminen Kommunikointi Look & Feel palvelumuotoilu Yritysilme
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDIPOLIISI: ”Päivää, onkos tämä Pulkkosen Hultti Oy? Tuo kyltti oven vieressä, siinä luki että Toimisto.” RECEPTION: ”Odota, mä laitan nää paperit pois, faxissa on taas jotain häikkää…” ”Niin… mikäs teillä on?” BRÄNDIPOLIISI: ”Brändipoliiisista Otto von Vandembaum, päivää! Onhan tämä Pulkkosen … Jatka lukemista "BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1."


MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 24.03.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus interaktiivinen Intohimo Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys palvelu palvelumuotoilu Sisältömarkkinointi viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE on kehittämässä ideaa luovien työntekijöiden yhteisestä vuorovaikutteisesta työtilasta eli coworking-tilasta. MBECOWORK olisi luovien tekijöiden ja yritysten uusi coworking-tila Vesijärvenkadulla, Kauppakeskus Sykkeen sisäpihalla vanhassa Rauten konepajassa.   MIKSI MBECOWORK? MBECOWORK tarjoaa luovien tekijöiden yhteisön, jossa ideointi, luova työ ja digitaalinen … Jatka lukemista "MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN"


Slushin jälkilöylyt – 7 pientä huomiota

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 19.11.2015
Avainsanat: asenne bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen näkemys slush
Kategoriat: Yleinen

Suomalainen Slush on kasvanut vain muutamassa vuodessa yhdeksi maailman merkittävimmistä kasvuyritystapahtumista. Marraskuussa koko maailma kokoontui Helsinkiin: tapahtumaan saapui 15.000 osallistujaa lähes sadasta maasta. Osallistujien joukossa oli yli 3.000 startup-yrittäjän lisäksi maailman menestyneimpien teknologiayritysten johtajia, pääomasijoittajia ja arvostetuimpien medioiden toimittajia kaikilta … Jatka lukemista "Slushin jälkilöylyt – 7 pientä huomiota"




Yhdessä tekemisen malli

Kirjoittaja: marika, 05.09.2015
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset sharing Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Moni meistä on varmasti tällä viikolla katsonut uutisia ja ajatellut, että viestit ovat toinen toistaan masentavampia, suorastaan ahdistavia. Talouden ennusteet, heikot kasvuluvut, irtisanomisuutiset ja kaiken päälle hirvittävä, epäinhimillinen pakolaiskriisi. Asioita, jotka koskettavat meitä kaikkia ja tuntuvat välillä ylitsepääsemättömiltä haasteilta. Kaikesta … Jatka lukemista "Yhdessä tekemisen malli"