Avainsana: Asiakasymmärrys

M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 30.11.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Brändi Markkinointiviestintä menestys

Hartwallin Brand Manager Eeva Ignatius puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on vienyt Hartwall Original Long Drinkin kansainvälisille markkinoille. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – innostavia lukuhetkiä! Hartwall on yrityksenä tuttu kaikille suomalaisille, mutta ulkomaille yritys alkoi viedä tuotteitaan … Jatka lukemista "M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita"


Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


B2B kysely2016

B2B-kyselymme tulokset

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes menestys myynti Sisältömarkkinointi Social Selling
Kategoriat: Yleinen

B2B-markkinointi on muuttanut muotoaan parin viimeisen vuoden aikana. Kysyimme B2B-asiakkailtamme mitä kanavia he käyttävät omassa markkinoinnissaan ja millaisia painotuksia ne saavat budjetoinnissa. Tulokset olivat mielenkiintoisia ja tukivat yleisiä tutkimustuloksia. B2B-kanavamix Suosituimmat markkinointikanavat vastaajien keskuudessa olivat odotetusti www-sivut, esitteet ja uutiskirje. … Jatka lukemista "B2B-kyselymme tulokset"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


Meillä ei ole mitään kerrottavaa

Kirjoittaja: minttu, 30.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Niinkö? Oletko aivan varma? Aivan liian usein olen kuullut tämän lausahduksen, kun olen puhunut asiakkaiden kanssa sisällöistä, olivat kohteina sitten uutiskirjeet, nettisivut tai yritysblogi. Vastauksena herättelen asiakasta perusasioiden pariin. Yrityksesi päätehtävänä on auttaa asiakasta. Ratkaista asiakkaan haaste.  Sinä olet asiantuntija, … Jatka lukemista "Meillä ei ole mitään kerrottavaa"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 26.04.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDI ON MIELIKUVA. Se on henkilökohtainen kuva tuotteesta, palvelusta tai yrityksestä. BRÄNDI ON TEKOJA. Sanoista teoiksi. BRÄNDI ON LUPAUS. Jokaisella brändillä tulee olla kiteytys, hissipuhe. BRÄNDI ON VISUAALINEN ILME. Kuva kertoo enemmän kuin sanat. Linjakkuus ja tunnistettavuus tehoaa. BRÄNDI ON … Jatka lukemista "BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA"


PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.03.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys palvelumuotoilu powerpoint Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Digitalisaation myllerryksessä puhutaan markkinoinnin muutoksesta. Tässä kiteytettynä MBE:n palvelut ja vastauksia kysymyksiin Mitä teemme?  ja Miten teemme?   MITÄ TEEMME? BRÄNDI, IDENTITEETTI JA DESIGN Jalostamme brändejä arvokkaammiksi. Luomme tuote-, palvelu- ja yritysidentiteettejä, jotka edistävät erottautumista ja liiketoimintaa. MARKKINOINTI, KOMMUNIKAATIO JA SISÄLLÖT … Jatka lukemista "PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!"


Miten te keskustelette asiakkaiden kanssa?

Kirjoittaja: noora, 05.02.2016
Avainsanat: applikaatiot asiakaspalvelu Asiakasymmärrys data datan kerääminen dialogi innostus kohdentaminen Kommunikointi lahti mobiili palaute palvelu porukka reaaliaikainen sovellus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Oli kyseessä sitten tuote taikka palvelu, me asiakkaina haluamme vaikuttaa meille tärkeisiin asioihin. Haluamme olla mukana kehitystyössä, antaa palautetta ja kuulla myös mitä muut ovat olleet mieltä samasta tuotteesta taikka palvelusta. Yhtälailla yritykset ja yhteisöt ovat kiinnostuneita siitä, mitä heidän … Jatka lukemista "Miten te keskustelette asiakkaiden kanssa?"


Markkinointi ja myynti teollisuusyrityksissä

Kirjoittaja: marika, 17.09.2015
Avainsanat: Asiakasymmärrys Kohderyhmä Markkinointiviestintä myynti Sisältö Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Vietin juuri kaksi päivää Tampereella Alihankintamessuilla. Ensimmäisenä päivänä kiertelin messualuetta ja haistelin tunnelmia sekä kävin kiertämässä asiakkaidemme osastoja. Kävin myös paljon keskusteluja ihmisten kanssa siitä, missä vaiheessa heidän yrityksissään markkinointi on tänä päivänä. Ovatko he aktiivisia edelläkävijöitä, joilla on jo … Jatka lukemista "Markkinointi ja myynti teollisuusyrityksissä"