Avainsana: Brändi

M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 30.11.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Brändi Markkinointiviestintä menestys

Hartwallin Brand Manager Eeva Ignatius puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on vienyt Hartwall Original Long Drinkin kansainvälisille markkinoille. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – innostavia lukuhetkiä! Hartwall on yrityksenä tuttu kaikille suomalaisille, mutta ulkomaille yritys alkoi viedä tuotteitaan … Jatka lukemista "M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita"


Vahva brändi vaatii tekoja

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 15.09.2017
Avainsanat: Brändi innostus johtaminen Markkinointiviestintä menestys
Kategoriat: Yleinen

Vahva brändi palvelee yritystä monin tavoin. Se kasvattaa kilpailukykyä, luo mielikuvia ja tunnettuutta, tehostaa myyntiä ja tarjoaa jatkuvuutta. Vahva brändi erottuu edukseen ja näyttäytyy asiakkaalle selkeytenä ostaa. Vahvaa brändiä ei siis turhaan kutsuta yrityksen kasvun mahdollistajaksi. Erinomainen esimerkki vahvan brändin … Jatka lukemista "Vahva brändi vaatii tekoja"


Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista

Kirjoittaja: minn, 08.08.2017
Avainsanat: Brändi graafinen suunnittelu visuaalinen viestintä
Kategoriat: Yleinen

Visuaalisuudesta on tullut viestinnän ykköstrendi, eikä turhaan. Visuaalisuus on strategisen viestinnän ohituskaista: se tukee ja tehostaa viestiä, kiinnittää huomiota ja auttaa erottautumaan. Keskeisen informaation esittäminen tai huomion suuntaaminen visuaalisin keinoin ovat erinomaisia työkaluja viestinnässä, sillä näin monimutkainenkin informaatio muuntuu helposti … Jatka lukemista "Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista"


Bisnesnousuun I IP Plus lanseeraus

IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus

Kirjoittaja: Virpi, 12.05.2017
Avainsanat: Brändi markkinointi myynti
Kategoriat: Yleinen

Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Tuote on aiemmin tunnettu Saksan markkinoilla. IP Plussalla  ei ollut lainkaan suomenkielistä materiaalia valmiina, joten se tarvitsi tiiviin myyntimateriaalipaketin, jolla tuote lanseerattaisiin Suomen markkinoille. Me suunnittelimme IP Plus … Jatka lukemista "IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1.

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 06.05.2016
Avainsanat: asenne bisnes Brändi Ihmiset innostus johtaminen Kommunikointi Look & Feel palvelumuotoilu Yritysilme
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDIPOLIISI: ”Päivää, onkos tämä Pulkkosen Hultti Oy? Tuo kyltti oven vieressä, siinä luki että Toimisto.” RECEPTION: ”Odota, mä laitan nää paperit pois, faxissa on taas jotain häikkää…” ”Niin… mikäs teillä on?” BRÄNDIPOLIISI: ”Brändipoliiisista Otto von Vandembaum, päivää! Onhan tämä Pulkkosen … Jatka lukemista "BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1."


BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 26.04.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDI ON MIELIKUVA. Se on henkilökohtainen kuva tuotteesta, palvelusta tai yrityksestä. BRÄNDI ON TEKOJA. Sanoista teoiksi. BRÄNDI ON LUPAUS. Jokaisella brändillä tulee olla kiteytys, hissipuhe. BRÄNDI ON VISUAALINEN ILME. Kuva kertoo enemmän kuin sanat. Linjakkuus ja tunnistettavuus tehoaa. BRÄNDI ON … Jatka lukemista "BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA"


KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.04.2016
Avainsanat: bisnes Brändi graafinen suunnittelu Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

KONSEPTI NÄKYY JA TUNTUU Menestyvän yrityksen tulisi näkyä monessa paikassa ja on hyvä, että yrityksestä kerrottaisiin aina johdonmukaisesti ja linjakkaasti. On ajan haaskausta, jos yritys joutuu aina miettimään perusasiat uudelleen; mikä on yrityksen perusviesti ja miten se tulisi kertoa. Konsepti … Jatka lukemista "KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ"


PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.03.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys palvelumuotoilu powerpoint Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Digitalisaation myllerryksessä puhutaan markkinoinnin muutoksesta. Tässä kiteytettynä MBE:n palvelut ja vastauksia kysymyksiin Mitä teemme?  ja Miten teemme?   MITÄ TEEMME? BRÄNDI, IDENTITEETTI JA DESIGN Jalostamme brändejä arvokkaammiksi. Luomme tuote-, palvelu- ja yritysidentiteettejä, jotka edistävät erottautumista ja liiketoimintaa. MARKKINOINTI, KOMMUNIKAATIO JA SISÄLLÖT … Jatka lukemista "PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!"


Markkinointi yritysten kärkihankkeeksi!

Kirjoittaja: marika, 28.02.2016
Avainsanat: bisnes Brändi kärkihanke liiketoiminta liikevaihto markkinointi merkitys
Kategoriat: Yleinen

Olen viimeisen vuoden ajan kuunnellut mainostoimiston edustajana, kuinka Suomi säästää itsensä hengiltä tai vaihtoehtoisesti sijoittaa kaikki markkinointipanostuksensa teknologiaan, koska meillä on ”digistrategia”. Olen moneen otteeseen miettinyt, miksi markkinointia edelleen arvostetaan meillä niin vähän? Miksi ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset naapurissamme ymmärtävät … Jatka lukemista "Markkinointi yritysten kärkihankkeeksi!"


MBE:N IHMISET, KETÄ ME OIKEIN OLEMME?

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 28.01.2016
Avainsanat: Brändi Ihmiset innostus Intohimo menestys viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Olet ehkä saattanut meidät kaikki MBE:ssä tavatakin, mutta tässä lyhyt kuvaus henkilökunnastamme eli meistä.   MARIKA KAKKO CEO / Uudet asiakkuudet / Viestintä Tunnetko ketään positiivisempaa ihmistä kuin meidän Marika? Hymyilevä, ymmärtäväinen ja asiantunteva lähestyminen ihmisiin ja asioihin tekee Marikasta … Jatka lukemista "MBE:N IHMISET, KETÄ ME OIKEIN OLEMME?"