Avainsana: graafinen suunnittelu

Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista

Kirjoittaja: minn, 08.08.2017
Avainsanat: Brändi graafinen suunnittelu visuaalinen viestintä
Kategoriat: Yleinen

Visuaalisuudesta on tullut viestinnän ykköstrendi, eikä turhaan. Visuaalisuus on strategisen viestinnän ohituskaista: se tukee ja tehostaa viestiä, kiinnittää huomiota ja auttaa erottautumaan. Keskeisen informaation esittäminen tai huomion suuntaaminen visuaalisin keinoin ovat erinomaisia työkaluja viestinnässä, sillä näin monimutkainenkin informaatio muuntuu helposti … Jatka lukemista "Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 01.09.2016
Avainsanat: asenne Design graafinen suunnittelu Ihmiset innostus Intohimo näkemys
Kategoriat: Yleinen

MBE sai suomalaisen Mimosan suoraan Brusselin Eurooppa-koulusta työharjoitteluun kuukaudeksi. Ajattelimme kysyä Mimosan kansainvälisiä kuulumisia ja tunnelmia. Mimosa, moi, onko hetki aikaa…? Lempinimesi? Mimmi. Hienoa. Mimmi, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Helsingissä. Ja asun tietenkin Brysselissä.   Asut Brysselissä. Parasta Brysselissä? … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS"


KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.04.2016
Avainsanat: bisnes Brändi graafinen suunnittelu Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

KONSEPTI NÄKYY JA TUNTUU Menestyvän yrityksen tulisi näkyä monessa paikassa ja on hyvä, että yrityksestä kerrottaisiin aina johdonmukaisesti ja linjakkaasti. On ajan haaskausta, jos yritys joutuu aina miettimään perusasiat uudelleen; mikä on yrityksen perusviesti ja miten se tulisi kertoa. Konsepti … Jatka lukemista "KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ"


Lahti-emojit, osa 2: hokifani, mölkky ja Sibeliustalo

Kirjoittaja: aki, 03.12.2015
Avainsanat: emoji graafinen suunnittelu kuntamarkkinointi lahti lahti-emoji mölkky sibeliustalo some sosiaalinen media
Kategoriat: Yleinen

Lahtelaiset ovat erinomaisen ylpeitä kotikaupungistaan. Mitään muuta johtopäästöstä ei voi vetää vastaanotosta, jonka ensimmäiset Lahti-aiheiset emojit saivat muutama viikko sitten. Litti, mastot ja lihamuki olivat merkityksellisiä juuri lahtelaisille, mutta varsinkin lihamukia hämmästeli moni ulkopaikkakuntalainen. Myös media nappasi ilmiöstä kiinni. MBE:n synnyttämät Lahti-emojit … Jatka lukemista "Lahti-emojit, osa 2: hokifani, mölkky ja Sibeliustalo"


Lahti-emojit: lihamuki, Litti ja mastot

Kirjoittaja: aki, 05.11.2015
Avainsanat: emoji graafinen suunnittelu lahti lahti-emoji lihamuki litmanen litti
Kategoriat: Yleinen

Ulkoministeriön julkaisemat Suomi-emojit olivat meistä sen verran hauska idea, että päätimme tehdä muutaman Lahti-aiheisen emojin. Hetken tuumailun jälkeen lahtelaisuuden kuvasto tiivistyi tähän pyhään kolminaisuuteen: lihamuki, Litti ja radiomastot. Emojit on suunnitellut graafikkomme Matti Siukkola. Emme pane pahaksemme, jos nämä löytävät … Jatka lukemista "Lahti-emojit: lihamuki, Litti ja mastot"