Avainsana: Intohimo

Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 05.04.2017
Avainsanat: Ihmiset innostus Intohimo Markkinointiviestintä näkemys
Kategoriat: Yleinen

Mira, moi, onko hetki aikaa…? On. Lempinimesi? Ei mulla ole. Mira. Hienoa Mira, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Lahdessa oikeastaan paljasjalkainen lahtelainen. Valitse näistä: Kaupunkiloma, rantaloma, risteily, survival-retki? Ehkäpä nyt sanoisin kaupunkiloma, koska juuri viime viikolla käytiin lasten kanssa … Jatka lukemista "MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 01.09.2016
Avainsanat: asenne Design graafinen suunnittelu Ihmiset innostus Intohimo näkemys
Kategoriat: Yleinen

MBE sai suomalaisen Mimosan suoraan Brusselin Eurooppa-koulusta työharjoitteluun kuukaudeksi. Ajattelimme kysyä Mimosan kansainvälisiä kuulumisia ja tunnelmia. Mimosa, moi, onko hetki aikaa…? Lempinimesi? Mimmi. Hienoa. Mimmi, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Helsingissä. Ja asun tietenkin Brysselissä.   Asut Brysselissä. Parasta Brysselissä? … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 24.03.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus interaktiivinen Intohimo Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys palvelu palvelumuotoilu Sisältömarkkinointi viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE on kehittämässä ideaa luovien työntekijöiden yhteisestä vuorovaikutteisesta työtilasta eli coworking-tilasta. MBECOWORK olisi luovien tekijöiden ja yritysten uusi coworking-tila Vesijärvenkadulla, Kauppakeskus Sykkeen sisäpihalla vanhassa Rauten konepajassa.   MIKSI MBECOWORK? MBECOWORK tarjoaa luovien tekijöiden yhteisön, jossa ideointi, luova työ ja digitaalinen … Jatka lukemista "MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN"


MBE:N IHMISET, KETÄ ME OIKEIN OLEMME?

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 28.01.2016
Avainsanat: Brändi Ihmiset innostus Intohimo menestys viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Olet ehkä saattanut meidät kaikki MBE:ssä tavatakin, mutta tässä lyhyt kuvaus henkilökunnastamme eli meistä.   MARIKA KAKKO CEO / Uudet asiakkuudet / Viestintä Tunnetko ketään positiivisempaa ihmistä kuin meidän Marika? Hymyilevä, ymmärtäväinen ja asiantunteva lähestyminen ihmisiin ja asioihin tekee Marikasta … Jatka lukemista "MBE:N IHMISET, KETÄ ME OIKEIN OLEMME?"


Slushin jälkilöylyt – 7 pientä huomiota

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 19.11.2015
Avainsanat: asenne bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen näkemys slush
Kategoriat: Yleinen

Suomalainen Slush on kasvanut vain muutamassa vuodessa yhdeksi maailman merkittävimmistä kasvuyritystapahtumista. Marraskuussa koko maailma kokoontui Helsinkiin: tapahtumaan saapui 15.000 osallistujaa lähes sadasta maasta. Osallistujien joukossa oli yli 3.000 startup-yrittäjän lisäksi maailman menestyneimpien teknologiayritysten johtajia, pääomasijoittajia ja arvostetuimpien medioiden toimittajia kaikilta … Jatka lukemista "Slushin jälkilöylyt – 7 pientä huomiota"


Yrityksen arvokkain omaisuus on brändi.

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 06.10.2015
Avainsanat: Brändi Ihmiset innostus Intohimo Markkinointiviestintä näkemys
Kategoriat: Yleinen

Nyt kun markkinoinnissa on muotia puhua – läkähdyksiin asti – hienoilla termeillä kuten sisältömarkinointi, digitalisaatio, markkinoinnin automaatio tai vaikkapa somestrategia, palautetaampa mieliin se kaikkein tärkein sana. Se on brändi. Mutta koska brändikin on hieno sana, korvataan se kokonaan sanalla maine. … Jatka lukemista "Yrityksen arvokkain omaisuus on brändi."


Henkilöbrändit luovat yrityksen

Kirjoittaja: minttu, 14.01.2015
Avainsanat: arvostus asenne henkilöbrändi Ihmiset innostus Intohimo viestintä
Kategoriat: Yleinen

MBE:tä ei olisi ilman ihmisiä. Ja ei varmasti sinunkaan yritystäsi. Yrityksen persoonallisuus muodostuu siellä työskentelevien ihmisten asenteesta, toimintatavoista, fiiliksestä ja osaamisesta. Ja se persoonallisuus on juuri se, jonka asiakkaat tapaavat ja josta muodostuu mielikuva myös yrityksestä. Tunne ja järki – … Jatka lukemista "Henkilöbrändit luovat yrityksen"


Pärinää bisnekseen

Kirjoittaja: Timo Kiviluoma, 17.11.2014
Avainsanat: bisnes innostus Intohimo johtaminen Markkinointiviestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE:n ja JM-Tieto Oy:n yhteisessä aamiaistilaisuudessa viime perjantaina Suomen Moottoripyörämuseolla Lahdessa ruodittiin digitaalisuuden luomia mahdollisuuksia erityisesti teollisille yrityksille. Inspiroivassa ympäristössä kuultiin kolme puheenvuoroa. Riikka Lemminki JM-Tieto Oy:stä kysyi paikallaolijoilta, onko digitaalisuus jo osa yritysten liiketoimintastrategiaa ja tarjosi käytännöllisiä neuvoja e-strategian … Jatka lukemista "Pärinää bisnekseen"