Avainsana: Kommunikointi

Henkka, moi!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 21.08.2017
Avainsanat: 3D Animaatiot Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Mallinnukset näkemys Visualisointi
Kategoriat: Yleinen

Henkka, moi, mitenkäs olisi pikahaastattelu..? Joo joo sopii mainiosti. Lempinimesi? Henkka. Henkka, Missä olet syntynyt..? Tampereella olen syntynyt. Mikä on paras hetki päivässä? Silloin kun pääsee treenaamaan. Treenaamaan, mitä treenaat? Vaihtelevasti kaikkea, kuntosalia, uintia, pyöräilyä. Onko sinulla esikuvia? Esikuvia. Oma … Jatka lukemista "Henkka, moi!"


Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 10.05.2016
Avainsanat: aplikaatiot asenne bisnes Digital Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Mobiilisovellus näkemys
Kategoriat: Yleinen

Janne Nyyssönen on MBE:n tytäryhtiön Future Dialogin Asiakkuusjohtaja ja digitalisoinnin asiantuntija. Löysin Jannen työpöytänsä äärestä maanantai-iltapäivänä:   Janne, moi, onko hetki aikaa…? Joo. Lempinimesi? Nysse. Hienoa Nysse, missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Vantaalta kotoisin, Länsimäeltä. Valitse näistä: Maalivahti, puolustaja, … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN"


BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1.

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 06.05.2016
Avainsanat: asenne bisnes Brändi Ihmiset innostus johtaminen Kommunikointi Look & Feel palvelumuotoilu Yritysilme
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDIPOLIISI: ”Päivää, onkos tämä Pulkkosen Hultti Oy? Tuo kyltti oven vieressä, siinä luki että Toimisto.” RECEPTION: ”Odota, mä laitan nää paperit pois, faxissa on taas jotain häikkää…” ”Niin… mikäs teillä on?” BRÄNDIPOLIISI: ”Brändipoliiisista Otto von Vandembaum, päivää! Onhan tämä Pulkkosen … Jatka lukemista "BRÄNDIPOLIISISTA, PÄIVÄÄ! Osa 1."


BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 26.04.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDI ON MIELIKUVA. Se on henkilökohtainen kuva tuotteesta, palvelusta tai yrityksestä. BRÄNDI ON TEKOJA. Sanoista teoiksi. BRÄNDI ON LUPAUS. Jokaisella brändillä tulee olla kiteytys, hissipuhe. BRÄNDI ON VISUAALINEN ILME. Kuva kertoo enemmän kuin sanat. Linjakkuus ja tunnistettavuus tehoaa. BRÄNDI ON … Jatka lukemista "BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA"


KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.04.2016
Avainsanat: bisnes Brändi graafinen suunnittelu Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

KONSEPTI NÄKYY JA TUNTUU Menestyvän yrityksen tulisi näkyä monessa paikassa ja on hyvä, että yrityksestä kerrottaisiin aina johdonmukaisesti ja linjakkaasti. On ajan haaskausta, jos yritys joutuu aina miettimään perusasiat uudelleen; mikä on yrityksen perusviesti ja miten se tulisi kertoa. Konsepti … Jatka lukemista "KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ"


MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 24.03.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus interaktiivinen Intohimo Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys palvelu palvelumuotoilu Sisältömarkkinointi viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE on kehittämässä ideaa luovien työntekijöiden yhteisestä vuorovaikutteisesta työtilasta eli coworking-tilasta. MBECOWORK olisi luovien tekijöiden ja yritysten uusi coworking-tila Vesijärvenkadulla, Kauppakeskus Sykkeen sisäpihalla vanhassa Rauten konepajassa.   MIKSI MBECOWORK? MBECOWORK tarjoaa luovien tekijöiden yhteisön, jossa ideointi, luova työ ja digitaalinen … Jatka lukemista "MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN"


PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.03.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys palvelumuotoilu powerpoint Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Digitalisaation myllerryksessä puhutaan markkinoinnin muutoksesta. Tässä kiteytettynä MBE:n palvelut ja vastauksia kysymyksiin Mitä teemme?  ja Miten teemme?   MITÄ TEEMME? BRÄNDI, IDENTITEETTI JA DESIGN Jalostamme brändejä arvokkaammiksi. Luomme tuote-, palvelu- ja yritysidentiteettejä, jotka edistävät erottautumista ja liiketoimintaa. MARKKINOINTI, KOMMUNIKAATIO JA SISÄLLÖT … Jatka lukemista "PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!"


Miten te keskustelette asiakkaiden kanssa?

Kirjoittaja: noora, 05.02.2016
Avainsanat: applikaatiot asiakaspalvelu Asiakasymmärrys data datan kerääminen dialogi innostus kohdentaminen Kommunikointi lahti mobiili palaute palvelu porukka reaaliaikainen sovellus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Oli kyseessä sitten tuote taikka palvelu, me asiakkaina haluamme vaikuttaa meille tärkeisiin asioihin. Haluamme olla mukana kehitystyössä, antaa palautetta ja kuulla myös mitä muut ovat olleet mieltä samasta tuotteesta taikka palvelusta. Yhtälailla yritykset ja yhteisöt ovat kiinnostuneita siitä, mitä heidän … Jatka lukemista "Miten te keskustelette asiakkaiden kanssa?"


MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 13.01.2016
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Maailma muuttuu yhä monimutkaisemmaksi viestinnän ja medioiden lisääntyessä kiihtyvällä tempolla. Tässä MBE:n malli vuodelle 2016 markkinoinnin tehostamiseksi. Perustetaan asiakkaidemme kanssa yhteinen markkinointitiimi, joka kokoontuu säännöllisesti esim. kerran kahdessa viikossa tai vaikkapa joka kuukausi. Markkinointitiimi koostuu asiakkaan brändistä, myynnistä ja markkinoinnista, … Jatka lukemista "MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?"