Avainsana: markkinointi

M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.12.2017
Avainsanat: Ihmiset markkinointi myynti Social Selling some sosiaalinen media

Kempin Digital Community Manager Mikko Heinonen paljasti Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys varmisti globaalin myynnin aloituksen ottamalla haltuun ajatusjohtajuuden. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia nostattavia lukuhetkiä! Kemppi on globaalisti toimiva hitsausalan toimija, joka on lähtenyt reilusti panostamaan … Jatka lukemista "M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?"


M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 05.12.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office Company on lähtenyt hakemaan merkittävää kilpailuetua uudistuksen kautta. Yrityksen lähtötilanne … Jatka lukemista "M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu"


M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 28.11.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin tärkeyttä”, toteaa Riikka-Maria Lemminki. Tästä syystä onkin tärkeää argumentoida yritys- … Jatka lukemista "M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?"


Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Kirjoittaja: minttu, 03.11.2017
Avainsanat: markkinointi Markkinointiviestintä menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, esimerkiksi erilaisten sisältöjen hyödyntämistä useissa kanavissa. Koska markkinoinnin pääasiallinen tehtävä … Jatka lukemista "Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen"


Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.06.2017
Avainsanat: Digitalisaatio markkinointi menestys myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja mobiilipalveluihin. Googlen, Vainu.io Softwaren ja Suomen Yrittäjien tekemä selvitys, josta … Jatka lukemista "Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?"


Bisnesnousuun I IP Plus lanseeraus

IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus

Kirjoittaja: Virpi, 12.05.2017
Avainsanat: Brändi markkinointi myynti
Kategoriat: Yleinen

Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Tuote on aiemmin tunnettu Saksan markkinoilla. IP Plussalla  ei ollut lainkaan suomenkielistä materiaalia valmiina, joten se tarvitsi tiiviin myyntimateriaalipaketin, jolla tuote lanseerattaisiin Suomen markkinoille. Me suunnittelimme IP Plus … Jatka lukemista "IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus"


Kasvun vuosi 2017

Kirjoittaja: marika, 29.12.2016
Avainsanat: kasvu markkinointi Markkinointiviestintä ostopolku sisällöntuotanto Social Selling sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Markkinointiviestinnän ja myynnin näkökulmasta kulunutta vuotta ovat määrittäneet mielenkiintoiset tapahtumat ja ilmiöt. Puhutaan entistä enemmän kohdennetusta sisällöntuotannosta ja asiakkaan auttamisesta. Erilaiset digitaaliset järjestelmät, datan kerääminen sekä myynnin ja markkinoinnin apuvälineet luovat uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakas kohdennetusti.  Myyjän rooli muuttuu, kun … Jatka lukemista "Kasvun vuosi 2017"


Terveisiä NBF:stä!

Kirjoittaja: marika, 10.10.2016
Avainsanat: Digitalisaatio Gary Vee markkinointi myynti NBF2016 organisaatiokulttuuri viestintä
Kategoriat: Yleinen

Nordic Business Forum 2016 NBF oli tapansa mukaan vaikuttava kaksipäiväinen seminaari, joka innosti ja haastoi sopivassa suhteessa. Kahden tiiviin seminaaripäivän jälkeen takki oli niin tyhjä, että viikonloppu meni aiheita sulatellessa ja muhitellessa. Nyt hetken hengähdystauon jälkeen on helpompi kiteyttää, mitä … Jatka lukemista "Terveisiä NBF:stä!"


Markkinointi yritysten kärkihankkeeksi!

Kirjoittaja: marika, 28.02.2016
Avainsanat: bisnes Brändi kärkihanke liiketoiminta liikevaihto markkinointi merkitys
Kategoriat: Yleinen

Olen viimeisen vuoden ajan kuunnellut mainostoimiston edustajana, kuinka Suomi säästää itsensä hengiltä tai vaihtoehtoisesti sijoittaa kaikki markkinointipanostuksensa teknologiaan, koska meillä on ”digistrategia”. Olen moneen otteeseen miettinyt, miksi markkinointia edelleen arvostetaan meillä niin vähän? Miksi ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset naapurissamme ymmärtävät … Jatka lukemista "Markkinointi yritysten kärkihankkeeksi!"