Avainsana: Markkinointiviestintä

M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 30.11.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Brändi Markkinointiviestintä menestys

Hartwallin Brand Manager Eeva Ignatius puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on vienyt Hartwall Original Long Drinkin kansainvälisille markkinoille. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – innostavia lukuhetkiä! Hartwall on yrityksenä tuttu kaikille suomalaisille, mutta ulkomaille yritys alkoi viedä tuotteitaan … Jatka lukemista "M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita"


Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Kirjoittaja: minttu, 03.11.2017
Avainsanat: markkinointi Markkinointiviestintä menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, esimerkiksi erilaisten sisältöjen hyödyntämistä useissa kanavissa. Koska markkinoinnin pääasiallinen tehtävä … Jatka lukemista "Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen"


Vahva brändi vaatii tekoja

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 15.09.2017
Avainsanat: Brändi innostus johtaminen Markkinointiviestintä menestys
Kategoriat: Yleinen

Vahva brändi palvelee yritystä monin tavoin. Se kasvattaa kilpailukykyä, luo mielikuvia ja tunnettuutta, tehostaa myyntiä ja tarjoaa jatkuvuutta. Vahva brändi erottuu edukseen ja näyttäytyy asiakkaalle selkeytenä ostaa. Vahvaa brändiä ei siis turhaan kutsuta yrityksen kasvun mahdollistajaksi. Erinomainen esimerkki vahvan brändin … Jatka lukemista "Vahva brändi vaatii tekoja"


Video herättää brändisi eloon

Kirjoittaja: Vierailija, 31.08.2017
Avainsanat: Markkinointiviestintä sisällöntuotanto videotuotanto
Kategoriat: Yleinen

Videoita tuotetaan tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aikaisemmin eikä niiden suosio näytä hiipuvan lähiaikoina. Syy on yksinkertainen: videot ovat erinomainen tapa visualisoida monimutkaista sisältöä ja herättää tunteita. Lisäksi monet sosiaalisen median alustat tukevat videoiden käyttöä. YouTuben lisäksi videoita katsotaan runsaasti … Jatka lukemista "Video herättää brändisi eloon"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 05.04.2017
Avainsanat: Ihmiset innostus Intohimo Markkinointiviestintä näkemys
Kategoriat: Yleinen

Mira, moi, onko hetki aikaa…? On. Lempinimesi? Ei mulla ole. Mira. Hienoa Mira, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Lahdessa oikeastaan paljasjalkainen lahtelainen. Valitse näistä: Kaupunkiloma, rantaloma, risteily, survival-retki? Ehkäpä nyt sanoisin kaupunkiloma, koska juuri viime viikolla käytiin lasten kanssa … Jatka lukemista "MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI"


Bisnes nousuun -podcast vieraana Verkkoaseman Tiina Raisanen

Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi

Kirjoittaja: Virpi, 13.02.2017
Avainsanat: Digitalisaatio Ihmiset Markkinointiviestintä menestys myynti palvelu palvelumuotoilu
Kategoriat: Podcast

Bisnes nousuun -podcast-sarjassa keskustellaan markkinoinnin ajankohtaisista teemoista eri toimialojen vaikuttajien kanssa. Ensimmäisen jakson teemana on digitaalinen markkinointi. Jaksossa pohditaan yritysten verkkonäkyvyyttä mm. verkkosivujen suunnittelun ja hakukoneoptimoinnin näkökulmista. Mikä on verkkosivujen uudistamisen suurin haaste? Kumpi on tehokkaampaa, hakukoneoptimointi vai google markkinointi? Ovatko … Jatka lukemista "Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi"


Kasvun vuosi 2017

Kirjoittaja: marika, 29.12.2016
Avainsanat: kasvu markkinointi Markkinointiviestintä ostopolku sisällöntuotanto Social Selling sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Markkinointiviestinnän ja myynnin näkökulmasta kulunutta vuotta ovat määrittäneet mielenkiintoiset tapahtumat ja ilmiöt. Puhutaan entistä enemmän kohdennetusta sisällöntuotannosta ja asiakkaan auttamisesta. Erilaiset digitaaliset järjestelmät, datan kerääminen sekä myynnin ja markkinoinnin apuvälineet luovat uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakas kohdennetusti.  Myyjän rooli muuttuu, kun … Jatka lukemista "Kasvun vuosi 2017"


Myyjän ABC – Always Be Connecting

Kirjoittaja: ville, 14.09.2016
Avainsanat: bisnes Markkinointiviestintä myynti Social Selling some Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Osallistuin viime viikolla Meltwaterin järjestämään webinaariin, jossa Sani Leino avasi nyt erittäin suuresti esillä olevaa ja itseänikin paljon kiinnostavaa Social Sellingiä. Olen tehnyt tämän vuoden aikana suhteelisen paljon kylmäkontaktointia ja Social Selling on noussut monessa kohdassa esille, kun olen etsinyt … Jatka lukemista "Myyjän ABC – Always Be Connecting"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 10.05.2016
Avainsanat: aplikaatiot asenne bisnes Digital Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Mobiilisovellus näkemys
Kategoriat: Yleinen

Janne Nyyssönen on MBE:n tytäryhtiön Future Dialogin Asiakkuusjohtaja ja digitalisoinnin asiantuntija. Löysin Jannen työpöytänsä äärestä maanantai-iltapäivänä:   Janne, moi, onko hetki aikaa…? Joo. Lempinimesi? Nysse. Hienoa Nysse, missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Vantaalta kotoisin, Länsimäeltä. Valitse näistä: Maalivahti, puolustaja, … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN"