Avainsana: menestys

M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 05.12.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office Company on lähtenyt hakemaan merkittävää kilpailuetua uudistuksen kautta. Yrityksen lähtötilanne … Jatka lukemista "M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu"


M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 30.11.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Brändi Markkinointiviestintä menestys

Hartwallin Brand Manager Eeva Ignatius puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on vienyt Hartwall Original Long Drinkin kansainvälisille markkinoille. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – innostavia lukuhetkiä! Hartwall on yrityksenä tuttu kaikille suomalaisille, mutta ulkomaille yritys alkoi viedä tuotteitaan … Jatka lukemista "M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita"


M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 28.11.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin tärkeyttä”, toteaa Riikka-Maria Lemminki. Tästä syystä onkin tärkeää argumentoida yritys- … Jatka lukemista "M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?"


Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Kirjoittaja: minttu, 03.11.2017
Avainsanat: markkinointi Markkinointiviestintä menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, esimerkiksi erilaisten sisältöjen hyödyntämistä useissa kanavissa. Koska markkinoinnin pääasiallinen tehtävä … Jatka lukemista "Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen"


Vahva brändi vaatii tekoja

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 15.09.2017
Avainsanat: Brändi innostus johtaminen Markkinointiviestintä menestys
Kategoriat: Yleinen

Vahva brändi palvelee yritystä monin tavoin. Se kasvattaa kilpailukykyä, luo mielikuvia ja tunnettuutta, tehostaa myyntiä ja tarjoaa jatkuvuutta. Vahva brändi erottuu edukseen ja näyttäytyy asiakkaalle selkeytenä ostaa. Vahvaa brändiä ei siis turhaan kutsuta yrityksen kasvun mahdollistajaksi. Erinomainen esimerkki vahvan brändin … Jatka lukemista "Vahva brändi vaatii tekoja"


Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.06.2017
Avainsanat: Digitalisaatio markkinointi menestys myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja mobiilipalveluihin. Googlen, Vainu.io Softwaren ja Suomen Yrittäjien tekemä selvitys, josta … Jatka lukemista "Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


Bisnes nousuun -podcast vieraana Verkkoaseman Tiina Raisanen

Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi

Kirjoittaja: Virpi, 13.02.2017
Avainsanat: Digitalisaatio Ihmiset Markkinointiviestintä menestys myynti palvelu palvelumuotoilu
Kategoriat: Podcast

Bisnes nousuun -podcast-sarjassa keskustellaan markkinoinnin ajankohtaisista teemoista eri toimialojen vaikuttajien kanssa. Ensimmäisen jakson teemana on digitaalinen markkinointi. Jaksossa pohditaan yritysten verkkonäkyvyyttä mm. verkkosivujen suunnittelun ja hakukoneoptimoinnin näkökulmista. Mikä on verkkosivujen uudistamisen suurin haaste? Kumpi on tehokkaampaa, hakukoneoptimointi vai google markkinointi? Ovatko … Jatka lukemista "Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi"


B2B kysely2016

B2B-kyselymme tulokset

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes menestys myynti Sisältömarkkinointi Social Selling
Kategoriat: Yleinen

B2B-markkinointi on muuttanut muotoaan parin viimeisen vuoden aikana. Kysyimme B2B-asiakkailtamme mitä kanavia he käyttävät omassa markkinoinnissaan ja millaisia painotuksia ne saavat budjetoinnissa. Tulokset olivat mielenkiintoisia ja tukivat yleisiä tutkimustuloksia. B2B-kanavamix Suosituimmat markkinointikanavat vastaajien keskuudessa olivat odotetusti www-sivut, esitteet ja uutiskirje. … Jatka lukemista "B2B-kyselymme tulokset"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


Myyntikulttuurin erot Suomen ja USA:n välillä

Kirjoittaja: ville, 17.08.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Vietin 6 kuukautta tämän vuoden alusta Yhdysvalloissa ja tarkalleen ottaen Bostonissa suorittamassa jatkokoulutukseeni liittyvää työharjoittelua kansainvälisen myynnin parissa. Kuten voitte arvata, Suomen ja Yhdysvaltojen välillä löytyy hienoisia kulttuurieroja myyntiin liittyvissä asioissa ja tavoissa, joista haluan jakaa muutamia omakohtaisia kokemuksia. Yhteystietojen … Jatka lukemista "Myyntikulttuurin erot Suomen ja USA:n välillä"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 10.05.2016
Avainsanat: aplikaatiot asenne bisnes Digital Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Mobiilisovellus näkemys
Kategoriat: Yleinen

Janne Nyyssönen on MBE:n tytäryhtiön Future Dialogin Asiakkuusjohtaja ja digitalisoinnin asiantuntija. Löysin Jannen työpöytänsä äärestä maanantai-iltapäivänä:   Janne, moi, onko hetki aikaa…? Joo. Lempinimesi? Nysse. Hienoa Nysse, missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Vantaalta kotoisin, Länsimäeltä. Valitse näistä: Maalivahti, puolustaja, … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN"