Avainsana: myynti

M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.12.2017
Avainsanat: Ihmiset markkinointi myynti Social Selling some sosiaalinen media

Kempin Digital Community Manager Mikko Heinonen paljasti Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys varmisti globaalin myynnin aloituksen ottamalla haltuun ajatusjohtajuuden. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia nostattavia lukuhetkiä! Kemppi on globaalisti toimiva hitsausalan toimija, joka on lähtenyt reilusti panostamaan … Jatka lukemista "M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?"


M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 05.12.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office Company on lähtenyt hakemaan merkittävää kilpailuetua uudistuksen kautta. Yrityksen lähtötilanne … Jatka lukemista "M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu"


M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 28.11.2017
Avainsanat: markkinointi menestys myynti

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin tärkeyttä”, toteaa Riikka-Maria Lemminki. Tästä syystä onkin tärkeää argumentoida yritys- … Jatka lukemista "M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?"


Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Kirjoittaja: minttu, 03.11.2017
Avainsanat: markkinointi Markkinointiviestintä menestys myynti Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, esimerkiksi erilaisten sisältöjen hyödyntämistä useissa kanavissa. Koska markkinoinnin pääasiallinen tehtävä … Jatka lukemista "Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen"


Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.06.2017
Avainsanat: Digitalisaatio markkinointi menestys myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja mobiilipalveluihin. Googlen, Vainu.io Softwaren ja Suomen Yrittäjien tekemä selvitys, josta … Jatka lukemista "Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?"


Bisnesnousuun I IP Plus lanseeraus

IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus

Kirjoittaja: Virpi, 12.05.2017
Avainsanat: Brändi markkinointi myynti
Kategoriat: Yleinen

Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Tuote on aiemmin tunnettu Saksan markkinoilla. IP Plussalla  ei ollut lainkaan suomenkielistä materiaalia valmiina, joten se tarvitsi tiiviin myyntimateriaalipaketin, jolla tuote lanseerattaisiin Suomen markkinoille. Me suunnittelimme IP Plus … Jatka lukemista "IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


Bisnes nousuun -podcast vieraana Verkkoaseman Tiina Raisanen

Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi

Kirjoittaja: Virpi, 13.02.2017
Avainsanat: Digitalisaatio Ihmiset Markkinointiviestintä menestys myynti palvelu palvelumuotoilu
Kategoriat: Podcast

Bisnes nousuun -podcast-sarjassa keskustellaan markkinoinnin ajankohtaisista teemoista eri toimialojen vaikuttajien kanssa. Ensimmäisen jakson teemana on digitaalinen markkinointi. Jaksossa pohditaan yritysten verkkonäkyvyyttä mm. verkkosivujen suunnittelun ja hakukoneoptimoinnin näkökulmista. Mikä on verkkosivujen uudistamisen suurin haaste? Kumpi on tehokkaampaa, hakukoneoptimointi vai google markkinointi? Ovatko … Jatka lukemista "Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi"


B2B kysely2016

B2B-kyselymme tulokset

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes menestys myynti Sisältömarkkinointi Social Selling
Kategoriat: Yleinen

B2B-markkinointi on muuttanut muotoaan parin viimeisen vuoden aikana. Kysyimme B2B-asiakkailtamme mitä kanavia he käyttävät omassa markkinoinnissaan ja millaisia painotuksia ne saavat budjetoinnissa. Tulokset olivat mielenkiintoisia ja tukivat yleisiä tutkimustuloksia. B2B-kanavamix Suosituimmat markkinointikanavat vastaajien keskuudessa olivat odotetusti www-sivut, esitteet ja uutiskirje. … Jatka lukemista "B2B-kyselymme tulokset"


social selling - mbe

Social Selling – miten LinkedInissä myydään?

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: henkilöbrändi Ihmiset myynti Social Selling some
Kategoriat: Yleinen

LinkedInissä on meneillään Week of Learning, jonka aikana on tarjolla on ilmaisia webinaareja 30.10. saakka. Yksi niistä käsitteli social sellingia, joka on myynti- ja markkinointiväen tämän hetken lempikäsite. Sitä on käytetty markkinointiväen keskuudessa vuodesta 2013 lähtien. Osallistuin webinaariin, joka käsitteli … Jatka lukemista "Social Selling – miten LinkedInissä myydään?"


Terveisiä NBF:stä!

Kirjoittaja: marika, 10.10.2016
Avainsanat: Digitalisaatio Gary Vee markkinointi myynti NBF2016 organisaatiokulttuuri viestintä
Kategoriat: Yleinen

Nordic Business Forum 2016 NBF oli tapansa mukaan vaikuttava kaksipäiväinen seminaari, joka innosti ja haastoi sopivassa suhteessa. Kahden tiiviin seminaaripäivän jälkeen takki oli niin tyhjä, että viikonloppu meni aiheita sulatellessa ja muhitellessa. Nyt hetken hengähdystauon jälkeen on helpompi kiteyttää, mitä … Jatka lukemista "Terveisiä NBF:stä!"


Myyjän ABC – Always Be Connecting

Kirjoittaja: ville, 14.09.2016
Avainsanat: bisnes Markkinointiviestintä myynti Social Selling some Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Osallistuin viime viikolla Meltwaterin järjestämään webinaariin, jossa Sani Leino avasi nyt erittäin suuresti esillä olevaa ja itseänikin paljon kiinnostavaa Social Sellingiä. Olen tehnyt tämän vuoden aikana suhteelisen paljon kylmäkontaktointia ja Social Selling on noussut monessa kohdassa esille, kun olen etsinyt … Jatka lukemista "Myyjän ABC – Always Be Connecting"