Avainsana: näkemys

Henkka, moi!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 21.08.2017
Avainsanat: 3D Animaatiot Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Mallinnukset näkemys Visualisointi
Kategoriat: Yleinen

Henkka, moi, mitenkäs olisi pikahaastattelu..? Joo joo sopii mainiosti. Lempinimesi? Henkka. Henkka, Missä olet syntynyt..? Tampereella olen syntynyt. Mikä on paras hetki päivässä? Silloin kun pääsee treenaamaan. Treenaamaan, mitä treenaat? Vaihtelevasti kaikkea, kuntosalia, uintia, pyöräilyä. Onko sinulla esikuvia? Esikuvia. Oma … Jatka lukemista "Henkka, moi!"


Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 05.04.2017
Avainsanat: Ihmiset innostus Intohimo Markkinointiviestintä näkemys
Kategoriat: Yleinen

Mira, moi, onko hetki aikaa…? On. Lempinimesi? Ei mulla ole. Mira. Hienoa Mira, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Lahdessa oikeastaan paljasjalkainen lahtelainen. Valitse näistä: Kaupunkiloma, rantaloma, risteily, survival-retki? Ehkäpä nyt sanoisin kaupunkiloma, koska juuri viime viikolla käytiin lasten kanssa … Jatka lukemista "MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 01.09.2016
Avainsanat: asenne Design graafinen suunnittelu Ihmiset innostus Intohimo näkemys
Kategoriat: Yleinen

MBE sai suomalaisen Mimosan suoraan Brusselin Eurooppa-koulusta työharjoitteluun kuukaudeksi. Ajattelimme kysyä Mimosan kansainvälisiä kuulumisia ja tunnelmia. Mimosa, moi, onko hetki aikaa…? Lempinimesi? Mimmi. Hienoa. Mimmi, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Helsingissä. Ja asun tietenkin Brysselissä.   Asut Brysselissä. Parasta Brysselissä? … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA MIMOSA FROM BRUSSELS"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 10.05.2016
Avainsanat: aplikaatiot asenne bisnes Digital Digitalisaatio Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Mobiilisovellus näkemys
Kategoriat: Yleinen

Janne Nyyssönen on MBE:n tytäryhtiön Future Dialogin Asiakkuusjohtaja ja digitalisoinnin asiantuntija. Löysin Jannen työpöytänsä äärestä maanantai-iltapäivänä:   Janne, moi, onko hetki aikaa…? Joo. Lempinimesi? Nysse. Hienoa Nysse, missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Vantaalta kotoisin, Länsimäeltä. Valitse näistä: Maalivahti, puolustaja, … Jatka lukemista "MBE:N PIKAHAASTATTELUSSA: JANNE NYYSSÖNEN"


KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.04.2016
Avainsanat: bisnes Brändi graafinen suunnittelu Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

KONSEPTI NÄKYY JA TUNTUU Menestyvän yrityksen tulisi näkyä monessa paikassa ja on hyvä, että yrityksestä kerrottaisiin aina johdonmukaisesti ja linjakkaasti. On ajan haaskausta, jos yritys joutuu aina miettimään perusasiat uudelleen; mikä on yrityksen perusviesti ja miten se tulisi kertoa. Konsepti … Jatka lukemista "KONSEPTI, TUO MYYNNIN JA MARKKINOINNIN VOIMATEKIJÄ"


MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 24.03.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus interaktiivinen Intohimo Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys palvelu palvelumuotoilu Sisältömarkkinointi viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE on kehittämässä ideaa luovien työntekijöiden yhteisestä vuorovaikutteisesta työtilasta eli coworking-tilasta. MBECOWORK olisi luovien tekijöiden ja yritysten uusi coworking-tila Vesijärvenkadulla, Kauppakeskus Sykkeen sisäpihalla vanhassa Rauten konepajassa.   MIKSI MBECOWORK? MBECOWORK tarjoaa luovien tekijöiden yhteisön, jossa ideointi, luova työ ja digitaalinen … Jatka lukemista "MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN"


PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 07.03.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys palvelumuotoilu powerpoint Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Digitalisaation myllerryksessä puhutaan markkinoinnin muutoksesta. Tässä kiteytettynä MBE:n palvelut ja vastauksia kysymyksiin Mitä teemme?  ja Miten teemme?   MITÄ TEEMME? BRÄNDI, IDENTITEETTI JA DESIGN Jalostamme brändejä arvokkaammiksi. Luomme tuote-, palvelu- ja yritysidentiteettejä, jotka edistävät erottautumista ja liiketoimintaa. MARKKINOINTI, KOMMUNIKAATIO JA SISÄLLÖT … Jatka lukemista "PALVELUKSESSANNE, OLKAA HYVÄT!"


MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 13.01.2016
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Maailma muuttuu yhä monimutkaisemmaksi viestinnän ja medioiden lisääntyessä kiihtyvällä tempolla. Tässä MBE:n malli vuodelle 2016 markkinoinnin tehostamiseksi. Perustetaan asiakkaidemme kanssa yhteinen markkinointitiimi, joka kokoontuu säännöllisesti esim. kerran kahdessa viikossa tai vaikkapa joka kuukausi. Markkinointitiimi koostuu asiakkaan brändistä, myynnistä ja markkinoinnista, … Jatka lukemista "MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?"


MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 16.12.2015
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Markkinointiviestintä myynti näkemys Sisältö Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kauppalehti otsikoi 7.12.2015: ”Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa ja -tulosta.” (http://www.kauppalehti.fi/uutiset/markkinoinnin-lisaaminen-kasvattaa-liikevaihtoa-ja–tulosta/urzRZxQF). ”Markkinointiin panostaminen kannattaa. Vanha totuus pitää paikkansa – ainakin osaksi. Vuonna 2014 markkinointiin panostaneiden suomalaisyritysten liikevaihto ja -tulos kasvoivat vuonna 2014. Samaan aikaan markkinointipanostuksiaan supistaneiden yritysten liikevaihto ja -tuotto puolestaan … Jatka lukemista "MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ"