Avainsana: sisällöntuotanto

Video herättää brändisi eloon

Kirjoittaja: Vierailija, 31.08.2017
Avainsanat: Markkinointiviestintä sisällöntuotanto videotuotanto
Kategoriat: Yleinen

Videoita tuotetaan tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aikaisemmin eikä niiden suosio näytä hiipuvan lähiaikoina. Syy on yksinkertainen: videot ovat erinomainen tapa visualisoida monimutkaista sisältöä ja herättää tunteita. Lisäksi monet sosiaalisen median alustat tukevat videoiden käyttöä. YouTuben lisäksi videoita katsotaan runsaasti … Jatka lukemista "Video herättää brändisi eloon"


Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


Kasvun vuosi 2017

Kirjoittaja: marika, 29.12.2016
Avainsanat: kasvu markkinointi Markkinointiviestintä ostopolku sisällöntuotanto Social Selling sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Markkinointiviestinnän ja myynnin näkökulmasta kulunutta vuotta ovat määrittäneet mielenkiintoiset tapahtumat ja ilmiöt. Puhutaan entistä enemmän kohdennetusta sisällöntuotannosta ja asiakkaan auttamisesta. Erilaiset digitaaliset järjestelmät, datan kerääminen sekä myynnin ja markkinoinnin apuvälineet luovat uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakas kohdennetusti.  Myyjän rooli muuttuu, kun … Jatka lukemista "Kasvun vuosi 2017"


Kenelle tätä tehdään?

Kirjoittaja: aki, 22.10.2015
Avainsanat: sisällön suunnittelu sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi sisältöstrategia tekstityö
Kategoriat: Yleinen

Sisältömarkkinoinnilla yritetään napata asiakkaasta kiinni oikealla otteella myyntipolun eri vaiheissa. Tämä tehdään sisällöllä, joka tarjoaa asiakkaalle jotain lisäarvoa. Usein kannustetaan tekemään kiinnostavaa tai relevanttia sisältöä, mikä on helpommin sanottu kuin tehty. Sisältömarkkinointia suunnitellessa kannattaa unohtaa sana markkinointi ja hetkeksi jopa … Jatka lukemista "Kenelle tätä tehdään?"