Avainsana: Sisältö

MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 16.12.2015
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Markkinointiviestintä myynti näkemys Sisältö Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kauppalehti otsikoi 7.12.2015: ”Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa ja -tulosta.” (http://www.kauppalehti.fi/uutiset/markkinoinnin-lisaaminen-kasvattaa-liikevaihtoa-ja–tulosta/urzRZxQF). ”Markkinointiin panostaminen kannattaa. Vanha totuus pitää paikkansa – ainakin osaksi. Vuonna 2014 markkinointiin panostaneiden suomalaisyritysten liikevaihto ja -tulos kasvoivat vuonna 2014. Samaan aikaan markkinointipanostuksiaan supistaneiden yritysten liikevaihto ja -tuotto puolestaan … Jatka lukemista "MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ"


Puhelinaddikti hyvällä omallatunnolla

Kirjoittaja: Johanna Heinonen, 10.11.2015
Avainsanat: mobiili Sisältö some
Kategoriat: Yleinen

Kuinka monta tuntia päivästä sitä tuleekaan vietettyä matkapuhelin kädessä? Heti aamulla herättyäni selaan Facebookista aamuvirkkujen tilapäivityksiä tai Snapchatista yökukkujien hyvänyöntoivotuksia. Pitkin päivää puhelimen sovelluksista käytössä ovat Snapchat, Instagram, Facebook, WhatsApp, Twitter, sähköposti sekä iltapäivälehtien sovellukset. Arkisin käyttö on painottunut iltaan, … Jatka lukemista "Puhelinaddikti hyvällä omallatunnolla"


Markkinointi ja myynti teollisuusyrityksissä

Kirjoittaja: marika, 17.09.2015
Avainsanat: Asiakasymmärrys Kohderyhmä Markkinointiviestintä myynti Sisältö Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Vietin juuri kaksi päivää Tampereella Alihankintamessuilla. Ensimmäisenä päivänä kiertelin messualuetta ja haistelin tunnelmia sekä kävin kiertämässä asiakkaidemme osastoja. Kävin myös paljon keskusteluja ihmisten kanssa siitä, missä vaiheessa heidän yrityksissään markkinointi on tänä päivänä. Ovatko he aktiivisia edelläkävijöitä, joilla on jo … Jatka lukemista "Markkinointi ja myynti teollisuusyrityksissä"


Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 16.12.2014
Avainsanat: Brändi Ihmiset Kommunikointi Markkinointiviestintä näkemys palvelumuotoilu Sisältö
Kategoriat: Yleinen

Osallistuimme muutama vuosi sitten yritysmessuille yhteistyökumppaniemme kanssa teemalla ’Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät’. Nyt, maksetun ja ansaitun medianäkyvyyden aikaudella, tämä teema on ajankohtaisempi kuin koskaan. Yritysmaailmassa, varsinkin B2B-markkinoinnissa, vedotaan kiireeseen ja sanotaan, että edes peruskommunikointiin ei ole aikaa. Organisaatiot on supistettu mataliksi ja … Jatka lukemista "Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät!"