Avainsana: Sisältömarkkinointi

Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.06.2017
Avainsanat: Digitalisaatio markkinointi menestys myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja mobiilipalveluihin. Googlen, Vainu.io Softwaren ja Suomen Yrittäjien tekemä selvitys, josta … Jatka lukemista "Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?"


Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Kirjoittaja: minttu, 22.05.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys Intohimo Kommunikointi näkemys sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Sisältömarkkinointi Yleinen

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen jaksaa lukea. Lisäksi se on helppo laittaa työpöydälle näkyville muistuttamaan … Jatka lukemista "Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia"


Digibrunssi Lahdessa I Näkemystehdas MBE

Tervetuloa Digibrunssille

Kirjoittaja: Virpi, 27.04.2017
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Digitalisaatio graafinen suunnittelu Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi
Kategoriat: Yleinen

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo vinkit leadien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseeen. Leadfeeder on helsinkiläinen start-up, … Jatka lukemista "Tervetuloa Digibrunssille"


B2B kysely2016

B2B-kyselymme tulokset

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes menestys myynti Sisältömarkkinointi Social Selling
Kategoriat: Yleinen

B2B-markkinointi on muuttanut muotoaan parin viimeisen vuoden aikana. Kysyimme B2B-asiakkailtamme mitä kanavia he käyttävät omassa markkinoinnissaan ja millaisia painotuksia ne saavat budjetoinnissa. Tulokset olivat mielenkiintoisia ja tukivat yleisiä tutkimustuloksia. B2B-kanavamix Suosituimmat markkinointikanavat vastaajien keskuudessa olivat odotetusti www-sivut, esitteet ja uutiskirje. … Jatka lukemista "B2B-kyselymme tulokset"


HEI, ME MENESTYTÄÄN!

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.08.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset innostus Intohimo johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys myynti näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kiteytimme brändioppaassamme 9 tärkeää ohjetta brändin menestykseen. Oppaassamme kuvatut asiat ovat perusasioita, joiden on hyvä olla kunnossa, kun halutaan lisätä tuotteen tai palvelun myyntiä ja nostaa brändin tunnettuutta ja arvoa. Kommunikoinnin merkitys senkuin lisääntyy, jotta yritykset nousisivat esiin mielenkiintoisella tavalla. Osaaminen, luovuus ja … Jatka lukemista "HEI, ME MENESTYTÄÄN!"


Meillä ei ole mitään kerrottavaa

Kirjoittaja: minttu, 30.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Niinkö? Oletko aivan varma? Aivan liian usein olen kuullut tämän lausahduksen, kun olen puhunut asiakkaiden kanssa sisällöistä, olivat kohteina sitten uutiskirjeet, nettisivut tai yritysblogi. Vastauksena herättelen asiakasta perusasioiden pariin. Yrityksesi päätehtävänä on auttaa asiakasta. Ratkaista asiakkaan haaste.  Sinä olet asiantuntija, … Jatka lukemista "Meillä ei ole mitään kerrottavaa"


FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 25.05.2016
Avainsanat: asenne Asiakasymmärrys bisnes Brändi Future Dialog Ihmiset innostus Kommunikointi Markkinointiviestintä mobiili myynti Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus
Kategoriat: Yleinen

Pääsin sitten MBE:n tytäryhtiölle Future Dialogille työharjoitteluun. Selvä. Pelonsekaisin tuntein ja selviytymismoodin vallassa kävelin ensimmäistä kertaa toimistolle. Päässä pyöri ainoastaan ajatus siitä riittävätkö rahkeet tähän. Kuitenkin myös tänä aamuna kävelin samoista ovista sisään hymy huulilla ja intoa täynnä. Hallituksi laskeutumiseksi … Jatka lukemista "FUTURE DIALOG WELCOMES VILMA"


BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 26.04.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes Brändi Ihmiset Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

BRÄNDI ON MIELIKUVA. Se on henkilökohtainen kuva tuotteesta, palvelusta tai yrityksestä. BRÄNDI ON TEKOJA. Sanoista teoiksi. BRÄNDI ON LUPAUS. Jokaisella brändillä tulee olla kiteytys, hissipuhe. BRÄNDI ON VISUAALINEN ILME. Kuva kertoo enemmän kuin sanat. Linjakkuus ja tunnistettavuus tehoaa. BRÄNDI ON … Jatka lukemista "BRÄNDIT – TÄRKEÄ MUISTAA"


MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 24.03.2016
Avainsanat: asenne bisnes Ihmiset innostus interaktiivinen Intohimo Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys palvelu palvelumuotoilu Sisältömarkkinointi viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

MBE on kehittämässä ideaa luovien työntekijöiden yhteisestä vuorovaikutteisesta työtilasta eli coworking-tilasta. MBECOWORK olisi luovien tekijöiden ja yritysten uusi coworking-tila Vesijärvenkadulla, Kauppakeskus Sykkeen sisäpihalla vanhassa Rauten konepajassa.   MIKSI MBECOWORK? MBECOWORK tarjoaa luovien tekijöiden yhteisön, jossa ideointi, luova työ ja digitaalinen … Jatka lukemista "MBECOWORK – YHDESSÄ ENEMMÄN JA PAREMMIN"


MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 13.01.2016
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Kommunikointi Markkinointiviestintä menestys näkemys Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä Yhteistyö
Kategoriat: Yleinen

Maailma muuttuu yhä monimutkaisemmaksi viestinnän ja medioiden lisääntyessä kiihtyvällä tempolla. Tässä MBE:n malli vuodelle 2016 markkinoinnin tehostamiseksi. Perustetaan asiakkaidemme kanssa yhteinen markkinointitiimi, joka kokoontuu säännöllisesti esim. kerran kahdessa viikossa tai vaikkapa joka kuukausi. Markkinointitiimi koostuu asiakkaan brändistä, myynnistä ja markkinoinnista, … Jatka lukemista "MITÄ MARKKINOIJAN TULISI TEHDÄ VUONNA 2016?"


MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 16.12.2015
Avainsanat: bisnes Brändi johtaminen Markkinointiviestintä myynti näkemys Sisältö Sisältömarkkinointi Tavoitteellisuus viestintä
Kategoriat: Yleinen

Kauppalehti otsikoi 7.12.2015: ”Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa ja -tulosta.” (http://www.kauppalehti.fi/uutiset/markkinoinnin-lisaaminen-kasvattaa-liikevaihtoa-ja–tulosta/urzRZxQF). ”Markkinointiin panostaminen kannattaa. Vanha totuus pitää paikkansa – ainakin osaksi. Vuonna 2014 markkinointiin panostaneiden suomalaisyritysten liikevaihto ja -tulos kasvoivat vuonna 2014. Samaan aikaan markkinointipanostuksiaan supistaneiden yritysten liikevaihto ja -tuotto puolestaan … Jatka lukemista "MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ"


Kenelle tätä tehdään?

Kirjoittaja: aki, 22.10.2015
Avainsanat: sisällön suunnittelu sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi sisältöstrategia tekstityö
Kategoriat: Yleinen

Sisältömarkkinoinnilla yritetään napata asiakkaasta kiinni oikealla otteella myyntipolun eri vaiheissa. Tämä tehdään sisällöllä, joka tarjoaa asiakkaalle jotain lisäarvoa. Usein kannustetaan tekemään kiinnostavaa tai relevanttia sisältöä, mikä on helpommin sanottu kuin tehty. Sisältömarkkinointia suunnitellessa kannattaa unohtaa sana markkinointi ja hetkeksi jopa … Jatka lukemista "Kenelle tätä tehdään?"