Avainsana: sosiaalinen media

M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?

Kirjoittaja: Katja Keinänen, 07.12.2017
Avainsanat: Ihmiset markkinointi myynti Social Selling some sosiaalinen media

Kempin Digital Community Manager Mikko Heinonen paljasti Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys varmisti globaalin myynnin aloituksen ottamalla haltuun ajatusjohtajuuden. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia nostattavia lukuhetkiä! Kemppi on globaalisti toimiva hitsausalan toimija, joka on lähtenyt reilusti panostamaan … Jatka lukemista "M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?"


Rohkeasti vaan – sukella Insta-mereen!

Kirjoittaja: Vierailija, 15.08.2017
Avainsanat: some sosiaalinen media
Kategoriat: Yleinen

Instagram nousi ensimmäistä kertaa julkisuuteen puoli vuosikymmentä sitten suosiotaan kasvattavana nuorisosovelluksena selfieiden ja filtereiden myötä. Tänä päivänä Instagram on yksi käytetyimmistä somekanavista, joka on vahvistanut asemansa niin yksityishenkilöiden kuin yritysten käytössä. Mutta mitä hyötyä tästä – joskus turhakkeenakin pidetystä – … Jatka lukemista "Rohkeasti vaan – sukella Insta-mereen!"


Suomalaisten sosiaalisessa mediassa I MBE

Me ollaan somelaisia kaikki

Kirjoittaja: Virpi, 24.04.2017
Avainsanat: Digitalisaatio some sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Mitä me suomalaiset tehdään 4,5 tuntia viikossa? Ollaan somessa. Näin kertoo Mainostoimisto Vizeumin viime vuonna toteuttama tutkimus. Samaista asiaa käsiteltiin isosti myös Helsingin Sanomissa sunnuntaina.Jutussa todettiin Facebookin muuttaneen meitä ihmisinä. Oikeassa elämässä rooleja on monia, tapamme toimia riippuu yleisöstä ja kontekstista. … Jatka lukemista "Me ollaan somelaisia kaikki"


Kasvun vuosi 2017

Kirjoittaja: marika, 29.12.2016
Avainsanat: kasvu markkinointi Markkinointiviestintä ostopolku sisällöntuotanto Social Selling sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Markkinointiviestinnän ja myynnin näkökulmasta kulunutta vuotta ovat määrittäneet mielenkiintoiset tapahtumat ja ilmiöt. Puhutaan entistä enemmän kohdennetusta sisällöntuotannosta ja asiakkaan auttamisesta. Erilaiset digitaaliset järjestelmät, datan kerääminen sekä myynnin ja markkinoinnin apuvälineet luovat uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakas kohdennetusti.  Myyjän rooli muuttuu, kun … Jatka lukemista "Kasvun vuosi 2017"


Lahti-emojit, osa 2: hokifani, mölkky ja Sibeliustalo

Kirjoittaja: aki, 03.12.2015
Avainsanat: emoji graafinen suunnittelu kuntamarkkinointi lahti lahti-emoji mölkky sibeliustalo some sosiaalinen media
Kategoriat: Yleinen

Lahtelaiset ovat erinomaisen ylpeitä kotikaupungistaan. Mitään muuta johtopäästöstä ei voi vetää vastaanotosta, jonka ensimmäiset Lahti-aiheiset emojit saivat muutama viikko sitten. Litti, mastot ja lihamuki olivat merkityksellisiä juuri lahtelaisille, mutta varsinkin lihamukia hämmästeli moni ulkopaikkakuntalainen. Myös media nappasi ilmiöstä kiinni. MBE:n synnyttämät Lahti-emojit … Jatka lukemista "Lahti-emojit, osa 2: hokifani, mölkky ja Sibeliustalo"