Suomalaisten sosiaalisessa mediassa I MBE

Me ollaan somelaisia kaikki

Kirjoittaja: Virpi, 24.04.2017
Avainsanat: Digitalisaatio some sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Mitä me suomalaiset tehdään 4,5 tuntia viikossa? Ollaan somessa. Näin kertoo Mainostoimisto Vizeumin viime vuonna toteuttama tutkimus. Samaista asiaa käsiteltiin isosti myös Helsingin Sanomissa sunnuntaina.Jutussa todettiin Facebookin muuttaneen meitä ihmisinä. Oikeassa elämässä rooleja on monia, tapamme toimia riippuu yleisöstä ja kontekstista. … Jatka lukemista "Me ollaan somelaisia kaikki"


Tutustu uuteen tehokaksikkoomme!

Kirjoittaja: minttu, 20.04.2017
Kategoriat: Yleinen

Thainyrkkeilyä, visuaalista näkemystä, eSportsia, digimarkkinointia! Kurkista uusiin kasvoihimme lähemmin. ”Olen Minn. Olen syntynyt Helsingissä ja asunut monessa paikassa, mm. Rovaniemellä ja Iso-Britanniassa. Olen vastavalmistunut taiteen kandidaatti. Visuaalinen viestintä, luova prosessi, näkemys ja suunnittelu ovat niitä, jossa olen parhaimmillani. Erityistaito: osaan valmistaa 1000 vuotta … Jatka lukemista "Tutustu uuteen tehokaksikkoomme!"


Tule tiimiin Creative Copywriter!

Kirjoittaja: minttu, 13.04.2017
Kategoriat: Yleinen

Etsitkö uusia haasteita? Tiimissämme on paikka sinulle, luova sisällöntuottaja! Edellytämme kokemusta monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja näkemystä tämän päivän viestinnästä. Tiedät pilkun paikat ja tekstin tuottaminen englanniksikaan ei vie sormea suuhun. Olet positiivinen ja energinen tiimipelaaja ja jaksat innostua asiakkaidemme asioista päivä … Jatka lukemista "Tule tiimiin Creative Copywriter!"


MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI

Kirjoittaja: Pekka Hamberg, 05.04.2017
Avainsanat: Ihmiset innostus Intohimo Markkinointiviestintä näkemys
Kategoriat: Yleinen

Mira, moi, onko hetki aikaa…? On. Lempinimesi? Ei mulla ole. Mira. Hienoa Mira, Missä synnyit, mistä olet kotoisin ..? Lahdessa oikeastaan paljasjalkainen lahtelainen. Valitse näistä: Kaupunkiloma, rantaloma, risteily, survival-retki? Ehkäpä nyt sanoisin kaupunkiloma, koska juuri viime viikolla käytiin lasten kanssa … Jatka lukemista "MBE:n PIKAHAASTATTELUSSA MIRA MÄMMI"


Tuloksellinen markkinointi vaatii näkemystä

Kirjoittaja: minttu, 16.03.2017
Kategoriat: Yleinen

Kiinnostaako myynnin kasvattaminen? Tarvitsevatko palvelusi kiteyttämistä?  Voisiko palvelusi paketoida houkuttelevammaksi? Kaipaatko sisältöjen julkaisuun systemaattisuutta? Mainostoimisto-sana on käsitteenä laaja ja sieltä saatavat palvelut vaihtelevat toimistosta riippuen. Olemme omassa strategiassamme kiteyttäneet, että me olemme Näkemystehdas. Päätehtävämme on tuottaa näkemyksiä ja viedä ne … Jatka lukemista "Tuloksellinen markkinointi vaatii näkemystä"


Tule tiimiin näkemyksellinen AD!

Kirjoittaja: minttu, 09.03.2017
Kategoriat: Yleinen

Oletko intohimoinen graafinen suunnittelija ja pystyt luovasti kiteyttämään ideat visuaalisiksi? Hengität digitaalisuutta ja haluat suunnitella asiakkaille myyntiä edistäviä ratkaisuja? Olet jo kerännyt kokemusta ja kannuksia suunnittelijana, mutta haluat oppia koko ajan lisää. Tiimissämme on paikka auki loistotyypille! Toivomme: intohimoa, hyvää … Jatka lukemista "Tule tiimiin näkemyksellinen AD!"


Mainostoimisto MBE:n toimitusjohtajaksi Minttu Murtomäki

Kirjoittaja: minttu, 06.03.2017
Kategoriat: Yleinen

Mainostoimisto MBE:n toimitusjohtaja Marika Kakko on irtisanoutunut tehtävästään. MBE:n uutena toimitusjohtajana aloittaa 27.3.2017 asiakkuusjohtaja Minttu Murtomäki. Minttu on yksi MBE:n omistajista ja hän on työskennellyt yrityksessä jo vuodesta 1999. Kakko on työskennellyt yrityksen toimitusjohtajana lokakuusta 2014 lähtien. ”Minulle jää MBE:stä … Jatka lukemista "Mainostoimisto MBE:n toimitusjohtajaksi Minttu Murtomäki"


Bisnes nousuun -podcast vieraana Verkkoaseman Tiina Raisanen

Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi

Kirjoittaja: Virpi, 13.02.2017
Avainsanat: Digitalisaatio Ihmiset Markkinointiviestintä menestys myynti palvelu palvelumuotoilu
Kategoriat: Podcast

Bisnes nousuun -podcast-sarjassa keskustellaan markkinoinnin ajankohtaisista teemoista eri toimialojen vaikuttajien kanssa. Ensimmäisen jakson teemana on digitaalinen markkinointi. Jaksossa pohditaan yritysten verkkonäkyvyyttä mm. verkkosivujen suunnittelun ja hakukoneoptimoinnin näkökulmista. Mikä on verkkosivujen uudistamisen suurin haaste? Kumpi on tehokkaampaa, hakukoneoptimointi vai google markkinointi? Ovatko … Jatka lukemista "Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi"


Keskity olennaiseen!

Kirjoittaja: marika, 13.01.2017
Kategoriat: Yleinen

Moni meistä on varmasti törmännyt useasti tilanteeseen, jossa huomaa oman aikansa kuluvan kaikkeen epäolennaiseen eikä niihin asioihin, joista olisi eniten hyöytyä omassa työssä ja miksei muuallakin elämässä. Aina tulee rönsyjä, asiat johtavat toiseen, kasvavat ja paisuvat. Hiki nousee otsalle, kun … Jatka lukemista "Keskity olennaiseen!"


Kasvun vuosi 2017

Kirjoittaja: marika, 29.12.2016
Avainsanat: kasvu markkinointi Markkinointiviestintä ostopolku sisällöntuotanto Social Selling sosiaalinen media viestintä
Kategoriat: Yleinen

Markkinointiviestinnän ja myynnin näkökulmasta kulunutta vuotta ovat määrittäneet mielenkiintoiset tapahtumat ja ilmiöt. Puhutaan entistä enemmän kohdennetusta sisällöntuotannosta ja asiakkaan auttamisesta. Erilaiset digitaaliset järjestelmät, datan kerääminen sekä myynnin ja markkinoinnin apuvälineet luovat uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakas kohdennetusti.  Myyjän rooli muuttuu, kun … Jatka lukemista "Kasvun vuosi 2017"


B2B kysely2016

B2B-kyselymme tulokset

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: Asiakasymmärrys bisnes menestys myynti Sisältömarkkinointi Social Selling
Kategoriat: Yleinen

B2B-markkinointi on muuttanut muotoaan parin viimeisen vuoden aikana. Kysyimme B2B-asiakkailtamme mitä kanavia he käyttävät omassa markkinoinnissaan ja millaisia painotuksia ne saavat budjetoinnissa. Tulokset olivat mielenkiintoisia ja tukivat yleisiä tutkimustuloksia. B2B-kanavamix Suosituimmat markkinointikanavat vastaajien keskuudessa olivat odotetusti www-sivut, esitteet ja uutiskirje. … Jatka lukemista "B2B-kyselymme tulokset"


social selling - mbe

Social Selling – miten LinkedInissä myydään?

Kirjoittaja: Virpi, 25.10.2016
Avainsanat: henkilöbrändi Ihmiset myynti Social Selling some
Kategoriat: Yleinen

LinkedInissä on meneillään Week of Learning, jonka aikana on tarjolla on ilmaisia webinaareja 30.10. saakka. Yksi niistä käsitteli social sellingia, joka on myynti- ja markkinointiväen tämän hetken lempikäsite. Sitä on käytetty markkinointiväen keskuudessa vuodesta 2013 lähtien. Osallistuin webinaariin, joka käsitteli … Jatka lukemista "Social Selling – miten LinkedInissä myydään?"