Näkemyksiä | Blogi 26.09.2018

Mikä on verkkosivunne tavoite ja miten mittaatte sen toteutumista?

Toivottavasti olet miettinyt vastaukset edellisiin kysymyksiin. Itsestään verkkosivunne eivät ala tukemaan markkinointianne. Yrityksen verkkosivut ovat aina olemassa toteuttaakseen jonkin tavoitteen. Ne toimivat keskeisenä osana myyntisuppiloa, alustana asiakashankintaa tukevalle sisältömarkkinoinnille tai [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 19.09.2018

Ymmärrystä ja toimintaa analytiikan avulla

Me elämme maailmassa, joka on täynnä dataa ja sen herättämiä kysymyksiä. Missä asiakkaamme löytävät meidät? Millainen on myynnin kehitys ja miltä sen trendit näyttävät? Miten vertaudumme kilpailijoihimme? Tiedolla johtaminen on [...] Lue lisää