Näkemyksiä | Blogi 22.05.2017

Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.04.2016

Konsepti, tuo myynnin ja markkinoinnin voimatekijä

KONSEPTI NÄKYY JA TUNTUU Menestyvän yrityksen tulisi näkyä monessa paikassa ja on hyvä, että yrityksestä kerrottaisiin aina johdonmukaisesti ja linjakkaasti. On ajan haaskausta, jos yritys joutuu aina miettimään perusasiat uudelleen; [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.02.2016

Miten te keskustelette asiakkaiden kanssa?

Oli kyseessä sitten tuote taikka palvelu, me asiakkaina haluamme vaikuttaa meille tärkeisiin asioihin. Haluamme olla mukana kehitystyössä, antaa palautetta ja kuulla myös mitä muut ovat olleet mieltä samasta tuotteesta taikka [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 13.01.2016

Mitä markkinoijan tulisi tehdä vuonna 2016?

Maailma muuttuu yhä monimutkaisemmaksi viestinnän ja medioiden lisääntyessä kiihtyvällä tempolla. Tässä MBE:n malli vuodelle 2016 markkinoinnin tehostamiseksi. Perustetaan asiakkaidemme kanssa yhteinen markkinointitiimi, joka kokoontuu säännöllisesti esim. kerran kahdessa viikossa tai [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 02.03.2015

Netin alkuasukkaat, siirtolaiset ja turistit

Internet on ollut keskuudessamme kohta sukupolven verran. Se vaikuttaa nuorelta ja tempoilevalta – teini-ikäiseltä pahimmillaan. Olen yksinkertaistanut asiaa itselleni jakamalla netin käyttäjät kolmeen pääryhmään ja hahmottamalla maailmaa näiden pääryhmien kautta: [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 31.12.2014

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Vai onko?

Talouden ennusteet vuodelle 2015 eivät anna tällä hetkellä kovin paljon uskoa muutokseen, mutta toisaalta odottiko joku sitä oikeasti? Suomessa tapahtuva iso rakennemuutos tulee todennäköisesti vaikuttamaan vielä vuosia eteenpäin ja veli-Venäjä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 16.12.2014

Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät!

Osallistuimme muutama vuosi sitten yritysmessuille yhteistyökumppaniemme kanssa teemalla ’Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät’. Nyt, maksetun ja ansaitun medianäkyvyyden aikaudella, tämä teema on ajankohtaisempi kuin koskaan. Yritysmaailmassa, varsinkin B2B-markkinoinnissa, vedotaan kiireeseen ja sanotaan, että [...] Lue lisää