Näkemyksiä | Blogi 09.01.2019

Markkinointi on investointi

Jokaisella liiketoiminnalla tulee olla tavoitteet, teilläkin on varmasti omat tavoitteenne, tai näin ainakin toivon. Tavoitteiden tulee olla korkealla, mutta ei mahdottomat. Yleensä tavoitteisiin pääsy vaatii investointeja. Niitä voivat olla esimerkiksi [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 26.10.2018

Konkretiaa: Mitä hyötyä markkinoinnin ja viestinnän analytiikasta on bisnekselle?

Markkinoinnin analytiikka saadaan usein kuulostamaan vaikeaselkoiselta ja hämmentävältä pöhinäsanojen surinalta. Ehkä se on joidenkin tarkoituskin. Silloin voi tosin jäädä hämärän peittoon, mitä hyötyä analytiikasta todella on – varsinkin, jos yrityksessä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.10.2018

Mitä eroa on viestinnällä ja markkinoinnilla?

Kaikki aina kysyy tätä. Kukaan ei osaa vastata. Tai sitten vastataan: ”Eipä niillä taida mitään eroa olla.” ”Joku puhuu markkinoinnista, joku viestinnästä.” ”Kaikki viestintä on markkinointia ja kaikki markkinointi viestintää.” [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.02.2018

Kaikilla ei ole nuha

Ajattelun kanssa, ei koskaan ilman. Näin itse määrittelemme työtämme ja sen tuloksia. Ajattelu onkin yksi keskeisimmistä asioista, jota meiltä ostetaan. Teknologia mahdollistaa sen, että voit halutessasi vaikka itse tehdä nettisivut [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.01.2018

Markkinointi, minne menet?

Olen Anton Mäkelä, MBE:n tuore työharjoittelija. Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa liiketaloutta ja pääaineeni on markkinointi. Päätin painottaa opintoni markkinointiin, koska koin jo silloin palavaa halua päästä vaikuttamaan yritysten tulokseen. Näen markkinoinnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.12.2017

M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?

Kempin Digital Community Manager Mikko Heinonen paljasti Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys varmisti globaalin myynnin aloituksen ottamalla haltuun ajatusjohtajuuden. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia nostattavia lukuhetkiä! Kemppi [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.12.2017

M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 28.11.2017

M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin [...] Lue lisää

|