Näkemyksiä | Blogi 05.12.2017

M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 30.11.2017

M-päivä: Vahvalla brändillä kohti kansainvälisiä markkinoita

Hartwallin Brand Manager Eeva Ignatius puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on vienyt Hartwall Original Long Drinkin kansainvälisille markkinoille. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – innostavia lukuhetkiä! Hartwall on [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 28.11.2017

M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.11.2017

Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.09.2017

Vahva brändi vaatii tekoja

Vahva brändi palvelee yritystä monin tavoin. Se kasvattaa kilpailukykyä, luo mielikuvia ja tunnettuutta, tehostaa myyntiä ja tarjoaa jatkuvuutta. Vahva brändi erottuu edukseen ja näyttäytyy asiakkaalle selkeytenä ostaa. Vahvaa brändiä ei [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.06.2017

Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.04.2017

Tervetuloa Digibrunssille

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 13.02.2017

Podcast: Verkkonäkyvyys ja digitaalinen markkinointi

Bisnes nousuun -podcast-sarjassa keskustellaan markkinoinnin ajankohtaisista teemoista eri toimialojen vaikuttajien kanssa. Ensimmäisen jakson teemana on digitaalinen markkinointi. Jaksossa pohditaan yritysten verkkonäkyvyyttä mm. verkkosivujen suunnittelun ja hakukoneoptimoinnin näkökulmista. Mikä on verkkosivujen uudistamisen [...] Lue lisää

|