Näkemyksiä | Blogi 01.12.2020

Oletko jo unelma-asiakkaasi kanssa samassa kuplassa?

Meillä ihmisillä on taipumus viihtyä parhaiten ympäristössä, jossa meitä ymmärretään ja joissa voimme kokea olevamme tärkeä osa kokonaisuutta. Esimerkiksi sosiaalisessa mediassa olemme jatkuvasti ystäviemme ja verkoston ympäröimänä ja jaamme heidän [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.12.2017

M-päivä: Miten hitsausfirmasta tulee toimialansa ajatusjohtaja?

Kempin Digital Community Manager Mikko Heinonen paljasti Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys varmisti globaalin myynnin aloituksen ottamalla haltuun ajatusjohtajuuden. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia nostattavia lukuhetkiä! Kemppi [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.12.2017

M-päivä: Uudistuksesta merkittävä kilpailuetu

Digital Office Companyn myyntijohtaja Jonne Makkula kertoi Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä, miten yritys on saavuttanut merkittävän kasvun uudistumalla rohkeasti. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – ajatuksia herättäviä lukuhetkiä! Digital Office [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 28.11.2017

M-päivä: Miten niin markkinointi pelastaa Suomen?

Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki puhui Lahden Sibeliustalolla 24.11.2017 järjestetyssä M-päivässä markkinoinnin tärkeydestä kilpailukyvyn kasvattajana. Tässä kooste päivän puheenvuorosta – inspiroivia lukuhetkiä! ”Organisaatioiden yleinen haaste on, etteivät muut ymmärrä markkinoinnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.11.2017

Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.06.2017

Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 12.05.2017

IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus

Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Tuote on aiemmin tunnettu Saksan markkinoilla. IP Plussalla  ei ollut lainkaan suomenkielistä materiaalia valmiina, joten se tarvitsi tiiviin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.04.2017

Tervetuloa Digibrunssille

Suosittu Digibrunssi on nyt ensimmäistä kertaa Lahdessa! Pari tuntia kestävällä brunssilla digimarkkinoinnin suunnittelusta ja mittareista ovat puhumassa oululaisen digitoimisto Verkkoaseman Tiina Räisänen ja Riikka Pohjanen. Lisäksi Leadfeederin Jesse Pärnänen kertoo [...] Lue lisää

|