Näkemyksiä | Blogi 18.03.2019

Sisältö on kuningas

Miksi meillä jaksetaan jauhaa sisällöistä? Ehkä siksi, että sisältö on kaikki kaikessa. Korjaan: hyvä sisältö on kaikki kaikessa. Hyvä sisältö nimittäin auttaa yrityksen asiakasta tekemään valinnan. Oikeanlainen sisältö sitouttaa jo [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 21.02.2019

Materiaalia monissa muodoissa

1:1, 3:2, 4:3, 16:9, vaakaan, pystyyn, neliössä, ympyrässä. Siinä yleisimpiä kuvasuhteita ja muotoja, joita näemme päivittäin sekä videona että stillinä monissa eri medioissa. Katsellessa kavereiden ja brändien kivalta näyttäviä tuotoksia [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 19.12.2018

Unohda työntekijälähettiläs

Kannustan usein asiakkaitani tuomaan omat asiantuntijansa esiin. Logon takaa huuteleva yritys XYZ kiinnostaa vain harvalukuista fanijoukkoa, kun taas työstään aidosti innostunut ihminen on kiehtova. Mutta miten sen asiantuntijan saa ääneen? [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 16.12.2015

MARKKINOINNIN 5 MENESTYSTEKIJÄÄ

Kauppalehti otsikoi 7.12.2015: ”Markkinoinnin lisääminen kasvattaa liikevaihtoa ja -tulosta.” ”Markkinointiin panostaminen kannattaa. Vanha totuus pitää paikkansa – ainakin osaksi. Vuonna 2014 markkinointiin panostaneiden suomalaisyritysten liikevaihto ja -tulos kasvoivat vuonna 2014. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 10.11.2015

Puhelinaddikti hyvällä omallatunnolla

Kuinka monta tuntia päivästä sitä tuleekaan vietettyä matkapuhelin kädessä? Heti aamulla herättyäni selaan Facebookista aamuvirkkujen tilapäivityksiä tai Snapchatista yökukkujien hyvänyöntoivotuksia. Pitkin päivää puhelimen sovelluksista käytössä ovat Snapchat, Instagram, Facebook, WhatsApp, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.09.2015

Markkinointi ja myynti teollisuusyrityksissä

Vietin juuri kaksi päivää Tampereella Alihankintamessuilla. Ensimmäisenä päivänä kiertelin messualuetta ja haistelin tunnelmia sekä kävin kiertämässä asiakkaidemme osastoja. Kävin myös paljon keskusteluja ihmisten kanssa siitä, missä vaiheessa heidän yrityksissään markkinointi [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 16.12.2014

Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät!

Osallistuimme muutama vuosi sitten yritysmessuille yhteistyökumppaniemme kanssa teemalla ’Kommunikoikaa, Olkaa Hyvät’. Nyt, maksetun ja ansaitun medianäkyvyyden aikaudella, tämä teema on ajankohtaisempi kuin koskaan. Yritysmaailmassa, varsinkin B2B-markkinoinnissa, vedotaan kiireeseen ja sanotaan, että [...] Lue lisää