Näkemyksiä | Blogi 26.03.2019

Tulokset esiin sisältömarkkinoinnin mittaamisella

Viime viikolla sisältöstrategimme Aino kirjoitti, kuinka sisältö on markkinoinnissa kuningas. Loistavien sisältöjen rinnalle kannattaa tuoda mitattavuus, jotta sisältömarkkinoinnin tuloksellisuus voidaan todentaa ja kehittää omaa toimintaa. Sisältömarkkinoinnin mittaaminen vaihtelee aina tapauskohtaisesti, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 22.10.2015

Kenelle tätä tehdään?

Sisältömarkkinoinnilla yritetään napata asiakkaasta kiinni oikealla otteella myyntipolun eri vaiheissa. Tämä tehdään sisällöllä, joka tarjoaa asiakkaalle jotain lisäarvoa. Usein kannustetaan tekemään kiinnostavaa tai relevanttia sisältöä, mikä on helpommin sanottu kuin [...] Lue lisää