Näkemyksiä | Blogi 01.12.2020

Oletko jo unelma-asiakkaasi kanssa samassa kuplassa?

Meillä ihmisillä on taipumus viihtyä parhaiten ympäristössä, jossa meitä ymmärretään ja joissa voimme kokea olevamme tärkeä osa kokonaisuutta. Esimerkiksi sosiaalisessa mediassa olemme jatkuvasti ystäviemme ja verkoston ympäröimänä ja jaamme heidän [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 18.04.2019

Hyvä, parempi, brief

Toimeksiannon, tai meillä tutummin briefin, taustalla on aina asiakkaan tarve tai haaste, johon haetaan ratkaisua. Valmiin briefin voi antaa meille kirjallisesti, mutta useimmiten se rakentuu tapaamisessa ja keskustellen asiakkaan kanssa. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 19.12.2018

Unohda työntekijälähettiläs

Kannustan usein asiakkaitani tuomaan omat asiantuntijansa esiin. Logon takaa huuteleva yritys XYZ kiinnostaa vain harvalukuista fanijoukkoa, kun taas työstään aidosti innostunut ihminen on kiehtova. Mutta miten sen asiantuntijan saa ääneen? [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.11.2017

Vinkit markkinointisuunnitelman laatimiseen

Somekanavat, messut, nettisivut, markkinoinnin automaatio, esitteet, applikaatiot – tehdään vähän kaikkea heti ja laitetaan vielä jonnekin printtimainos! Toki näinkin voi toimia, kannatan kuitenkin suunnitelmallisuutta markkinoinnissakin. Suunnitelmallisuus tarkoittaa ennen kaikkea kustannustehokkuutta, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.06.2017

Jäävätkö verkossa liikkuvat asiakkaat haaviisi?

Olemme varmasti samaa mieltä seuraavasta väittämästä: asiakkaat ovat yrityksen kasvun lähde. Liiketoiminnan, ja markkinoinnin, lähtökohtana tuleekin siis olla asiakastarpeiden kuunteleminen ja niihin vastaaminen. Tämän päivän asiakastarpeet liittyvät vahvasti digitaalisuuteen ja [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 22.05.2017

Yhden sivun sisältömarkkinointistrategia

Inspiroiduimme toimistollamme Content Marketing Instituten artikkelista, jossa kehotettiin tiivistämään yrityksen sisältömarkkinointistrategia helposti hahmotettavaksi koosteeksi. Jutussa kehotetaan tiivistämään toimintaa kiteyttävät ja selittävät strategiat sekä suunnitelmat yhdelle sivulle. Yksi A4 riittää. Sen jokainen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.09.2016

Myyjän ABC - Always Be Connecting

Osallistuin viime viikolla Meltwaterin järjestämään webinaariin, jossa Sani Leino avasi nyt erittäin suuresti esillä olevaa ja itseänikin paljon kiinnostavaa Social Sellingiä. Kylmäkontaktointi Olen tehnyt tämän vuoden aikana suhteelisen paljon kylmäkontaktointia [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.08.2016

Myyntikulttuurin erot Suomen ja USA:n välillä

Vietin 6 kuukautta tämän vuoden alusta Yhdysvalloissa ja tarkalleen ottaen Bostonissa suorittamassa jatkokoulutukseeni liittyvää työharjoittelua kansainvälisen myynnin parissa. Kuten voitte arvata, Suomen ja Yhdysvaltojen välillä löytyy hienoisia kulttuurieroja myyntiin liittyvissä [...] Lue lisää

|