Näkemyksiä | Blogi 08.10.2018

Näkemystehdas MBE rekrytoi ja uudistuu

Reagoimme maailman muutokseen päivittämällä strategiamme ja laajentamalla analytiikkaan sekä viestintään.

Viritämme palvelutarjontaamme vastaamaan muuttuvan maailman tarpeisiin. Jatkossa tarjoamme markkinoinnin rinnalla myös viestinnän palveluja. MBE on investoinut myös analytiikkaan ja tiedolla johtamiseen.

MBE:n Viestintästrategiksi on nimitetty Antti Pohja, FM. Lahtelainen Antti on työskennellyt erilaisissa toimittajan tehtävissä lähes kymmenen vuoden ajan. Viimeisimmät kymmenen vuotta Pohja on toiminut yritysviestinnän asiantuntijana oman yrityksensä kautta.

”Tunnen MBE:n jo vuosien takaa. Löysimme nopeasti yhteisymmärryksen siitä, mitä lähdemme tavoittelemaan. Lahden seudun yrityksille ei ole mielestämme ollut riittävästi laadukkaita viestinnän palveluja tarjolla, mutta tähän tulee nyt muutos. Viestintä täydentää MBE:n tarjontaa loogisella tavalla ja strategian mukaisesti”, Antti kertoo.

Tiedolla johtaminen kaiken taustalle

Toinen Näkemystehdas MBE:n strategisista uudistuksista on analytiikan vahva rooli kaiken tekemisen taustalle. Kuten aiemmin tiedotimme, olemme palkanneet data-analyytikoksi KTM Jaakko Kivinevan.

”Analytiikan avulla voimme ymmärtää yksityiskohtaisesti markkinoinnin toimenpiteitä sekä hallita toiminnan isoa kuvaa. Tätä ymmärrystä haluamme olla tuomassa myös MBE:n asiakkaille ja olla kehittämässä keinoja markkinoinnin johtamiseen tiedon pohjalta”, Jaakko sanoo.

MBE:n toimitusjohtajana olen johtanut MBE:n operatiivista toimintaa lähes kaksi vuotta ja vienyt yritystämme kohti uutta aikaa. Päivitettyyn strategiaan ja nyt toteutettuihin ratkaisuihin olen tyytyväinen.

Minulle on tärkeintä, että voimme auttaa asiakkaitamme menestymään. Voidaksemme tarjota ylivoimaisia ratkaisuja, tarvitsemme erilaisia ihmisiä, joiden osaamiset täydentävät toisiaan. Ennakoimme myös asiakkaiden tarpeita ja tämän vuoksi emme voi jämähtää paikoilleen. Nämä strategiset muutokset eivät varmasti jää viimeisiksi, olemme tarpeeksi vahvoja uudistumaan jatkossakin.

– Minttu

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 06.04.2021

Näkemykseni Näkemystehtaasta

Minulla on nyt reilu kaksi viikkoa MBE:llä takana ja ajattelin koota ajatukseni näistä päivistä yhteen ja kertoa millaista työskentely MBE:llä on uuden työntekijän silmin. Tulin vahvistamaan MBE:tä tuloksellisen digitaalisen markkinoinnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 01.03.2021

Helppo niskalenkki GDPR-vaatimuksista

Oletko ajatellut, että tietosuojaseloste ja evästekysely ovat ainoat GDPR:n vaatimat toimenpiteet? Jos olet, niin saatat yllättyä. Hyvä tietosuojaseloste vastaa moneen vaadittuun asiaan, mutta usein se laaditaan vain asiakkaita varten verkkosivuille. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 12.01.2021

Pienillä muutoksilla kohti terveellisempää työarkea

Pääsimme viime vuonna mukaan asiantuntijatyön työhyvinvoinnin ja tuottavuuden kehittämishankkeeseen (ATK-hanke). Kun teemme työtämme pääosin aivoilla ajatellen ja pääasiassa istumme tietokoneen ääressä, herätti hankkeeseen osallistuminen paljon ajatuksia tuoden mukanaan monia käyttökelpoisia [...] Lue lisää

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 03.05.2021

Menesty rakentamalla luottamusta kahdella tasolla

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Kumppanuus on syvä ja kestävä suhde asiakkaiden kanssa. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Vaikka puhutaan yritysten välisestä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 01.03.2021

Helppo niskalenkki GDPR-vaatimuksista

Oletko ajatellut, että tietosuojaseloste ja evästekysely ovat ainoat GDPR:n vaatimat toimenpiteet? Jos olet, niin saatat yllättyä. Hyvä tietosuojaseloste vastaa moneen vaadittuun asiaan, mutta usein se laaditaan vain asiakkaita varten verkkosivuille. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.01.2021

Näkemystehdas MBE kehitti tekoälypohjaisen palvelun B2B-myyntiin

Luotain-palvelussa yhdistyy tekoäly ja näkemyksellinen ihmisajattelu. Se kerää julkista dataa B2B-maailman päättäjistä sekä heidän verkostoistaan ja auttaa rakentamaan luottamuspolkuja kohdeasiakkaiden luo. Maailma rakentuu erilaisista ihmissuhteista, myös liike-elämässä. Tekoälyn ja algoritmien [...] Lue lisää