Näkemyksiä | Blogi 09.03.2018

Näkemystehdas MBE sai uuden visuaalisen ilmeen

Uuden kiteytyksemme lisäksi brändiuudistukseen kuului keskeisesti myös uuden visuaalisen ilmeen luominen. Lähtökohtana uudelle ilmeelle oli halumme tuoda yhä enemmän näkyväksi, kuka on Näkemystehdas MBE.

Toimintapojamme kuvastava ilme

Näkemys, nopeus, rohkeus ja hymy toimivat pohjana uudelle väri- ja kuvamaailmalle, logolle, nettisivulle sekä tilasuunnittelulle. Uudistimme siis aivan kaiken. 

MBE:n tiimi loi yhdessä pohjan uudelle ilmeelle ja kehitimme siitä meidän näköisen: värikkään, iloisen ja luovan. Ilme tulee esittäytymään kokonaisuudessaan konkreettisessa muodossa uusilla nettisivuillamme, jonka rakenne uusittiin täysin. Nettisivujen käyttökokemuksesta tehtiin kokonaisvaltainen, mikä palvelee käyttäjää ja luo kokonaisvaltaisen kuvan MBE:stä strategisena ja näkemyksellisenä toimistona.

Rohkeus erottua

Visuaalinen identiteetti kuvastaa yrityksen arvoja ja persoonaa. Uudessa logossa yhdistyvät näkemys ja luova ongelmaratkaisu. Musteella maalattu vapaa linja yhdistyy graafiseen linjaan, mikä luo erinomaisen yhdistelmän MBE:n näkemykselliselle ja suunnitelmalliselle pohjalle.

Olemme nostaneet tärkeät asiat jalustalle. Kirkkaat ja voimakkaat värit, suuret kuvat sekä mutkittelevat ja suorat linjat nostavat esille ne tärkeät viestit, joista vastaanottaja löytää tarvitsemansa tiedon. Suuremmat ja vahvemmat kuvat kertovat uudessa ilmeessämme yhä enemmän. Kuvat ovat myös keskeisessä osassa, kun esittelemme referenssejä sivuillamme.

Uudella ilmeellä MBE tuo visuaalisen viestinsä esille omalla tavallaan. Pian julkaistavilla nettisivuilla tämä kaikki konkretisoituu.

Terkuin,

Minn

AVAINSANAT: innostus, Brändi

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 08.08.2017

Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista

Visuaalisuudesta on tullut viestinnän ykköstrendi, eikä turhaan. Visuaalisuus on strategisen viestinnän ohituskaista: se tukee ja tehostaa viestiä, kiinnittää huomiota ja auttaa erottautumaan. Keskeisen informaation esittäminen tai huomion suuntaaminen visuaalisin keinoin [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 23.08.2019

Video vaikuttaa

Hiilijalanjälki nollaan ja aikaa viisi vuotta? Pakkausteollisuuden tuotteita valmistavalle asiakkaallemme Wipakille se on täyttä totta ja todellinen tavoite, jonka eteen tehdään juuri nyt hartiavoimin töitä. Ideoimme ja suunnittelimme Wipakille kansainväliseen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.08.2019

Mistä tunnistaa hyvän yritystunnuksen?

Tiesitkö, että sana logo tarkoittaa itse asiassa yrityksen tai tuotteen nimen kirjoitusasua? Liikemerkki on usein logon rinnalla esitettävä visuaalinen merkki. Liikemerkki ja logo taas muodostavat yhdessä yritystunnuksen. Puhekielessä yritystunnusta ja [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 13.08.2019

Mitä tehdä, kun löydät itsesi markkinoinnin myrskynsilmästä?

Virhe, vahingossa väärin mennyt tai tehty asia, erehdys. Voi tarkoittaa myös kirjoitusvirhettä, mittavirhettä, ohjelmointivirhettä tai virkavirhettä. Markkinointiviestintä alana on vauhdikas, jossa sattuu ja tapahtuu päivittäin, myös silloin tällöin niitä virheitä [...] Lue lisää