Näkemyksiä | Blogi 09.03.2018

Näkemystehdas MBE sai uuden visuaalisen ilmeen

Uuden kiteytyksemme lisäksi brändiuudistukseen kuului keskeisesti myös uuden visuaalisen ilmeen luominen. Lähtökohtana uudelle ilmeelle oli halumme tuoda yhä enemmän näkyväksi, kuka on Näkemystehdas MBE.

Toimintapojamme kuvastava ilme

Näkemys, nopeus, rohkeus ja hymy toimivat pohjana uudelle väri- ja kuvamaailmalle, logolle, nettisivulle sekä tilasuunnittelulle. Uudistimme siis aivan kaiken. 

MBE:n tiimi loi yhdessä pohjan uudelle ilmeelle ja kehitimme siitä meidän näköisen: värikkään, iloisen ja luovan. Ilme tulee esittäytymään kokonaisuudessaan konkreettisessa muodossa uusilla nettisivuillamme, jonka rakenne uusittiin täysin. Nettisivujen käyttökokemuksesta tehtiin kokonaisvaltainen, mikä palvelee käyttäjää ja luo kokonaisvaltaisen kuvan MBE:stä strategisena ja näkemyksellisenä toimistona.

Rohkeus erottua

Visuaalinen identiteetti kuvastaa yrityksen arvoja ja persoonaa. Uudessa logossa yhdistyvät näkemys ja luova ongelmaratkaisu. Musteella maalattu vapaa linja yhdistyy graafiseen linjaan, mikä luo erinomaisen yhdistelmän MBE:n näkemykselliselle ja suunnitelmalliselle pohjalle.

Olemme nostaneet tärkeät asiat jalustalle. Kirkkaat ja voimakkaat värit, suuret kuvat sekä mutkittelevat ja suorat linjat nostavat esille ne tärkeät viestit, joista vastaanottaja löytää tarvitsemansa tiedon. Suuremmat ja vahvemmat kuvat kertovat uudessa ilmeessämme yhä enemmän. Kuvat ovat myös keskeisessä osassa, kun esittelemme referenssejä sivuillamme.

Uudella ilmeellä MBE tuo visuaalisen viestinsä esille omalla tavallaan. Pian julkaistavilla nettisivuilla tämä kaikki konkretisoituu.

Terkuin,

Minn

AVAINSANAT: innostus, Brändi

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 08.08.2017

Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista

Visuaalisuudesta on tullut viestinnän ykköstrendi, eikä turhaan. Visuaalisuus on strategisen viestinnän ohituskaista: se tukee ja tehostaa viestiä, kiinnittää huomiota ja auttaa erottautumaan. Keskeisen informaation esittäminen tai huomion suuntaaminen visuaalisin keinoin [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 18.03.2019

Sisältö on kuningas

Miksi meillä jaksetaan jauhaa sisällöistä? Ehkä siksi, että sisältö on kaikki kaikessa. Korjaan: hyvä sisältö on kaikki kaikessa. Hyvä sisältö nimittäin auttaa yrityksen asiakasta tekemään valinnan. Oikeanlainen sisältö sitouttaa jo [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.03.2019

Sekä B2B että B2C lähellä sydäntä

Valmistumiseni jälkeen olen päässyt kerryttämään kokemusta sekä B2B- että kuluttajamarkkinoinnin parissa. Tämä on mahdollistanut eturivin paikat molempiin esityksiin. Taustastani sen verran, että urani aukesi suuren kansainvälisen pakkausteollisuuden yrityksen palveluksessa, mikä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.02.2019

Hymy on MBE:llä ykkönen

Mietitäänkö teillä, mitä asiakkaat oikeasti teistä ajattelevat? Miten hyvin esimerkiksi arvonne välittyvät asiakkaille saakka? Usein yrityksillä on jonkinlainen kalpea aavistus, olettamus siitä, mitä asiakkaan mielessä liikkuu. Tarkka tieto voi kuitenkin [...] Lue lisää