Näkemyksiä | Blogi 09.03.2018

Näkemystehdas MBE sai uuden visuaalisen ilmeen

Uuden kiteytyksemme lisäksi brändiuudistukseen kuului keskeisesti myös uuden visuaalisen ilmeen luominen. Lähtökohtana uudelle ilmeelle oli halumme tuoda yhä enemmän näkyväksi, kuka on Näkemystehdas MBE.

Toimintapojamme kuvastava ilme

Näkemys, nopeus, rohkeus ja hymy toimivat pohjana uudelle väri- ja kuvamaailmalle, logolle, nettisivulle sekä tilasuunnittelulle. Uudistimme siis aivan kaiken. 

MBE:n tiimi loi yhdessä pohjan uudelle ilmeelle ja kehitimme siitä meidän näköisen: värikkään, iloisen ja luovan. Ilme tulee esittäytymään kokonaisuudessaan konkreettisessa muodossa uusilla nettisivuillamme, jonka rakenne uusittiin täysin. Nettisivujen käyttökokemuksesta tehtiin kokonaisvaltainen, mikä palvelee käyttäjää ja luo kokonaisvaltaisen kuvan MBE:stä strategisena ja näkemyksellisenä toimistona.

Rohkeus erottua

Visuaalinen identiteetti kuvastaa yrityksen arvoja ja persoonaa. Uudessa logossa yhdistyvät näkemys ja luova ongelmaratkaisu. Musteella maalattu vapaa linja yhdistyy graafiseen linjaan, mikä luo erinomaisen yhdistelmän MBE:n näkemykselliselle ja suunnitelmalliselle pohjalle.

Olemme nostaneet tärkeät asiat jalustalle. Kirkkaat ja voimakkaat värit, suuret kuvat sekä mutkittelevat ja suorat linjat nostavat esille ne tärkeät viestit, joista vastaanottaja löytää tarvitsemansa tiedon. Suuremmat ja vahvemmat kuvat kertovat uudessa ilmeessämme yhä enemmän. Kuvat ovat myös keskeisessä osassa, kun esittelemme referenssejä sivuillamme.

Uudella ilmeellä MBE tuo visuaalisen viestinsä esille omalla tavallaan. Pian julkaistavilla nettisivuilla tämä kaikki konkretisoituu.

Terkuin,

Minn

AVAINSANAT: innostus, Brändi

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 08.08.2017

Visuaalisuus – strategisen viestinnän ohituskaista

Visuaalisuudesta on tullut viestinnän ykköstrendi, eikä turhaan. Visuaalisuus on strategisen viestinnän ohituskaista: se tukee ja tehostaa viestiä, kiinnittää huomiota ja auttaa erottautumaan. Keskeisen informaation esittäminen tai huomion suuntaaminen visuaalisin keinoin [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 24.04.2018

Kasvu ei tapahdu hymistelemällä

Millä voisimme erottua muista? Tämä kysymys oli pöydällä viimeksi tänään asiakkaan kanssa keskustellessa. Pöydällä pyörivät samat jo liiankin tutut teemat: olemme asiantuntijoita, teemme työmme huolella, meidän kanssa on mukava tehdä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 22.03.2018

Inspiraatio uuteen voi löytyä yllättävistäkin paikoista

On uskomatonta, miten paljon voi saada irti ja oppia, kun vain uskaltaa antaa mahdollisuuden uusille asioille. Tämän pääsin kokemaan ollessani ensimmäistä kertaa Sinfonia Lahden konsertissa pari viikkoa takaperin. Kyseinen konsertti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.01.2018

Markkinointi, minne menet?

Olen Anton Mäkelä, MBE:n tuore työharjoittelija. Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa liiketaloutta ja pääaineeni on markkinointi. Päätin painottaa opintoni markkinointiin, koska koin jo silloin palavaa halua päästä vaikuttamaan yritysten tulokseen. Näen markkinoinnin [...] Lue lisää