Näkemyksiä | Blogi 07.01.2019

Olemme nyt virallisesti Näkemystehdas MBE

Mistä MBE on lyhenne? Tämä voisi aivan hyvin olla kysymyksenä lahtelaisteemaisessa pubivisassa. Annan nyt tässä pienen etumatkan mahdollisille kisaajille: Vastaus on Mainostoimisto Business Express, ja siitä kaikki sai alkunsa yli 30 vuotta sitten. Sittemmin nimemme on jo kertaalleen muuttanut muotoaan ja meidät tunnettiin vuosia nimellä Mainostoimisto MBE.

Maailma muuttuu ja olemme jo pitkään tehneet paljon muutakin kuin mainoksia. Päivät ovat keskenään hyvin erilaisia, mutta selvään vähemmistöön jääneiden mainosten lisäksi meillä tehdään markkinointia, viestintää, strategioita, suunnitelmia, analysoidaan dataa, videoita, sisältöjä, näkemyksiä… Notkea ja nokkela tiimimme on täynnä joukkovoimaa ja hyviä ideoita.

Mainostoimistosta Näkemystehtaaksi

Sana mainostoimisto ei siis enää kuvannut tekemistämme tarpeeksi hyvin, joten iskimme viisaat päämme yhteen. Onneksi emme sentään iskeneet päitämme seinään, sillä toimistomme sijaitsee Rauten vanhassa tehdaskiinteistössä tukevien ja tunnelmallisten tiiliseinien sisällä.

Seinät ja kiinteistön vaikuttava historia kuitenkin olivat osasyynä siihen, että aloimme puhua itsestämme Näkemystehtaana. Kuten monet muutkin hyvät jutut, tämä lähti aluksi villistä ajatuksesta, joka ajan kuluessa jalostui arkikäyttöön. Näkemystehdas.

Näkemystehdas MBE.

Teimme siitä virallista!

Mahtavan vuoden 2018 päätteeksi tehtiin virallinen päätös muuttaa nimemme. Nyt voimme iloisina ilmoittaa, että olemme Näkemystehdas MBE.

Älä huoli, jos sinulta vielä lipsahtaa Mainostoimisto MBE. Muutokset vaativat totuttelua. Ole silti tarkkana: Jos kuitenkin kuulet vielä meiltä vanhan nimen, tarjoamme sinulle paketillisen lahtelaisen Kahiwan meille paahtamaa kahvia.

AVAINSANAT: näkemystehdas

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 23.08.2019

Video vaikuttaa

Hiilijalanjälki nollaan ja aikaa viisi vuotta? Pakkausteollisuuden tuotteita valmistavalle asiakkaallemme Wipakille se on täyttä totta ja todellinen tavoite, jonka eteen tehdään juuri nyt hartiavoimin töitä. Ideoimme ja suunnittelimme Wipakille kansainväliseen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.08.2019

Some antaa markkinoinnille vauhtia

Olin keväällä kahden päivän ajan kouluttamassa pien- ja mikroyrittäjiä some- ja sisältöasioissa. Kumpaankin koulutussettiini kuului sekä yleisemmän tason tietoisku että varsinainen valmennus. Paljon asiaa tiiviissä paketissa ja aivan upea koulutettavien [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 21.05.2019

On Facebook-arvonnan aika, Facebook-arvontalaulu raikaa!

Teemme usein asiakkaidemme kanssa esimerkiksi Facebook-arvontoja. Tehtävänämme on huolehtia, että arvonta tavoittaa mahdollisimman hyvän joukon ihmisiä ja arvonnat sujuvat sutjakkaasti sekä kaikkien sääntöjen mukaisesti. Niitä muuten riittääkin, joten kokosimme niistä [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 10.09.2019

Asiakaspoluilla B2B-asiakaskokemusta ratkaisemaan

Asiakaskokemus on pitkään ollut keskeinen huomionkohde markkinoinnissa. Syystäkin, sillä hyvän asiakaskokemuksen on todettu tuottavan selkeää kilpailuetua yrityksille. Katse on kääntynyt B2B-yritysten suuntaan, kun kokemukset myös yrityksien välisessä asioinnissa on huomattu [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.09.2019

Tuntuuko, ettei ole mitään kerrottavaa - apua sisällöntuotantoon

Oli sitten kyse onnittelukortista tai yrityksen uutiskirjeestä, huomaa välillä puuskahtavansa ääneen: ”Mitä mä tähän kirjoitan?” Se on fakta, että aina ei lähde, edes meille niin sanotuilla ammattilaisilla. Sanonta kertoo, että [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.08.2019

Historia merkitsee myös markkinoinnissa

Tuntuuko sinusta, että välillä olisi hyvä vähän hiljentää vauhtia ja tarkastella tekemisiämme? Liian usein mietimme päämme puhki pyörittelemällä tulevaisuuden suunnitelmia. Kiirehdimme kohti uusia ja tuntemattomia tuulia ajattelematta sitä mistä olemme [...] Lue lisää