Näkemyksiä | Blogi 07.01.2019

Olemme nyt virallisesti Näkemystehdas MBE

Mistä MBE on lyhenne? Tämä voisi aivan hyvin olla kysymyksenä lahtelaisteemaisessa pubivisassa. Annan nyt tässä pienen etumatkan mahdollisille kisaajille: Vastaus on Mainostoimisto Business Express, ja siitä kaikki sai alkunsa yli 30 vuotta sitten. Sittemmin nimemme on jo kertaalleen muuttanut muotoaan ja meidät tunnettiin vuosia nimellä Mainostoimisto MBE.

Maailma muuttuu ja olemme jo pitkään tehneet paljon muutakin kuin mainoksia. Päivät ovat keskenään hyvin erilaisia, mutta selvään vähemmistöön jääneiden mainosten lisäksi meillä tehdään markkinointia, viestintää, strategioita, suunnitelmia, analysoidaan dataa, videoita, sisältöjä, näkemyksiä… Notkea ja nokkela tiimimme on täynnä joukkovoimaa ja hyviä ideoita.

Mainostoimistosta Näkemystehtaaksi

Sana mainostoimisto ei siis enää kuvannut tekemistämme tarpeeksi hyvin, joten iskimme viisaat päämme yhteen. Onneksi emme sentään iskeneet päitämme seinään, sillä toimistomme sijaitsee Rauten vanhassa tehdaskiinteistössä tukevien ja tunnelmallisten tiiliseinien sisällä.

Seinät ja kiinteistön vaikuttava historia kuitenkin olivat osasyynä siihen, että aloimme puhua itsestämme Näkemystehtaana. Kuten monet muutkin hyvät jutut, tämä lähti aluksi villistä ajatuksesta, joka ajan kuluessa jalostui arkikäyttöön. Näkemystehdas.

Näkemystehdas MBE.

Teimme siitä virallista!

Mahtavan vuoden 2018 päätteeksi tehtiin virallinen päätös muuttaa nimemme. Nyt voimme iloisina ilmoittaa, että olemme Näkemystehdas MBE.

Älä huoli, jos sinulta vielä lipsahtaa Mainostoimisto MBE. Muutokset vaativat totuttelua. Ole silti tarkkana: Jos kuitenkin kuulet vielä meiltä vanhan nimen, tarjoamme sinulle paketillisen lahtelaisen Kahiwan meille paahtamaa kahvia.

AVAINSANAT: näkemystehdas

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 08.10.2019

Millainen on hyvä yritysblogi?

Teemme paljon erilaista sisällöntuotantoa B2B-asiakkaillemme. Yksi suosituimmista sisällöntuotannon muodoista on ollut jo pidempään yritysblogipostaukset. Tämä ei tietenkään ole ihan sattumaa, sillä yritysblogilla on kiistattomat hyödyt esimerkiksi hakukoneliikenteen kasvattamisessa, kuten Jaakko [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 23.08.2019

Video vaikuttaa

Hiilijalanjälki nollaan ja aikaa viisi vuotta? Pakkausteollisuuden tuotteita valmistavalle asiakkaallemme Wipakille se on täyttä totta ja todellinen tavoite, jonka eteen tehdään juuri nyt hartiavoimin töitä. Ideoimme ja suunnittelimme Wipakille kansainväliseen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.08.2019

Some antaa markkinoinnille vauhtia

Olin keväällä kahden päivän ajan kouluttamassa pien- ja mikroyrittäjiä some- ja sisältöasioissa. Kumpaankin koulutussettiini kuului sekä yleisemmän tason tietoisku että varsinainen valmennus. Paljon asiaa tiiviissä paketissa ja aivan upea koulutettavien [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 19.11.2019

Työnantajamielikuva – ikuinen koeaika?

Koeaika on mahdollisuus sekä työnantajalle että työntekijälle, tutustua toisiinsa ja päättää, ollaanko me hyvä match. Työnantajamielikuva on siitä kiinnostava asia, että sekin on tavallaan tutustumista, mutta sille ei voi määritellä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 12.11.2019

Miten inspiroitua

Inspiroituminen. Se kannustava, herättävä ja luova tunnetila, jonka usein toivomme tuntevamme aloittaessamme uutta projektia. Joskus tekeminen sakkaa kuitenkin jo alkumetreillä, pahimmassa tapauksessa jo ennen aloittamista. Ei ole väliä oletko tehnyt [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.11.2019

Aiheita blogipostaukselle

Välillä tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa, mutta yritysblogi täytyisi silti pitää aktiivisena. Tiedän tunteen ja päätin kiiruhtaa apuun! Tässä lista B2B-yrityksille suunnatuista blogipostausaiheista, joilla pääset vauhtiin. Ja miksei näitä samoja ideoita [...] Lue lisää