Brändi välittyy jokaisessa kohtaamisessa

Case: Uotilan Leipomo


Yhteistyömme Uotilan Leipomon kanssa yhteistyö on jatkunut jo useita vuosia. Olemme suunnitelleet Uotilan limppujen pakkaukset, uusimpina Uotilan 100% Kaura sekä Kalastajalimpun pakkaukset. Uotilan leivät valmistetaan perinteisellä reseptillä ja perheyrityksen aito tekemisen meininki välittyy kaikkeen pakkauksista somekanaviin.

Uotilan somepäivityksiä

Vahvasti esille myös sosiaalisessa mediassa

Uotila haluaa rakentaa vahvasti myös sosiaalisen median presenssiään. Vastaamme Uotilan Facebook– ja Instagram-sivujen sisältösuunnitelmasta, jonka laadimme aina kolme kuukauden välein. Suunnitelmissa huomioidaan ajankohtaiset tapahtumat ja juhlapäivät, joiden ympärille luodaan vaihtelevaa sisältöä. Myös Uotilan leipomon historiasta ja leipomon jokapäiväisestä tekemisestä on helppo ammentaa erilaisia sisältöjä. Tärkeä osa sosiaalisen median sisällöntuotantoa on myös postausten saamien reaktioiden seuraaminen ja sisältöjen hiominen yhä enemmän kohderyhmien tarpeita ja kiinnostuksenkohteita vastaaviksi.

Asiakaskohtaamisia messuilla

Uotilan Leipomo on joka vuosi mukana I love me -messuilla Helsingissä. Nämä messut ovat suuri panostus Uotilalta ja Uotilan perhe on myös itse joka kerta osastolla. Olemme suunnitelleet osaston ilmeen ja materiaalit tukemaan osastolla olevia toimintoja sekä myyntiä. Messuja varten toteutimme myös videon, johon oli helppo kiinnittää huomiota messuosastolla vieraillessa.

Uotilan kauraleipä mainos

Printtimainontaa tarkkaan valittuihin medioihin

Uusi Kalastajanlimppu sai potkua myyntiin K-ruokalehdessä olleesta mainoksesta. Ja niin kuin muutkin toimenpiteet, tämänkin allekirjoittajana täydestä sydämestään oli Uotilan perhe Pälkäneeltä.

Uotilan tumma kalastajanlimppu mainos

Lue lisää somestrategiasta

Samankaltaisia caseja:

Tehostartti tavoitteellisen markkinoinnin vauhdittajana

Case: Pääkkönen

Tähtäin kansainvälisessä kasvussa

Case: Meconet

Verkostot vesille - näkyvyyttä julkaisulla

Case: Meriklusterijulkaisu, Lahden Seudun Kehitys LADEC

Rakenna juuresi Hennaan

Case: Henna, Orimattila

Ota yhteyttä Kysy chatissa