Brändi välittyy jokaisessa kohtaamisessa

Case: Uotilan Leipomo


Yhteistyömme Uotilan Leipomon kanssa yhteistyö on jatkunut jo useita vuosia. Olemme suunnitelleet Uotilan limppujen pakkaukset, uusimpina Uotilan 100% Kaura sekä Kalastajalimpun pakkaukset. Uotilan leivät valmistetaan perinteisellä reseptillä ja perheyrityksen aito tekemisen meininki välittyy kaikkeen pakkauksista somekanaviin.

Vahvasti esille myös sosiaalisessa mediassa

Uotila haluaa rakentaa vahvasti myös sosiaalisen median presenssiään. Vastaamme Uotilan Facebook-sivujen sisältösuunnitelmasta, jonka laadimme aina kolme kuukauden välein. Suunnitelmissa huomioidaan ajankohtaiset tapahtumat ja juhlapäivät, joiden ympärille luodaan vaihtelevaa sisältöä. Myös Uotilan leipomon historiasta ja leipomon jokapäiväisestä tekemisestä on helppo ammentaa erilaisia sisältöjä. Tärkeä osa sosiaalisen median sisällöntuotantoa on myös postausten saamien reaktioiden seuraaminen ja sisältöjen hiominen yhä enemmän kohderyhmien tarpeita ja kiinnostuksenkohteita vastaaviksi.

Asiakaskohtaamisia messuilla

Uotilan Leipomo on joka vuosi mukana I love me -messuilla Helsingissä. Nämä messut ovat suuri panostus Uotilalta ja Uotilan perhe on myös itse joka kerta osastolla. Olemme suunnitelleet osaston ilmeen ja materiaalit tukemaan osastolla olevia toimintoja sekä myyntiä. Messuja varten toteutimme myös videon, johon oli helppo kiinnittää huomiota messuosastolla vieraillessa.

Printtimainontaa tarkkaan valittuihin medioihin

Uusi Kalastajanlimppu sai potkua myyntiin K-ruokalehdessä olleesta mainoksesta. Ja niin kuin muutkin toimenpiteet, tämänkin allekirjoittajana täydestä sydämestään oli Uotilan perhe Pälkäneeltä.

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Ota yhteyttä niin tuotetaan teillekin sisältöä asiakaskohtaamisiin!

Lue lisää sisällöntuotannosta palvelusivuiltamme

Samankaltaisia caseja:

Aikaa kestävä uudistus

Case: Sinfonia Lahti

Erottautumista freesatulla ilmeellä

Case: Reissu Ruoti

Brändin ja palveluiden rohkea uudistaminen

Case: Digital Office Company

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Case: Suomen Kaasuenergia

Ota yhteyttä