Miten innovaatio lanseerataan?

Case: Bellapipe


Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi aiemmin Saksan markkinoilla tunnetun IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla.

Suunnittelimme IP Plus -hitsausjärjestelmälle:

  • selkeän graafisen ilmeen, joka näkyy mm. käyntikorteissa ja tuote-esitteessä
  • animoidun tuotevideon käsikirjoituksen
  • verkkosivun rakenteen ja designin
  • myyntiä  tukevat viestit

Where’s the beef eli miten innovaatio lanseerataan?

Pelkkä hyvä tuote ei riitä myyntivaltiksi. Tuotteen edut ja mahdollisuudet pitää osata kiteyttää ymmärrettävään muotoon. Lisäksi tuotteelle pitää luoda tunnistettava identiteetti.

IP Plus lanseerattiin Suomen markkinoille virallisesti Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Messuja silmällä pitäen loimme tuotteen ympärille monipuolisen paketin brändi-identiteettiä ja myyntiä tukevaa materiaalia. Graafisen ilmeen selkeä tyyli toistuu johdonmukaisesti jokaisessa toteutuksessa messuosastosta aina tuotevideoon asti.

Asiakkaan suusta

Toimitusjohtaja Jukka Kallioisen mukaan IP Plus sai messuilla innostunutta palautetta ja markkinointimateriaali toimi hyvin: ”Tuote sai paikoin hämmästyttävän innostunutta palautetta.”

Seuraavaksi Bellapipe keskittyy markkinointi- ja myyntitoimenpiteidensä laajentamiseen sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Markkinointimateriaaliakin on helppo lähteä kasvattamaan, kun pohjatyö on tehty huolella.

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Ota yhteyttä niin tehdään teillekin kampanja!

Lue lisää kampanjoista palvelusivuiltamme

Samankaltaisia caseja:

Aikaa kestävä uudistus

Case: Sinfonia Lahti

Uusi ilme uuden ajan Isku Centerille

Case: Isku Center

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Case: Suomen Kaasuenergia

Näkyvyyttä ja tunnettuutta kotimaan markkinoilla

Case: Fimet

Ota yhteyttä