Rohkea ilme kertoo luonteesta

Case: Testguru


Asiakkaamme Proven testausgurut metsästävät ohjelmistoista liiketoimintaa uhkaavat bugit. Nyt Prove on kehittänyt uuden kansainväliseen markkinaan tähtäävän Testguru-konseptin ja se tarvitsi oman ilmeen.

”Erottuva, erilainen ja rouhea. Sellaista craftsmanshippiä, jolla me voitetaan kaikki. Kiinnostava, myyvä, mutta ei liian lapsellinen. Laajennettavissa oleva”, kuului brief Proven toimarilta Antti Niittyviidalta. Ja brief tosiaan lähinnä kuului, koska se käytiin läpi puhelimitse. Aina ei tapaaminenkaan siis ole tarpeen projektia aloitettaessa.

Innostuimme tästä projektista valtavasti. AD:mme Minn otti lähtökohdaksi tietynlaisen rosoisuuden ja karun mutta voimakkaan lähestymistavan.

”Suunnittelussa keskityimme luomaan asiakkaan näköisen ilmeen, jolla erottaudutaan muista. Brändi -ilmeen keskiössä ovat tekstuurit ja värit. Kerroksellisuudella muodostettiin näyttävä tummapohjainen kokonaisuus. Klassinen kompositio ja industriaaliset elementit fuusioituvat Testgurun uudessa ilmeessä”, kuvailee Minn.

Lopputuloksena syntyi asiakkaan toiveiden mukainen ilme Testguru-perheelle ja mallit jatkosovelluksille.

Erikoistoiveena projektin lopussa tuotimme asiakkaalle myös uuteen brändiin kuuluvan TG-merkin, jota voi käyttää mm. vaatteiden painatuksissa ja miksei vaikkapa spreijata toimiston betoniseinäänkin.

”MBE:llä on ilmiömäinen kyky ymmärtää asiakasta ja luoda ketterän kehityksen periaatteella säväyttävä elämys. Keskustelu oli helppoa ja tuloksen teko nopeaa. Suosittelen!” -Antti Niittyviita, Prove Expertise Oy

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Ota yhteyttä niin tehdään teillekin rohkea ilme!

Lue lisää brändi-ilmeen uudistuksesta palvelusivuiltamme

Samankaltaisia caseja:

Aikaa kestävä uudistus

Case: Sinfonia Lahti

Erottautumista freesatulla ilmeellä

Case: Reissu Ruoti

Brändin ja palveluiden rohkea uudistaminen

Case: Digital Office Company

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Case: Suomen Kaasuenergia

Ota yhteyttä