FABA – Arjen Auttaja

Faba on valtakunnallinen yritys, joka on keskittynyt karjan tuottavuuden parantamiseen. Eli oli sitten kyseessä lisääntyminen, terveys tai jalostus, Fabalta löytyy tuotteet ja palvelut niitä tukemaan. Idean visuaalinen kiteytys on tärkeää, Faban asiakkaille jalostus tarkoittaa enemmän tuottoa, ihan kirjaimellisestikin.

Tuleeko mieleen, että tuotteistaminen voi liittyä myös sonneihin?  Me autoimme asiakasta paketoimaan sonnit siisteiksi paketeiksi ja ymmärrettäviksi, visuaalisiksi kokonaisuuksikseen. Myös nimiä sparrailtiin yhdessä, se oli jo iso päätös ovatko nimet suomeksi vai englanniksi. Jokaiselle tuotteelle suunniteltiin myös oma merkki, joka tukee kyseisen tuotteen ominaisuuksia.

Faba on määritellyt omaksi pääarvokseen olla Arjen Auttaja. Me visualisoimme tämän helposti brändiin tunnistettavaksi merkiksi, jota voi käyttää niin digissä kuin printissäkin.

Fabalaiset osallistuvat aktiivisesti erilaisiin messutapahtumiin ja järjestävät myös itse omia asiakastapahtumia. Näihin tapahtumiin on suunniteltua materiaaleja, joita voidaan hyödyntää olipa tapahtuma sitten navetassa, pellon reunalla tai messuhallissa.

 

 

Faba on aktiivinen myös sisällöntuotannossa. Olemme suunnitelleet Faballe uutiskirjepohjan monipuolisine moduuleineen, jotta se taipuu erilaisiin tarkoituksiin. Kohderyhminä ovat niin oma henkilöstö kuin eri asiakasryhmät. Ja luonnollisesti uutiskirje skaalautuu mukavasti eri päätelaitteisiin. www.faba.fi


Lahti-Hollola-Jukola 2018 – boostia suurtapahtuman markkinointiin

Ihan täällä meidän kulmilla on iso tapahtuma vuoden päästä! Lähdimmekin mukaan tiimiin tuottamaan tapahtumalle markkinointimateriaaleja. Tapahtuman ilme oli suunniteltu valmiiksi ja me veimme ilmeen käytäntöön, niin julisteisiin, roll upeihin, esitteisiin kuin ilmoituksiinkin.

Yhdessä työryhmän kanssa sparrasimme sisältöjä ja ilmeen elementtejä. Tällä kertaa haasteena oli hyvien viestien runsaus. Suunnittelijamme Essi hyödynsi taitavasti infografiikan keinoja, jotta saimme mielenkiintoisesti tuotua suuren määrän informaatiota innostavasti esiin.



❤ Uotilan perhe Pälkäneeltä

Uotilan Leipomon kanssa yhteistyö on jatkunut useita vuosia. Olemme suunnitelleet Uotilan limppujen pakkaukset, uusimpina Uotilan 100% Kaura sekä Kalastajalimpun pakkaukset. Uotilan leivät ovat ihanan perinteisiä ja perheyrityksen aito tekemisen meininki välittyy kaikkeen pakkauksista somekanaviin.

Uotila haluaa pitää hyvää huolta tykkääjistään myös Facebookissa. Monen vuoden kokemuksella suunnittelemme kaikki Uotilan FB-postaukset. Julkaisuille laaditaan etukäteen suunnitelma, joka toki joustaa tarvittaessa. Seuraavan kuukauden postaukset suunnitellaan hyvissä ajoin etukäteen ja ajastetaan valmiiksi, näin tekemisestä saadaan kustannustehokasta.

Uotilan Leipomo on joka vuosi mukana I love me -messuilla Helsingissä. Nämä messut ovat suuri panostus Uotilalta ja Uotilan perhe on myös itse joka kerta osastolla. Me olemme suunnitelleet osaston ilmeen ja materiaalit tukemaan osastolla olevia toimintoja sekä myyntiä. Messuja varten toteutimme myös videon, jota oli vaivatonta katsella samalla kun odotteli omaa vuoroaan golfiin 🙂

Printtimainontaa suunnitellaan tarkkaan valittuihin medioihin. Uusi Kalastajanlimppu sai potkua myyntiin K-ruokalehdessä olleesta mainoksesta. Ja niin kuin muutkin toimenpiteet, tämänkin allekirjoittajana täydestä sydämestään oli Uotilan perhe Pälkäneeltä.

www.uotilan.fi


Suomen Kaasuenergia – Hajuton, väritön, mauton.

Auris Kaasunjakelu osti Gasumin maakaasun vähittäismyyntiliiketoiminnan ja lämpöliiketoiminnan verkkoalueellaan. Molempia liiketoimintoja harjoitetaan kaasunjakelusta erillisten yhtiöiden kautta. Myyntiyhtiön nimi Suomen Kaasuenergia Oy.

Yhteistyön aluksi pidimme Näkemyspajan, jossa hioimme kuntoon brändipersoonan, Suomen Kaasuenergian tavan ja tyylin kommunikoida, hissipuheen ja hahmottelimme ydinviestejä eri kohderyhmille. Näkemyspajasta saimme erinomaisen pohjan lähteä rakentamaan uudelle yritykselle ilmettä, joka vahvistaa haluttua brändimielikuvaa.

Jotta saimme lisäaikaa aktiivisesti myyntiä lisäävän sivuston suunnitteluun, suunnittelimme alkuun laskeutumissivun, jotta asiakkaat löytävät uuden yhtiön yhteystiedot vaivattomasti.

Suomen Kaasuenergialle luotiin myös Linkedin-yrityssivu, johon jatkossa tuotetaan erilaisia sisältöjä.

Yhteistyö jatkuu nettisivuston ja brändimarkkinointikampanjan suunnittelulla.

www.suomenkaasuenergia.fi


Lahden kaupunki Porukka-sovellus

Lahden kaupungin tavoite oli innostaa lahtelaisia miettimän millaisessa kaupungissa he haluavat tulevaisuudessa asua, elää, liikkua, viettää vapaa-aikaa, opiskella ja tehdä töitä. Ideana oli kerätä lahtelaisilta kaupungin strategiatyön tueksi mahdollisimman monta mielipidettä, ideaa ja näkemystä siitä millainen on tulevaisuuden Lahti vuonna 2030. Visuaalisesta ilmeestä toivottiin mahdollisimman erottuva ja kohderyhmää puhutteleva. Kampanjalle toteutettiin oma Lahden kaupungin Porukka-sovellus, jonka kehitti Mainostoimisto MBE:n tytäryhtiö lahtelainen Future Dialog. Mainostoimisto MBE vastasi kampanjan toimenpiteistä ja visuaalisesta konseptista.

Tuumasta toimeen

Porukka-sovelluksen kampanjalle toteutettiin Porukka -kampanjasivu, jossa promottiin itse sovellusta ja ohjeistettiin lataamiseen. Sivustolla huomioitiin riittävästi eri hakusanatermeihin liittyvää sisältöä hakukoneoptimointia varten.

Lahden kaupungin sosiaalisen median kanavia käytettiin Porukka-sovelluksen markkinointiin. Minivideot Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä havainnollistavat sovelluksen käyttöä. Lisää kohdennettua viestintää tehtiin suorapostituksilla ja lehtimainonnalla Uudessa Lahdessa ja Kaupunkilainen-lehdessä.

Ulkonäkyvyyttä kampanjalle saatiin ulkomainonnalla kaupunkikuvassa sekä erilaisista tapahtumista. Tapahtumissa pääpaino oli sovelluksen käyttöopastuksessa. Toteutuneet tapahtumat vuonna 2017 olivat Lahden Taidelauantai 3.9., Vesijärvi-viikko viikolla 33 sekä Lahti 2017 –kisat.

Innostuksesta hopeaa

Porukasta on tullut tärkeä osa Lahden kaupungin osallistamista ja se auttaa osaltaan tekemään Lahdesta asukkaidensa näköistä kaupunkia. Alkukesästä 2017 lataajia on 3 100 kpl, sisältökortteja on julkaistu 400 kpl ja yksittäistä vastausta/reagointia kysymyksiin ja tiedotteisiin on huikeat 210 000 kpl. Vastaajien ikäryhmissä korostuvat sekä 30-39 vuotiaat (29%) että 40-49 vuotiaat (35%). Porukka on ottanut kantaa mm. Lahden brändiin ja vuoden 2017 budjettiin. Lisäksi asukkaita on innostettu äänestämään kuntavaaleissa.

Lahden kaupunki osallistui Porukka-sovelluksella kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuissa sijoittuen hopealle. Erityiskiitosta sovellus sai digitaalisesta osaamisesta ja sen yhteisöllisyydestä. Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui yhteensä 38 työtä. Palkinnot jaettiin keskiviikkona 17.5.2017 Kouvolassa Kuntamarkkinoinnin Piiri-tapahtumassa.


DOC – Eläköön uusi tapa tehdä töitä

Työtapamme on muutoksessa. Digitalisaatio vaikuttaa niin meihin ihmisiin kuin meitä ympäröivään kulttuuriin.

Muutos nähtiin tämän asiakkaan näkökulmasta mahdollisuutena. X-Partner Helsinki, nykyinen Digital Office Company eli DOC, halusi päivittää profiilinsa niin sanotusta laitetoimittajasta vastaamaan tämän päivän digitaalisten ratkaisujen ja dokumentinhallinnan osaamista.

DOC www-sivut

DOC – näin siihen päädyttiin

Kyseessä oli kokonaisvaltainen muutosprosessi, jossa oltiin valmiina päivittämään niin yrityksen nimi, viestit kuin palvelukuvaukset, jotta ne ovat kilpailukykyisiä tämän päivän markkinoilla.

Prosessi käynnistettiin parin tunnin mittaisella näkemyspajalla, jonka tavoitteena oli:

  • tunnistaa mihin ongelmiin yritys tarjoaa ratkaisua
  • ideoida uutta nimivaihtoehtoa vanhalle
  • määrittää yrityksen kohderyhmät
  • kiteyttää palveluiden ydinviestit
  • paketoida palvelut helposti ymmärrettävään muotoon, visuaalisesti ja sisällöllisesti

Lopputuloksena X-Partner Helsinki sai uuden nimen DOC eli Digital Office Company. Uuden nimen myötä löytyi myös yrityksen kiteytys ”Simplify Your Work Life.”

DOCin ilme noudattaa selkeää ja yksinkertaistettua linjaa, joka säilyy niin esitteissä kuin www-sivuilla.

Muutoksessa toisto on tärkeää

Muutoksessa samoja lauseita ja viestejä tulee suunnitelmallisesti viljellä eri kanavissa, joista yritys toimii, niin offline kuin online. Toisto vahvistaa uutta viestiä ja jättää paremman muistijäljen.

DOCin www-sivujen työstö jatkuu ns. lanseeraussivusta kokonaisvaltaiseen palveluita ja yritystä esittelevään kokonaisuuteen.

Digital Office Companyn Jonne Makkulan mukaan tuotteistuksen tarkoituksena oli helpottaa palveluiden tarjoamista asiakkaille.

”Henkilöstö otti uudistuksen vastaan tervetulleena uudistuksena ja innoissaan. Myös asiakkailta tullut palaute on ollut meidän roolia selkeyttävää. Mehän haluamme olla jatkossa asiakkaiden kokonaisvaltainen dokumenttikumppani – hallinnoida siis dokumentin koko elinkaari asiakkailla.  MBEn kanssa yhteistyö oli saumatonta ja tiukasta aikataulusta huolimatta MBE teki työt aina moitteetta.”

www.digitalofficecompany.fi/


Koiviston Auton kyydissä #arkirullaa

Linja-autoala on ollut muutoksen keskellä viimeisten parin vuoden ajan. Kilpailu matkustajista on kova. Koiviston Auto halusi valita sille sopivat sosiaalisen median kanavat ja sopivan oman tapansa viestiä valituissa kanavissa. Tavoitteena oli vahvistaa Koiviston Auto -brändin parempi näkyvyys kilpailun keskellä.

Some-pajasta hyvä startti

Parin tunnin some-pajassa tunnistettiin Koiviston Auton viestikärjet, jotka erottavat sen kilpailijoista. Kun avainsanat oli määritelty, nimettiin kohderyhmät ja laadittiin kohderyhmiä puhuttelevat teemat ja tarkemmat viestit. Tuloksena syntyi Koiviston Auton sosiaalisen median käsikirja, joka sisältää niin tavoitteet, kohderyhmät, viestit kuin käytännön vinkit tekemiseen.

#arkirullaa

Arki rullaa -kiteytykseen päädyttiin Koiviston Auton vahvuuksien kautta. Arki on pieniä asioita ja tekoja. Mutta nämä pienet asiat, kuten pitävät aikataulut tai iloinen tervehdys linja-autossa, vaikuttavat siihen, kuinka onnellisia olemme arjen keskellä.

Koiviston Auton Facebook- ja Instagram-kanavat lanseerattiin #arkirullaa-kampanjalla. Ihmisiä kehotettiin jakamaan omia arkivinkkejään. Vinkkaajien kesken arvottiin kolme koko perheen linja-automatkaa kaupungista toiseen majoituksen kanssa.

#arkirullaa kampanja suosio yllätti myönteisesti.

Kampanja tavoitti pelkästään Facebookissa 52 833 henkilöä ja sai 1 918 reaktiota, kommenttia tai jakoa.

Kampanjan ja Koiviston Auton oman aktiivisen sisällöntuotannon ansiosta Facebook-sivu keräsi vajaassa kahdessa kuukaudessa yli 2 000 seuraajaa. Koiviston Auton some-arki on lähtenyt rullaamaan mukavasti myös Instagramissa, jossa #arkirullaa on otettu hienosti vastaan.

www-sivut uusiksi kuvia myöten

Koiviston Auto päivitti myös verkkosivustonsa vastaamaan tämän päivän tarpeita. MBE toteutti responsiivisen sivuston ilmeen ja teknisestä toteutuksesta vastasi SuperApp. Sivustolla nähdään myös kesällä otettuja mainoskuvia. Kuvauspaikkana oli Lahti ja tuttuja lahtelaisia kuvauspaikkoja voi bongata osasta kuvia. Valokuvaajana toimi Tarmo Valmela.

Koiviston Autolta on tulossa myös muuta uutta, jossa olemme olleet mukana. Pysy siis kuulolla!

Someseikkailua aloittamassa

Alla Koiviston Auton Tuulikki Norrlinin mietteitä yhteistyöstämme.

”Yhteistyö MBE:n kanssa sujui alusta asti mutkattomasti. Vaikka tiimistämme muutama oli ennestään innokas somekanavien käyttäjä yksityishenkilönä, kanavien haltuunotto yrityksen nimissä oli meille aivan uutta. MBE:n mukanaan tuoma asiantuntemus antoi varmuutta siitä, että olemme oikealla tiellä. Tavoitteet selkenivät, kun yhteisessä somepajassa saimme meille tärkeät asiat pelkistettyä avainsanoiksi. Arki alkoi rullata!

Verkkosivujen ulkoasukysymyksissä toiveemme menivät perille melkeinpä puolesta sanasta: vanha ilmeemme päivittyi tähän päivään sopivaksi – emmekä kuitenkaan joutuneet tinkimään niistä vanhoista elementeistä, jotka halusimme säilyttää. Raikasta tuli.

Uteliaina odotamme, miten lähikuukausina käyttöön otettavat uudistuksemme heräävät eloon. Tiedämme, että MBE:n väki osaa ehdottaa meille sellaisia kampanjatoimia, joita emme itse huomaisi edes ajatella. Yhteistyö siis jatkuu!”

koivistonauto.fi
Koiviston Auto Facebookissa
Koiviston Auto Instagramissa


Blogimarkkinoinnilla Lasten Juhlajuomat tunnetuiksi

Piirroshahmoilla koristeltuja Lasten Juhlajuomia maahantuova ja valmistuttava Lasso Drinks antoi MBE:lle tehtäväksi tuotteiden tunnettuuden ja myynnin lisäämiseen keskittyvän kampanjan suunnittelun.

Perinteisen mainonnan sijaan Lasten Juhlajuomissa keskityttiin sosiaalisen median hyödyntämiseen. MBE:n kehittämän Suosittelumedia Hopottajien kautta rekrytoitiin 50 kohderyhmään sopivaa aktiivista bloggaria, joiden annettiin testata eri makuisia Lasten Juhlajuomia.

Tulokseksi saatiin kymmeniä laadukkaita blogikirjoituksia ja Facebook-viestejä sekä yli sata kasvokkain tehtyä suositusta. Kaikkiaan 50 bloggarin lukijakunnan sekä Facebook-kavereiden kautta tavoitettiin yli 110 000 bruttokontaktia.

”Blogimarkkinoinnin kautta saimme erittäin mielenkiintoista asiakaspalautetta suoraan kuluttajilta. Yksi bloggaajista esiintyi jopa tv-ohjelmassa yhdessä juomiemme kanssa. Voin suositella Suosittelumediaa mille tahansa firmalle, joka haluaa tehokkaasti testata omia tuotteitaan kuluttajarajapinnassa ja saada sitä kautta tunnettuutta tuotteilleen”, Lasso Drinksin toimitusjohtaja Kimmo Koivikko summaa.


Enemmän kuin tienvarsikuppila

Kahvila-ravintola La Kar de Mumma on hyvä syy pysähtyä Hartolassa, vaikka ei olisi edes asiaa siihen suuntaan. Tienvarsiravintoloiden joukossa la Kar de Mumma on aivan omaa luokkaansa, sillä sisustukseltaan, ruokalistaltaan ja palvelultaan se poikkeaa totutusta.

”Pyrimme palvelemaan monenlaisia ihmisiä rakkaudella ja tyylillä sisustetussa miljöössä”, ravintolan perustaja Pirkko Hämäläinen kertoo. Entisen huoltamoravintolan sali baareineen on uusittu läpikotaisin. Hämäläinen halusi sisustusratkaisuilla tuoda hieman ”säihkettä arkeen”.

MBE on toteuttanut Hartolan uudelle ylpeydelle nettisivut, esitteitä, sidosryhmäviestintää sekä myymäläsomisteita ja tienvarsimainontaa. Nettisivuilla www.lakardemumma.fi korostetaan ravitsemusliikkeen monia palveluja aina omasta leipomosta juhlatiloihin. Ravintolasta voi käydä tykkäämässä myös Facebook-sivuilla, joiden ilme ja sisältösuunnitelma ovat MBE:n käsialaa.

 


Metsä on sähköinen

Stora Enso Metsä on osannut hyödyntää MBE:n osaamista monella rintamalla. Palvelujen tuotteistukset, sosiaalisen median kampanjat, tv-spotit, tapahtumamarkkinointi, ilmoittelu ja esitteet edustavat vain muutamia esimerkkejä Stora Enso Metsän ja MBE:n pitkästä yhteistyöstä.

Katso esimerkiksi MBE:n käsikirjoittama eMetsä-video tai tutustu Stora Enso Metsän Facebook-sivuihin.



Entistä paikallisempi Etelä-Suomen Sanomat

Päijät-Hämeen päämedia Etelä-Suomen Sanomat markkinoi nyt tuotteitaan MBE:n suunnitteleman konseptin voimin. Paikallista itsesi -kehotus viittaa Etelä-Suomen Sanomien paikallisidentiteettiä vahvistavaan voimaan. Samalla Etlarin eri mediat kertovat, mikä on kiinnostavaa ja minne kannattaa mennä.

 

Konseptin visuaalinen puoli on sekin puhekuplan ja paikkamerkin yhdistelmä. Etlariboksiksi ristitty elementti toimii markkinointiviestien punaisena lankana niin printissä, digissä kuin tapahtumamarkkinoinnissakin.

Uusi konsepti otettiin käyttöön Etelä-Suomen Sanomien verkkopalvelun uudistuksen yhteydessä syksyllä 2013. ESS.fin kampanjointiin MBE suunnitteli kuvasarjan, jossa tutut lahtelaismaisemat esitetään yllättävästä näkökulmasta.

Kuvamateriaalia Etelä-Suomen Sanomien markkinointiin on tehty yhteistyössä paikallisten valokuvaajien kuten LOMA Graphicsin ja Janne Karvisen kanssa.


Valoa telkkariin ja postiluukusta sisään

Kauppakeskus Valo on lifestyle-painotteinen ostospaikka lähellä Lahden keskustaa, jonka markkinointiviestinnän kumppani MBE on ollut avajaisista saakka.

Viimeisin yhteistyö yhdisti taktisesti printtiä, digiä ja tv-mainontaa. Syyskampanjan runkona oli perinteinen tarjouskuvasto.

”Yhdessä Mainostoimisto MBE:n kanssa suunniteltiin kuponkivihko, johon tuli rajallisen ajan kestäviä tarjouksia kauppakeskuksen jokaisesta myymälästä. Vihko jaettiin lähes 50 000 talouteen Lahden alueella”, kauppakeskuspäällikkö Heli Räsänen kertoo.

Samasta painoaineistosta luotiin myös kustannustehokas tv-spotti alueellisesti esitettäväksi sekä bannerimainoksia paikallisiin verkkomedioihin. Printin ja digin yhteisvaikutus toimi.

”Urheiluliikkeessä jouduttiin jo myymään ei-oota, kun tarjoustuotteet hupenivat kesken kampanjan ja kauppakeskuksen ravintola moninkertaisti viikonloppumyyntinsä. Karkeasti arvioituna kauppakeskuksen kävijämäärä lisääntyi neljänneksellä kampanjan aikana”, Räsänen laskeskelee.


Tiedot tallennetaan MBE:n markkinointirekisteriin ja niitä voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin. Tietoja ei anneta kolmansille tahoille ja tiedot poistetaan rekisteristä pyydettäessä.

Caseja

Case

FABA – Arjen Auttaja

Faba on valtakunnallinen yritys, joka on keskittynyt karjan tuottavuuden parantamiseen. Eli oli sitten kyseessä lisääntyminen, terveys tai jalostus...
Case

Lahti-Hollola-Jukola 2018 – boostia suurtapahtuman markkinointiin

Ihan täällä meidän kulmilla on iso tapahtuma vuoden päästä! Lähdimmekin mukaan tiimiin tuottamaan tapahtumalle markkinointimateriaaleja. Tapah...
Case

❤ Uotilan perhe Pälkäneeltä

Uotilan Leipomon kanssa yhteistyö on jatkunut useita vuosia. Olemme suunnitelleet Uotilan limppujen pakkaukset, uusimpina Uotilan 100% Kaura sekä Ka...
Case

Suomen Kaasuenergia – Hajuton, väritön, mauton.

Auris Kaasunjakelu osti Gasumin maakaasun vähittäismyyntiliiketoiminnan ja lämpöliiketoiminnan verkkoalueellaan. Molempia liiketoimintoja harjoite...
Case

Lahden kaupunki Porukka-sovellus

Lahden kaupungin tavoite oli innostaa lahtelaisia miettimän millaisessa kaupungissa he haluavat tulevaisuudessa asua, elää, liikkua, viettää vapa...
Case
MBE I DOC ilmeen uudistus ja tuotteistus

DOC – Eläköön uusi tapa tehdä töitä

Työtapamme on muutoksessa. Digitalisaatio vaikuttaa niin meihin ihmisiin kuin meitä ympäröivään kulttuuriin. Muutos nähtiin tämän asiakkaan n...
Case
MBE I Koiviston Auto sosiaalinen media

Koiviston Auton kyydissä #arkirullaa

Linja-autoala on ollut muutoksen keskellä viimeisten parin vuoden ajan. Kilpailu matkustajista on kova. Koiviston Auto halusi valita sille sopivat so...
Case

Blogimarkkinoinnilla Lasten Juhlajuomat tunnetuiksi

Piirroshahmoilla koristeltuja Lasten Juhlajuomia maahantuova ja valmistuttava Lasso Drinks antoi MBE:lle tehtäväksi tuotteiden tunnettuuden ja myynn...
Case

Enemmän kuin tienvarsikuppila

Kahvila-ravintola La Kar de Mumma on hyvä syy pysähtyä Hartolassa, vaikka ei olisi edes asiaa siihen suuntaan. Tienvarsiravintoloiden joukossa la &...
Case

Metsä on sähköinen

Stora Enso Metsä on osannut hyödyntää MBE:n osaamista monella rintamalla. Palvelujen tuotteistukset, sosiaalisen median kampanjat, tv-spotit, tapa...
Case

Entistä paikallisempi Etelä-Suomen Sanomat

Päijät-Hämeen päämedia Etelä-Suomen Sanomat markkinoi nyt tuotteitaan MBE:n suunnitteleman konseptin voimin. Paikallista itsesi -kehotus viittaa...
Case

Valoa telkkariin ja postiluukusta sisään

Kauppakeskus Valo on lifestyle-painotteinen ostospaikka lähellä Lahden keskustaa, jonka markkinointiviestinnän kumppani MBE on ollut avajaisista sa...