IP Plus ja suomalaisen tuoteinnovaation lanseeraus

Karstulalainen muoviputkien valmistaja Bellapipe lanseerasi IP Plus -viettoviemäreiden hitsausjärjestelmän Yhdyskuntatekniikka 2017 -messuilla. Tuote on aiemmin tunnettu Saksan markkinoilla.

Me suunnittelimme IP Plus –hitsausjärjestelmälle selkeän graafisen ilmeen, joka näkyy mm. käyntikorteissa ja tuote-esitteessä; animoidun tuotevideon käsikirjoituksen; verkkosivun rakenteen ja designin sekä myyntiä  tukevat viestit.


Where’s the beef eli miten innovaatio lanseerataan

Pelkkä hyvä tuote ei riitä myyntivaltiksi. Tuotteen edut ja mahdollisuudet pitää osata kiteyttää ymmärrettävään muotoon. Lisäksi tuotteelle pitää luoda tunnistettava identiteetti.

IP Plus lanseerattiin Suomen markkinoille virallisesti Yhdyskuntatekniikka 2017 –messuilla. Messuja silmälläpitäen teimme tuotteen ympärille monipuolisen paketin brändi-identiteettiä ja myyntiä tukevaa materiaalia. Graafisen ilmeen selkeä tyyli toistuu johdonmukaisesti jokaisessa toteutuksessa aina messuosastosta tuotevideoon.

Asiakkaan suusta

Toimitusjohtaja Jukka Kallioisen mukaan IP Plus sai messuilla innostunutta palautetta ja markkinointimateriaali toimi hyvin.

Tuote sai paikoin hämmästyttävän innostunutta palautetta.

Jukka Kallioinen

Seuraavaksi Kallioinen edistää tiiminsä kanssa markkinointi- ja myyntitoimenpiteiden laajenemista sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Markkinointimateriaaliakin on helppo lähteä kasvattamaan, kun pohjatyöt on tehty huolella.

Tutustu verkkosivuihin