Ajattelun kanssa, ei koskaan ilman.

Näkemystehdas MBE on strategisen B2B-markkinoinnin ja -viestinnän asiantuntija, jonka tehtävä on tehostaa myyntiäsi parantamalla asiakaskokemusta monikanavaisesti. Samalla kasvatamme brändisi arvoa ja tunnettuutta. Toteutamme rohkeasti ja määrätietoisesti kokonaisvaltaisia markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja, jotka tukevat tavoitteitasi.

Me uskomme, että kaiken tekemisemme tulee tukea yrityksesi kasvua. Siksi teemme linjakasta markkinointia ja viestintää, jotka perustuvat vahvaan ajatteluun. Meiltä saat ajattelun, näkemyksen ja toteutuksen.

Tänä päivänä moni asiakkaistamme tarvitsee nimenomaan sparrausta, ideointiapua ja työkaluja, jotta yrityksen menestystä voidaan vauhdittaa. Näkemyspajat ovat meidän tapamme työstää, kehittää ja sparrata yrityksesi brändiä, palveluita ja tuotteita, jotta saat etumatkaa kilpailijoihin. Järjestämme Näkemyspajoja eri aiheista, tarpeesi mukaan. Jokaisessa tavoite on kuitenkin sama: edesauttaa myynnin kasvua.

 

Analyysi

Analysoimalla lähtötilanteen ja mahdollisuudet, käytettävissä olevaa dataa hyödyntäen, saamme vankan pohjan lähteä rakentamaan Näkemyksiä, jotka ratkaisevat haasteesi. Analysointi jatkuu läpi toimenpiteiden ja tuloksia hyödynnämme tuloksellisuuden optimointiin.

Ajattelu

Jotta markkinointi ja viestintä tukisivat tavoitteitasi, niillä tulee olla tarkoitus ja tavoite. Olemme yritysten strateginen kumppani, joka toteuttaa rohkeitakin visioita ja uskaltaa haastaa luovasti.

Näkemys

Autamme sinua keskittymään tavoitteitasi tukevaan markkinointiin ja viestintään, jotta yrityksesi voisi kasvaa ja kehittyä. Meiltä saat näkemyksen ja suunnitelman siitä, mitä toimenpiteitä toteuttamalla tavoitteet saavutetaan.

Toteutus

Luomme markkinoinnin ja viestinnän strategioita ja laitamme brändisi ojennukseen. Lisäksi hallitsemme sisällöntuotannon ja visuaalisen viestinnän kuin omat taskumme. Toimimme ketterästi ja käytämme koko tiimimme joukkovoimaa.

Miksi juuri Näkemystehdas?

Mainostoimisto-sana on käsitteenä laaja ja sieltä saatavat palvelut vaihtelevat toimistosta riippuen. Olemme omassa strategiassamme kiteyttäneet, että me olemme Näkemystehdas. Päätehtävämme on ajatella eli tuottaa näkemyksiä ja viedä ne myös tehokkaasti tuotantoon. Siksi myös kiteytyksemme: Ajattelun kanssa, ei koskaan ilman.

Toimistomme sijaitsee 1906 rakennetussa vanhassa Rauten entisessä konepajassa tukevien ja tunnelmallisten tiiliseinien sisällä, näin jatkamme korttelimme tarinaa omanlaisellamme tehtaallamme. Seinät ja kiinteistön vaikuttava historia olivatkin osasyynä siihen, että aloimme puhua itsestämme Näkemystehtaana. Kuten monet muutkin hyvät jutut, tämä lähti aluksi villistä ajatuksesta, joka ajan kuluessa jalostui arkikäyttöön ja lopulta käytäntöön.

Näkemyksiä jo vuodesta 1984

Vänni Saario perusti Mainostoimisto Business Expressin vuonna 1984. Yli kolme vuosikymmentä on mainostoimistolle pitkä aika. Ala kehittyy kiihtyvällä vauhdilla ja kilpailu on kovaa. Meillä on kuitenkin tukeva pohja ja vahva kokemus, jolta ponnistaa tulevaisuuteen.

Tulevaisuuteen tähyilyn lisäksi voimme ylpeinä katsoa myös taaksepäin, MBE:n historiaan on mahtunut monen monta asiakasta ja menestystarinaa. Referenssejämme pääset lukemaan tästä. Katso myös referenssivideomme:

Palvelumme

Toteutamme kokonaisvaltaisia viestinnän, markkinoinnin ja markkinointiviestinnän sekä tiedolla johtamisen ratkaisuja suunnittelusta toteutukseen.

Perusta kuntoon
Strategiat & suunnitelmat
Viestintä
Sisällöntuotanto & visuaalisuus

Tapamme toimia

Toimintatapamme tiivistyy neljään sanaan: näkemys, nopeus, rohkeus ja hymy. Saat meiltä luovan ja tavoitteellisen näkemyksen ripeälläkin aikataululla. Meiltä ei myöskään puutu rohkeutta kyseenalaistaa totuttua tai ehdottaa tavanomaisesta poikkeavaa.

0

projektia

0

% intohimoa

0

vuotta

0

osaajan verkosto

0

Näkemystä

0

% B2B-asiakkaita

Näkemyksiä

Näkemyksiä | Blogi 10.12.2019

Miksi M-päivä?

M-päivän tarina sai alkunsa 15 vuotta sitten, kun päätimme järjestää Lahden alueen yrityksille ja markkinoinnin parissa työskenteleville oman paikallisen markkinointiviestinnän tapahtuman. Tästä ajatuksesta syntynyt ensimmäinen Mainostorstai järjestettiin 17.11.2005 Lahden Taidepanimolla, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.12.2019

Mitä tulikaan tehtyä?

Vuoden lähestyessä loppuaan on hyvä istua hetkeksi alas ja summata, mitä kaikkea onkaan tullut tehtyä ja ennen kaikkea –saavutettua. Välitilinpäätös Oliko markkinoinnin vuotesi täynnä toteutuneita haaveita, kampanjoita, tapahtumia vai kenties [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 02.12.2019

Onnistumiset eivät korvaa suunnitelmallisuutta markkinoinnissa

Viestintästrategi Antti kirjoitti viime viikolla blogissa omia mietteitään Suomen jalkapallomaajoukkueen brändin muodostumisesta yhdeksi valtakuntamme tämän hetken vahvimmista urheilunimikkeistä. Hän toi tekstissään esille, että vaikka Huuhkajiksi nimetty jalkapallomaajoukkue saikin melkoisen buustin [...] Lue lisää