Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Haluatko käyttää aikasi tehokkaammin ja saada enemmän myyntiä?

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin resursseja ja keskittymään isoihin asiakkuuksiin.

Oppaassa käsitellään seuraavat asiat:

  • Luottamuksen rakentaminen kahdella tasolla
  • Mitä on verkostodata?
  • Miksi ja miten verkostodataa kannattaa hyödyntää myynnissä?
  • Vastuullisuus B2B-myynnissä

Oppaan vinkkien avulla hyödynnät onnistuneesti verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 04.05.2021

Blogista vlogiin - vinkkejä alkuun

Mitä tehdä, kun oma blogivuoro osuu kohdalle, mutta kirjoittaminen ei ota onnistuakseen? Mitä jos kokeilisit videomuotoista blogia eli vlogia. Videolla Junior ad Jarkko kertoo mitä hyötyjä vlogista on yritykselle sekä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.05.2021

Menesty rakentamalla luottamusta kahdella tasolla

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Kumppanuus on syvä ja kestävä suhde asiakkaiden kanssa. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Vaikka puhutaan yritysten välisestä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 26.04.2021

Case jalkapallon Superliiga – 3 viestinnällistä virhettä

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Mitä se mahtaa olla espanjaksi? Jalkapalloseura Real Madridin puheenjohtaja Florentino Peréz oli johtamassa joukkoja, kun toistakymmentä Euroopan suurinta jalkapalloseuraa Englannista, Espanjasta ja Italiasta julkaisivat viime [...] Lue lisää