Webinaari: sisällöntuotanto – Sisältö on kuningas

Miten sisällöillä tavoitetaan erilaisia kohderyhmiä? Entä miten sisällöt vauhdittavat myyntiä?

Sisällöntuotannon webinaarissa kerrotaan, miten yritys pystyy vauhdittamaan myyntiä omilla sisällöillään. Webinaarissa käydään läpi asioita, joita sisällöntuotannossa tulee huomioida. Webinaarissa saat myös vinkkejä sisällöntuotannon aloittamiseen sekä siihen, miten samaa sisältöä voi hyödyntää useassa eri kanavassa.

Kouluttajana toimii sisältöstrategimme Aino Pokela. Ainolla on pitkä kokemus sisällöntuotannosta lukuisille toimialoille ja eri kanaviin.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 25.02.2020

Yritys: 2 + 1 tapaa ylittää uutiskynnys mediassa

Mediaviestintä on kuin pallopeli, jossa on selvät säännöt. Media on tuomari, median kuluttaja pelikaveri, jonka kanssa yrityksen on syytä pelata reilun pelin säännöillä. Kusettaakin voi, mutta ei sillä mestaruuksia voiteta. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 18.02.2020

Kuka johtaa markkinointiasi?

Myynti pyytää uusia esitteitä myynnin tueksi, mediamyyjä soittaa hyvän tarjouksen display-mainonnasta, verkkosivuille pitäisi tehdä uusi asiantuntijakirjoitus ja messutkin ovat taas oven takana. Tulevaisuudessa siintää uuden palvelun tuotteistus ja lanseeraus. Kuulostaako [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 11.02.2020

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on edelleen lapsen kengissä erittäin monissa B2B-yrityksissä. Myyjät eivät arvosta markkinointia, ainakaan heidän työtään vauhdittavana toimintona ja markkinointi kokee, että myyjät eivät arvosta heidän panostaan myynnin [...] Lue lisää