Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Verkostodataopas on kartta B2B-myynnin sisäpiiriin

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin resursseja ja keskittymään isoihin asiakkuuksiin.

Verkostodataoppaassa käsitellään seuraavat asiat:

  • Luottamuksen rakentaminen kahdella tasolla
  • Mitä on verkostodata?
  • Miksi ja miten verkostodataa kannattaa hyödyntää myynnissä?
  • Vastuullisuus B2B-myynnissä

Oppaan vinkkien avulla hyödynnät onnistuneesti verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 15.06.2021

Näin onnistut verkkosivuston uudistuksessa

Rakkaalla lapsella on monta nimeä – sanotaan. Nettisivut, kotisivut, verkkosivut ja sivustot. Kutsutaanpa niitä millä nimellä tahansa, ovat verkkosivustot olleet jo vuosia paikka, jossa tehdään myyntiä ja paikka, johon markkinoinnilla [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.06.2021

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 19.7.-25.7.2021, mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta. Tässä koko porukkamme loma-aikataulut: Johanna: 28.6.-25.7. Minttu: 19.7.-15.8. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 08.06.2021

Ympäristövastuullisuus tulee, oletko valmis?

Joko teidän yrityksessänne ollaan ympäristövastuullisia? Olisi ehkä syytä olla, tai ainakin kannattaisi jo omata suunnitelmat hiilijalanjäljen pienentämiseksi. Jos tässä globaalin koronapandemian myllerryksessä on sattunut unohtumaan, niin meillähän leijuu ilmassa myös [...] Lue lisää