Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Verkostodataopas on kartta B2B-myynnin sisäpiiriin

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin resursseja ja keskittymään isoihin asiakkuuksiin.

Verkostodataoppaassa käsitellään seuraavat asiat:

  • Luottamuksen rakentaminen kahdella tasolla
  • Mitä on verkostodata?
  • Miksi ja miten verkostodataa kannattaa hyödyntää myynnissä?
  • Vastuullisuus B2B-myynnissä

Oppaan vinkkien avulla hyödynnät onnistuneesti verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 14.09.2021

Rakkauden ammattilaiset

Klikkiotsikosta huolimatta tämä blogiteksti ei pureudu syvemmin rakkauteen ammattina, vaan ennemminkin ammattirakkauteen. Kun teet asioita ”rakkaudesta lajiin”, näkyy se taatusti myös siinä, miten muut tekemisesi ja lopputuotoksesi näkevät. Itseasiassa se [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.09.2021

B2B-markkinointi: 5 tärkeintä asiaa

B2B-markkinoinnin tärkein tehtävä on rakentaa tunnettuutta ja hyvä pohja luottamuksen syntymiselle potentiaalisen asiakkaan ja myyjän välille. Näin myynti voi keskittyä omaan tehtäväänsä ja saada parhaat onnistumisen edellytykset. Ensimmäisenä ei kuitenkaan [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 30.08.2021

Viestinnästä kriisiviestintään – Case Christian Eriksen

Tämä viestintäblogi on muhinut sisälläni koko kesän. Se ilmestyy nyt, koska sain sattumalta Miska Savolaiselta sähköpostia ja tämän kuvan, joka saa tunteet pintaan vielä pari kuukautta tapahtuneesta. Miska kohteliaasti kysyi, [...] Lue lisää