Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Verkostodataopas on kartta B2B-myynnin sisäpiiriin

B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin resursseja ja keskittymään isoihin asiakkuuksiin.

Verkostodataoppaassa käsitellään seuraavat asiat:

  • Luottamuksen rakentaminen kahdella tasolla
  • Mitä on verkostodata?
  • Miksi ja miten verkostodataa kannattaa hyödyntää myynnissä?
  • Vastuullisuus B2B-myynnissä

Oppaan vinkkien avulla hyödynnät onnistuneesti verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 25.11.2021

Markkinoinnin kehittäminen – oikeilla kysymyksillä tuloksiin

Oletko kuullut sanottavan “Markkinoinnin kehittäminen vahvistaa yrityksen kilpailuetua”? Kyseinen fraasi pitää kyllä täysin paikkansa, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä tehdään ja miksi?  Kehittää on sanana hyvin laaja ja jopa hieman raskaasti latautunut. Voimme kehittää niin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 23.11.2021

Brändistrategiaopas arvoa tuottavan brändin rakentamiseen

Opi rakentamaan brändi, joka loistaa markkinoilla Brändistrategia voi olla asia, josta on hankala saada otetta. Todellisuudessa se on yrityksen ytimen kirkastamista kohderyhmille parhaimmalla tavalla. Olemme tehneet oppaan, jonka avulla opit [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 10.11.2021

Vahva brändi tarjoaa yrityksellesi kilpailuetua

Kun kilpailu toimialalla on tiukkaa, kannattaa huolehtia, että yrityksesi markkinoinnissa koko potentiaali on valjastettu käyttöön. Brändityö ja brändistrategia ovat tärkeitä palikoita määrätietoiseen menestykseen pyrkivän yrityksen markkinoinnissa. Brändin tuleekin kulkea samaa [...] Lue lisää