Webinaari: B2B-markkinoinnin mittaaminen

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista

  • Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan?
  • Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää?
  • Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti?
  • Millä mittareilla on mahdollista kehittää brändimarkkinoinnin toimenpiteitä?

Näihin kaikkiin kysymyksiin saat vastauksen MBE:n B2B-markkinoinnin mittaamisen webinaarista. Webinaari on tunnin mittainen ja jokaisen minuutin katsomisen arvoinen. Varoitus: Webinaarin jälkeen haluat tietää asiasta enemmän! Webinaarin vetäjänä MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 10.09.2019

Asiakaspoluilla B2B-asiakaskokemusta ratkaisemaan

Asiakaskokemus on pitkään ollut keskeinen huomionkohde markkinoinnissa. Syystäkin, sillä hyvän asiakaskokemuksen on todettu tuottavan selkeää kilpailuetua yrityksille. Katse on kääntynyt B2B-yritysten suuntaan, kun kokemukset myös yrityksien välisessä asioinnissa on huomattu [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.09.2019

Tuntuuko, ettei ole mitään kerrottavaa - apua sisällöntuotantoon

Oli sitten kyse onnittelukortista tai yrityksen uutiskirjeestä, huomaa välillä puuskahtavansa ääneen: ”Mitä mä tähän kirjoitan?” Se on fakta, että aina ei lähde, edes meille niin sanotuilla ammattilaisilla. Sanonta kertoo, että [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.08.2019

Historia merkitsee myös markkinoinnissa

Tuntuuko sinusta, että välillä olisi hyvä vähän hiljentää vauhtia ja tarkastella tekemisiämme? Liian usein mietimme päämme puhki pyörittelemällä tulevaisuuden suunnitelmia. Kiirehdimme kohti uusia ja tuntemattomia tuulia ajattelematta sitä mistä olemme [...] Lue lisää