Webinaari: B2B-markkinoinnin mittaaminen

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista

  • Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan?
  • Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää?
  • Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti?
  • Millä mittareilla on mahdollista kehittää brändimarkkinoinnin toimenpiteitä?

Näihin kaikkiin kysymyksiin saat vastauksen MBE:n B2B-markkinoinnin mittaamisen webinaarista. Webinaari on tunnin mittainen ja jokaisen minuutin katsomisen arvoinen. Varoitus: Webinaarin jälkeen haluat tietää asiasta enemmän! Webinaarin vetäjänä MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 18.02.2020

Kuka johtaa markkinointiasi?

Myynti pyytää uusia esitteitä myynnin tueksi, mediamyyjä soittaa hyvän tarjouksen display-mainonnasta, verkkosivuille pitäisi tehdä uusi asiantuntijakirjoitus ja messutkin ovat taas oven takana. Tulevaisuudessa siintää uuden palvelun tuotteistus ja lanseeraus. Kuulostaako [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 11.02.2020

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on edelleen lapsen kengissä erittäin monissa B2B-yrityksissä. Myyjät eivät arvosta markkinointia, ainakaan heidän työtään vauhdittavana toimintona ja markkinointi kokee, että myyjät eivät arvosta heidän panostaan myynnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 04.02.2020

Aitous toimii aina

Vuosikymmen vaihtui, tuli uudet ja uusvanhat trendit. 20-luvun koristeellisuus art decon ja kultaisten kuosien muodossa, mustan eri sävyt sekä klassinen sininen ovat nyt in. Hetkellistä huumaa jotta voit olla pian [...] Lue lisää