Webinaari: B2B-markkinoinnin mittaaminen

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista

  • Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan?
  • Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää?
  • Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti?
  • Millä mittareilla on mahdollista kehittää brändimarkkinoinnin toimenpiteitä?

Näihin kaikkiin kysymyksiin saat vastauksen MBE:n B2B-markkinoinnin mittaamisen webinaarista. Webinaari on tunnin mittainen ja jokaisen minuutin katsomisen arvoinen. Varoitus: Webinaarin jälkeen haluat tietää asiasta enemmän! Webinaarin vetäjänä MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 31.03.2020

Kannattaako talouskriisin aikana markkinoida?

Tätä kirjoittaessa koronapandemia on iskenyt suomalaisen yhteiskunnan ennennäkemättömällä tavalla kiinni ja normaalia elämää rajoittavat toimet tulevat olemaan voimassa kuukausien ajan. Kun katsotaan ohi akuutin kansanterveydellisenkriisin, on päällä taloudellinen kriisi kulutuksen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.03.2020

Mitä yhteistä on toimarilla ja yrityksen markkinoinnilla?

Tänään tulee kolme vuotta siitä, kun aloitin MBE:n toimarina. Huh, kun aika kiitää! Mutta sitten kun aloin miettiä, mitä kaikkea kolmessa vuodessa on tapahtunut, niin tajusin, kuinka paljon olemme tehneet [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 24.03.2020

Valokuvat herättävät B2B-yrityksen eloon

Vielä printtimedian aikaan B2B-yritys pärjäsi huomattavasti nykyistä suppeammalla kuvapankilla. Tänä päivänä nettisivut ovat entistä visuaalisempia ja laadukkailla valokuvilla on niissä iso merkitys. Lisäksi uutiset, uutiskirjeet ja blogit sekä erityisesti sosiaalinen [...] Lue lisää