Webinaari: B2B-markkinoinnin mittaaminen

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista

  • Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan?
  • Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää?
  • Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti?
  • Millä mittareilla on mahdollista kehittää brändimarkkinoinnin toimenpiteitä?

Näihin kaikkiin kysymyksiin saat vastauksen MBE:n B2B-markkinoinnin mittaamisen webinaarista. Webinaari on tunnin mittainen ja jokaisen minuutin katsomisen arvoinen. Varoitus: Webinaarin jälkeen haluat tietää asiasta enemmän! Webinaarin vetäjänä MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Opas 11.07.2019

Opas verkkosivujen rakentamiseen

Luo tuloksellisempi verkkosivu oppaamme avulla. Verkkosivujen tärkein tehtävä on edistää yrityksen myyntiä ja toimia jatkuvana markkinoinnin kanavana. 94% suomalaisista vertailee yritysten verkkosivuja etsiessään sopivaa palveluntarjoajaa ja iso osa ostoprosessista tapahtuu [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 08.07.2019

Ihminen sanojen sisällä

Senni kirjoitti pari viikkoa sitten blogiimme brändin äänensävystä, jatkan samoilla ääniaalloilla. Työntekijälähettiläs puhuu parhaimmillaan yrityksensä puolesta. Mutta mitä se vaatii? Ainakin balanssia yrityksen äänensävyn ja oman minän välillä. Saksalaisen lääkeyhtiö [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 02.07.2019

B2B-yritysten viisi haastetta markkinoinnissa

Olen viimeisen vuoden aikana tavannut lähemmäs viisikymmentä B2B-yrityksen markkinointipäättäjää. Kaikilla tapaamillani yrityksillä on selkeitä haasteita, joihin he tarvitsevat apua. Perisuomalaisesti usein tuotteita valmistavia yrityksiä vaivaa kipuilu tuotteiden myymisestä asiantuntijaratkaisujen tuottajiksi. [...] Lue lisää