Sisältöjen tuottaminen suunnitelmallisesti on tehokasta, kun siihen vain on aikaa. Tuntuuko, että oma aikasi ei riitä sisällöntuotantoon? Tai haluaisitko keskittyä siihen, mitä parhaiten osaat?

Asiakas kohtaa yrityksesi tai palvelusi usein ensimmäisenä erilaisten sisältöjen kautta. Sisällöntuotanto onkin tänä päivänä tärkeä osa asiakaskokemuksen muodostumista. Sisällöillä voit herättää kiinnostuksen palveluihisi ja tuotteisiisi, tarjota ostopäätöstä edesauttavia vinkkejä ja asiantuntijanäkökulmia, innostaa, inspiroida ja vahvistaa jo tehtyjä ostopäätöksiä.

Onpa tavoitteesi sitten liidien keräys, myynnin kasvattaminen, tunnettuuden nostaminen tai vaikkapa työnantajamielikuvan kehittäminen, sisällöillä on merkittävä vaikutus tavoitteidesi toteutumiseen.

Onko sinulla toimivia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin?

CORE-sisällöntuotantopalvelumme on vastaus haasteisiisi. Ennen COREa määritellään tarpeet ja tavoitteet. Sen jälkeen laaditaan sisältö- tai markkinointisuunnitelma, jos sitä ei ole vielä olemassa. Sisältösuunnitelmassa määritellään kohderyhmät, viestit, kanavat ja toimenpiteet.

Joustava CORE sisältää kaikki tarvittavat sisällöt, niin teksti- kuin visuaaliset sisällöt. Sisällöissä huomioidaan luonnollisesti hakukonelöydettävyyttä tukevat avainsanat, jos ne ovat määriteltyinä. Me huolehdimme aikatauluista, sisällöntuotannosta ja tuotamme proaktiivisesti uusia ideoita ja kehitysehdotuksia, jotta saisit parhaat mahdolliset tulokset. COREn ehdoton etu on myös se, ettei jokaisesta työstä tarvitse pyytää erikseen tarjousta.

Ajatteletko että kukaan muu kuin yrityksesi työntekijä ei voi kirjoittaa esimerkiksi blogeja? Ole huoleti, näin ajattelee moni muukin. Voimme tuottaa teille esimerkiksi asiantuntija-artikkeleita ja blogeja haastattelemalla asiantuntijaanne ja kirjoittaa valmiit sisällöt haastattelun pohjalta. Näin asiantuntijanne aikaa säästyy siihen, missä hän on paras.

Mitä kaikkea CORE sitten sisältää?

Eri yrityksillä on erilaisia tarpeita. Siksi räätälöimme COREsta juuri teille sopivan laajuuden. Määritellään yhdessä tarvittavien sisältöjen määrä suhteessa tavoitteisiin.

Tuotettavia sisältöjä voivat olla esimerkiksi:

  • verkkosivujen sisällöt, laskeutumissivujen sisällöt
  • kampanjoiden sisällöt
  • referenssitarinat ja -videot
  • infograafit, oppaat
  • uutiskirjeet
  • sosiaalisen median sisällöt
  • asiantuntija-artikkelit
  • messuihin ja tapahtumiin liittyvät sisällöt

Miltä CORE tuntuu?

”Yhteistyö on sujunut erittäin mutkattomasti, viesteihin reagointi ollut nopeaa ja ideat ehdotuksista toteutukseen tapahtuneet vauhdikkaasti. MBE:lle ulkoistettu markkinointiyhteistyömme on vapauttanut omia resurssejamme ja voimme keskittyä siihen, mikä on ydinosaamistamme. Hyvillä mielin suosittelen MBE:tä!”

- Antti Kahilakoski, Suomen Kaasuenergia

CORE joustaa muuttuvissa tilanteissa ja tarpeissa

Sopimuksessa määrittelemme kuukausittain sisällöntuotantoon käytettävän ajan. Seuraamme ajankäyttöä tarkasti ja kolmen kuukauden välein saat koontilaskun, jossa on liitteenä myös raportti ajankäytöstä eri projekteille. Eli yhtenä kuukautena voi olla vähemmän töitä ja toisena enemmän, sillä tunnit tasoittuvat kolmen kuukauden jaksoissa.

Jos kuitenkin jonain kuukautena on tarpeita reilusti enemmän kuin on sovittu, keskustelemme tästä kanssanne ja sovitun ylimenneet tunnit laskutetaan sitten koontilaskussa. Jos tunnit jäävät vajaiksi, vastaavasti hyvitämme ne koontilaskun summassa. Kauttamme saat sisältöjen lisäksi myös digimarkkinoinnin suunnitelman ja toteutuksen, hakukoneoptimoinnin ja hakukonemarkkinoinnin.

Mitä CORE maksaa?

Sisällöntuotanto on jatkuva prosessi ja uusia sisältöjä tarvitaan säännöllisesti. COREsta solmitaan vuosisopimus, jossa määritellään kuukausittainen ajankäyttö sisällöntuotantoon tarpeidenne ja tavoitteidenne mukaan. CORE laskutetaan kuukausittain.

Hinnoittelu

CORE 12 h1400 e + alv
CORE 18 h 2300 e + alv (sis. 2 h kk-miitti)
CORE 25 h3100 e + alv (sis. 2 h kk-miitti)

Kyllä, tarvitsen tämän palvelun!

Muut tuotteemme

Aiheeseen liittyvät blogit

Näkemyksiä | Blogi 08.08.2018

Kaiken takana on toinen ihminen

Nyt väitetään kovasti, että myynti ihmiseltä ihmiselle olisi uusi musta, erottautumiskeino yrityksille. Vai onko se sittenkään kovin uusi? Vieläkään ei nimittäin ole tapahtunut scifikirjallisuuden maalailemaa kauhukuvaa robottien maailmanvalloituksesta ja chattienkin [...] Lue lisää

Aiheeseen liittyvät caset

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Case Suomen Kaasuenergia

Ota yhteyttä