Sisältöjen tuottaminen suunnitelmallisesti on tehokasta, kun siihen vain on aikaa. Tuntuuko, että oma aikasi ei riitä sisällöntuotantoon? Tai haluaisitko keskittyä siihen, mitä parhaiten osaat?

Asiakas kohtaa yrityksesi tai palvelusi usein ensimmäisenä erilaisten sisältöjen kautta. Sisällöntuotanto onkin tänä päivänä tärkeä osa asiakaskokemuksen muodostumista. Sisällöillä voit herättää kiinnostuksen palveluihisi ja tuotteisiisi, tarjota ostopäätöstä edesauttavia vinkkejä ja asiantuntijanäkökulmia, innostaa, inspiroida ja vahvistaa jo tehtyjä ostopäätöksiä.

Onpa tavoitteesi sitten liidien keräys, myynnin kasvattaminen, tunnettuuden nostaminen tai vaikkapa työnantajamielikuvan kehittäminen, sisällöillä on merkittävä vaikutus tavoitteidesi toteutumiseen.

Onko sinulla toimivia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin?

CORE-sisällöntuotantopalvelumme on vastaus haasteisiisi. Ennen COREa määritellään tarpeet ja tavoitteet aloitustyöpajassa. Sen jälkeen laaditaan sisältö- ja markkinointisuunnitelma, jos sitä ei ole vielä olemassa. Sisältösuunnitelmassa määritellään kohderyhmät, viestit, kanavat ja toimenpiteet.

Jos sinua mietityttävät mm. ostajapersoonat ja ostopolut, millaiset viestit herättävät kohderyhmäsi kiinnostuksen tai brändisi ydinviesti on hakusessa, analyyseihin ja kartoituksiin perustuva tuloksellisen markkinoinnin Tehostartti toimii loistavana lähtölaukauksena CORElle.

Joustava CORE sisältää kaikki tarvittavat sisällöt, niin teksti- kuin visuaaliset sisällöt. Sisällöissä huomioidaan luonnollisesti hakukonelöydettävyyttä tukevat avainsanat, jos ne ovat määriteltyinä. Me huolehdimme aikatauluista, sisällöntuotannosta ja tuotamme proaktiivisesti uusia ideoita ja kehitysehdotuksia, jotta saisit parhaat mahdolliset tulokset. COREn ehdoton etu on myös se, ettei jokaisesta työstä tarvitse pyytää erikseen tarjousta ja budjetointisi helpottuu.

Ajatteletko että kukaan muu kuin yrityksesi työntekijä ei voi kirjoittaa esimerkiksi blogeja? Ole huoleti, näin ajattelee moni muukin. Voimme tuottaa teille esimerkiksi asiantuntija-artikkeleita ja blogeja haastattelemalla asiantuntijaanne ja kirjoittaa valmiit sisällöt haastattelun pohjalta. Näin asiantuntijanne aikaa säästyy siihen, missä hän on paras.

Mitä kaikkea CORE sitten sisältää?

Eri yrityksillä on erilaisia tarpeita. Siksi räätälöimme COREsta juuri teille sopivan laajuuden. Määritellään yhdessä tarvittavien sisältöjen määrä suhteessa tavoitteisiin.

Tuotettavia sisältöjä voivat olla esimerkiksi:

  • verkkosivujen sisällöt, laskeutumissivujen sisällöt
  • kampanjoiden sisällöt
  • referenssitarinat ja -videot
  • infograafit, oppaat, esitteet
  • uutiskirjeet
  • sosiaalisen median sisällöt
  • asiantuntija-artikkelit
  • messuihin ja tapahtumiin liittyvät sisällöt

 

Sisältömarkkinoinnin opas | Näkemystehdas MBE

Opas
B2B-sisältömarkkinointiin:
nouse huipulle 8 askeleella


 

Miltä CORE tuntuu?

”Yhteistyö on sujunut erittäin mutkattomasti, viesteihin reagointi ollut nopeaa ja ideat ehdotuksista toteutukseen tapahtuneet vauhdikkaasti. MBE:lle ulkoistettu markkinointiyhteistyömme on vapauttanut omia resurssejamme ja voimme keskittyä siihen, mikä on ydinosaamistamme. Hyvillä mielin suosittelen MBE:tä!”

- Antti Kahilakoski, Suomen Kaasuenergia

CORE joustaa muuttuvissa tilanteissa ja tarpeissa

Sopimuksessa määrittelemme kuukausittain sisällöntuotantoon käytettävän ajan. Seuraamme ajankäyttöä tarkasti ja kolmen kuukauden välein saat koontilaskun, jossa on liitteenä myös raportti ajankäytöstä eri projekteille. Eli yhtenä kuukautena voi olla vähemmän töitä ja toisena enemmän, sillä tunnit tasoittuvat kolmen kuukauden jaksoissa.

Jos kuitenkin jonain kuukautena on tarpeita reilusti enemmän kuin on sovittu, keskustelemme tästä kanssanne ja sovitun ylimenneet tunnit laskutetaan sitten koontilaskussa. Jos tunnit jäävät vajaiksi, vastaavasti hyvitämme ne koontilaskun summassa. Kauttamme saat sisältöjen lisäksi myös digimarkkinoinnin suunnitelman ja toteutuksen, hakukoneoptimoinnin ja hakukonemarkkinoinnin.

Esimerkkejä CORE-kokonaisuuksista

Kokonaisuudet määritellään aina asiakkaan tarpeiden mukaan. CORE on kaikista tehokkain tapa toimia silloin, kun lähtökohtana on valmis markkinointi- ja sisältösuunnitelma. Näin voimme proaktiivisesti tuottaa materiaaleja ja omalta osaltamme varmistaa sisällöntuotannon jatkuvuuden.

CORE 12 h/kk voi esimerkiksi sisältää yhden lyhyen still-kuvista editoidun somevideon, kaksi somepostausta sekä projektiyhteydet. *

CORE 18 h/kk voi esimerkiksi sisältää yhden asiantuntijablogikirjoituksen, yhden uutiskirjeen sisältöjen suunnittelun (3-4 aihetta), kaksi somepostausta sekä projektiyhteydet. *

CORE 25 h/kk voi esimerkiksi sisältää yhden asiantuntija-artikkelin, yhden asiakasreferenssin kirjoituksen, kaksi somepostausta, analytiikkaa sekä projektiyhteydet. *

CORE 40 h/kk voi esimerkiksi sisältää yhden oppaan verkkosivuille (sisältö ja taitto), landing pagen sisältösuunnittelun, yhden uutiskirjeen sisällöt (3-4 aihetta), yhden asiakasreferenssin kirjoituksen, tapahtuma- ja messujärjestelyjä, analytiikkaa sekä projektiyhteydet. *

*Toimenpiteisiin sisältyy tarvittaessa haastattelu, kuva/kuvanmuokkaus, somenostoteksti sekä nosto sovittuihin kanaviin, esim. Facebook ja LinkedIn. 

Mitä CORE maksaa?

Sisällöntuotanto on jatkuva prosessi ja uusia sisältöjä tarvitaan säännöllisesti. COREsta solmitaan vuosisopimus, jossa määritellään kuukausittainen ajankäyttö sisällöntuotantoon tarpeidenne ja tavoitteidenne mukaan. CORE laskutetaan kuukausittain.

Hinnoittelu

CORE 12 h / kk1400 e + alv
CORE 18 h / kk2300 e + alv (sis. 2-3 h miitti kvartaaleittain/markkinointisuunnitelman tarkennus seuraavalle kvartaalille)
CORE 25 h / kk3100 e + alv (sis. 2-3 h miitti kvartaaleittain/markkinointisuunnitelman tarkennus seuraavalle kvartaalille)
CORE 40 h / kk4520 e + alv (sis. 2-3 h miitti kvartaaleittain/markkinointisuunnitelman tarkennus seuraavalle kvartaalille)

Kyllä, tarvitsen tämän palvelun!

Aiheeseen liittyvät blogit

Näkemyksiä | Blogi 05.11.2019

Aiheita blogipostaukselle

Välillä tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa, mutta yritysblogi täytyisi silti pitää aktiivisena. Tiedän tunteen ja päätin kiiruhtaa apuun! Tässä lista B2B-yrityksille suunnatuista blogipostausaiheista, joilla pääset vauhtiin. Ja miksei näitä samoja ideoita [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 08.10.2019

Millainen on hyvä yritysblogi?

Teemme paljon erilaista sisällöntuotantoa B2B-asiakkaillemme. Yksi suosituimmista sisällöntuotannon muodoista on ollut jo pidempään yritysblogipostaukset. Tämä ei tietenkään ole ihan sattumaa, sillä yritysblogilla on kiistattomat hyödyt esimerkiksi hakukoneliikenteen kasvattamisessa, kuten Jaakko [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 03.09.2019

Tuntuuko, ettei ole mitään kerrottavaa - apua sisällöntuotantoon

Oli sitten kyse onnittelukortista tai yrityksen uutiskirjeestä, huomaa välillä puuskahtavansa ääneen: ”Mitä mä tähän kirjoitan?” Se on fakta, että aina ei lähde, edes meille niin sanotuilla ammattilaisilla. Sanonta kertoo, että [...] Lue lisää

Aiheeseen liittyvät caset

Tehostartti tavoitteellisen markkinoinnin vauhdittajana

Case: Pääkkönen

Tähtäin kansainvälisessä kasvussa

Case: Meconet

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta

Case: Suomen Kaasuenergia

Ota yhteyttä Kysy chatissa