Markkinointi on jatkuvaa kilpailua, eikä sen tekeminen voi jäädä paikalleen. Markkinointia tulee optimoida jatkuvasti, jotta asetetut tavoitteet voidaan saavuttaa. Toisinaan tarvitaan myös suurempia kehitysaskelia, joilla tekeminen saadaan vietyä seuraavalle tasolle. Olemme tässä asiantuntijakumppaninne ja autamme teitä saavuttamaan uusia huippuja.

Analysoi ja kehitä

Aina omat resurssit eivät riitä, strategiamuutos tai tuore näkökulma asioihin voi viedä tekemisen uudelle tasolle. Sen takia autamme B2B-yrityksiä, jotta markkinoinnillanne saavutettaisiin yhä parempia tuloksia. Tätä työtä teemme yhdessä kanssanne, yhdistäen teidän asiantuntijaosaamisenne meidän asiantuntijaosaamiseemme.

Palveluistamme löydät ratkaisuja markkinointinne suurempien haasteiden ratkaisemiseen sekä jatkuvaan kehitystyöhön. Pystymme myös tuomaan kehityksen tueksi tietoa analyysien ja kartoituksien avulla, jotta kaikki päätökset perustuvat varmaan ymmärrykseen asiakkaista ja markkinasta.

Olipa haasteenanne ydinviestinne kiteytys, markkinointinne tuloksellisuuden mittaaminen tai verkkosivujenne uudistaminen, me autamme teitä onnistumaan. Tässä palvelujamme markkinoinnin kehittämiseen ja optimointiin.

Näkemyspaja

Näkemyspaja on tapamme työstää markkinoinnin ja viestinnän haasteita, jotta yrityksenne markkinoinnin perusta on kunnossa ja tukee tuloksellista markkinointia. Näkemyspajassa työstämme haasteitanne yhdessä, sitoutamme porukkanne kehitysaskeliin ja viemme markkinointinne seuraavalle tasolle. Tutustu kuinka voimme yhdessä luoda perustan, jonka avulla otatte kehitysaskeleen ja teette jatkuvasta markkinointityöstänne tuloksia luovaa.

Lue lisää Näkemyspajasta

Verkkosivut

Toteutamme verkkosivu-uudistuksia, joilla verkkosivuistanne tehdään myyviä ja modernin sisältömarkkinoinnin tarpeita vastaavia. Teemme myös jatkuvaa verkkosivujen sisällöntuotantoa ja kehittämistyötä, jotta verkkosivunne ovat yrityksellenne jatkuva myyjä, tehokas näkyvyyden tuottaja ja markkinoinnin tuloksellinen kotipesä.

Lue lisää verkkosivuista

LEAD Analytiikka

Onko markkinointinne mitattavaa ja tiedättekö tuottavatko panostuksenne tuloksia? Entä onko teillä aikaa etsiä kehityskohteita markkinoinnissanne, jotta saavuttaisitte yhä parempia tuloksia? LEAD Analytiikan avulla saatte lisäresursseja markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamiseen ja jatkuvaan kehittämiseen. Palvelussa mietimme yhdessä, kuinka markkinointinne tuloksellisuutta parhaiten mitataan, minkä jälkeen alamme tuottaa teille tavoitteiden seurantaa sekä jatkuvia optimointeja ja kehitysehdotuksia markkinointinne tuloksellisuuden parantamiseksi.

Lue lisää LEAD Analytiikasta

Data-analyysi

Data-analyysi on ratkaisumme yrityksesi digimarkkinoinnin tilan selvittämiseen ja kehityskohteiden tunnistamiseen. Analyysissä verkkosivunne data valjastetaan kertomaan, miten saisitte entistä parempia tuloksia niin näkyvyyden kuin myynninkin osalta. Samalla selvitetään, mitä optimoitavaa verkkosivullanne on ja kuinka kävijät saadaan viihtymään verkkosivuillanne entistä paremmin. Tarpeen vaatiessa data-analyysissä voidaan analysoida myös esimerkiksi somekanavienne dataa tai diginäkyvyyttänne laajemmin.

Lue miten hyödytte data-analyysistä

Aiheeseen liittyvät blogit

Näkemyksiä | Blogi 13.10.2020

Hyvä suunnitelma, parempi toteutus

Jokainen yritys on omanlaisensa ja samoin on niiden markkinointi- ja viestintäsuunnitelmat. Vuosi alkaa olla jo siinä vaiheessa, että suunnitelman tekeminen vuodelle 2021 on pian ajankohtaista. Tässä maailmantilanteessa voi tulevan suunnitteleminen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.10.2020

Mihin markkinointia tarvitaan?

Niin, mihin markkinointia oikeastaan tarvitaan? Moni kyllä tietää, mitä siitä voi seurata, mutta ei silti koe sitä riittävän tärkeäksi, että siihen oikeasti laittaisi resursseja. Monessa yrityksessä keskitytään siihen, että saadaan [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 01.09.2020

Hei B2B-päättäjä, mitä sinun asiakkaasi haluavat?

Olen lähiaikoina törmännyt kirjoituksiin asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden parantamisesta ja sen merkityksestä B2B-puolen yrittäjille. Sivusin aihetta edellisessä blogipostauksessani jo keväällä, mutta nyt haluan syventyä asiaan vielä lisää.  Kirjoituksissa korostuu näkökulma ihmisiin [...] Lue lisää

Aiheeseen liittyvät caset

Brändi välittyy jokaisessa kohtaamisessa

Case: Uotilan Leipomo

Brändi kirkkaaksi ja markkinointi suunnitelmalliseksi sekä tavoitteelliseksi

Case: Respect Project

Tehostartti tavoitteellisen markkinoinnin vauhdittajana

Case: Pääkkönen

Ota yhteyttä Kysy chatissa