Näkemyspajat tarjoavat uusia näkemyksiä ja haastavat pohtimaan omaa markkinointia ja viestintää.

Näkemyspaja on meidän tapamme työstää, kehittää ja sparrata yrityksesi brändiä, palveluita ja tuotteita, jotta saat etumatkaa kilpailijoihin. Järjestämme pajoja eri teemoilla, mutta jokaisessa tavoite on sama: myynnin kasvu. Olisiko tarvetta jollekin seuraavista?


Brändi-Näkemyspaja

Brändi on ihmisten mielikuva yrityksestä. Se pohjautuu kohtaamisiin yrityksen, sen tuotteiden ja ihmisten kanssa. Näitä kohtaamisia tapahtuu koko ajan ja joka puolella, niin online kuin offline.

Brändi-Näkemyspajassa työstämme yhdessä esiin brändisi tai palvelusi ytimen, 180 minuutissa. Tämä on ihan selvä win-win, sillä hyvät pärjää aina. Hyvä brändi erottuu kilpailijoista, koska sillä on uskollinen asiakaskunta.

Näkemyspajassa vastataan muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä tarjoat?
  • Miksi?
  • Miten se eroaa muista?
  • Mikä on asiakaslupauksesi?

Markkinointi 2020 -Näkemyspaja

Onko ääni käheä huutamisesta? Älä huuda, vaan kohdista viestisi oikein.

Markkinointi 2020 -Näkemyspajassa luodaan johdonmukainen markkinointisuunnitelma, joka toimii markkinointiviestinnän toteuttamisen ohjenuorana. Pajatyöskentelyn tavoitteena on tunnistaa yrityksellesi tärkeät kohderyhmät, kanavat ja viestit, jotta merkityksellisen sisällön tuottaminen eri kanaviin ja ostopolun vaiheisiin on helpompaa.


Some-Näkemyspaja

Some-Näkemyspajassa tunnistetaan yritystoiminnallesi tärkeät sosiaalisen median kanavat, joissa tavoitetaan halutut kohderyhmät. Käyttöösi jää yrityksen tarpeisiin räätälöity sosiaalisen median käsikirja, joka ohjaa käytännön tekemistä.

Some-Näkemyspaja on hyvä startti yritykselle, jossa ollaan sosiaalisen median käyttöönoton alkuvaiheissa tai kanavien ylläpitovastuuta hajautetaan yrityksen sisällä.

Tarpeidenne mukaan Some-Näkemyspajassa voidaan keskittyä tiettyyn sosiaalisen media kanavaan tai se voi sisältää yleisen kattauksen kanavia aina Facebookista LinkedIniin ja Instagramiin.


Tiedot tallennetaan MBE:n markkinointirekisteriin ja niitä voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin. Tietoja ei anneta kolmansille tahoille ja tiedot poistetaan rekisteristä pyydettäessä.

Caseja

Case

Metsälehti loikkasi natiiviin

Metsälehti tavoittaa laajasti suomalaiset metsänomistajat niin printissä kuin netissäkin. Metsälehdellä oli voimakas halu uudistua digipuolella ...
Case

Suomen Kaasuenergia – Hajuton, väritön, mauton.

Auris Kaasunjakelu osti Gasumin maakaasun vähittäismyyntiliiketoiminnan ja lämpöliiketoiminnan verkkoalueellaan. Molempia liiketoimintoja harjoite...
Case
MBE I DOC ilmeen uudistus ja tuotteistus

DOC – Eläköön uusi tapa tehdä töitä

Työtapamme on muutoksessa. Digitalisaatio vaikuttaa niin meihin ihmisiin kuin meitä ympäröivään kulttuuriin. Muutos nähtiin tämän asiakkaan n...
Case
MBE I Koiviston Auto sosiaalinen media

Koiviston Auton kyydissä #arkirullaa

Linja-autoala on ollut muutoksen keskellä viimeisten parin vuoden ajan. Kilpailu matkustajista on kova. Koiviston Auto halusi valita sille sopivat so...
Case
MBE I Levypyörä brändi-ilme

Pyörä- ja teräsosaaja Levypyörä uudisti ilmeensä

Levypyörä on suomalainen pyörä- ja teräsosaaja, jonka levypyörien liiketoiminta kohdistuu pääosin ulkomaille. Teräsliiketoiminta palvelee vas...
Case
MBE I Markkinointikonsepti

Lahti ON korkeakoulukaupunki

Lahden opiskelumahdollisuuksia markkinoiva ”Lahti ON korkeakoulukaupunki” -konsepti toteutettiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Työ ...