Hyvä sisältö tekee myyntityötä puolestasi. Siksi sisältömarkkinointi onkin lunastanut paikkansa modernien markkinointiviestintäkeinojen kirjossa. Yksittäisten kampanjoiden lisäksi tarvitaan pitkäjänteistä ja jatkuvaa tarinankerrontaa.

Sisältömarkkinoinnin ydin on tuottaa kohderyhmille arvokasta ja hyödyllistä sisältöä, joka tarjoaa ratkaisuja ja oivalluksia. Tämä edellyttää kohderyhmän tuntemusta ja oikeiden kanavien valintaa. Sisältömarkkinoinnissa pitkäjänteisyys, suunnitelmallisuus ja tavoitteellisuus ovat valttia.

Sisältömarkkinoinnin hyöty on se, että luodut sisällöt säilyvät verkossa ja niihin on helppo palata. Lisäksi ne auttavat hakukonenäkyvyyden nostamisessa. Erilaiset blogit, oppaat, infograafit, podcastit ja videot ovat vain muutamia esimerkkejä sisältömarkkinoinnin keinoista – minkälainen sisältö purisi juuri sinun kohderyhmääsi? MBE:ltä saat ratkaisuja sisältömarkkinoinnin tehostamiseen.

Sisältöstrategia

Jatkuva sisällöntuotanto, joka vahvistaa yrityksesi sanomaa, tehostaa myyntiä. Jotta viestisi pysyy yhdenmukaisena, yritykselläsi on hyvä olla sisältöstrategia. Strategian luomisessa keskeistä on kohderyhmien tunnistaminen, oman ydinosaamisen kiteyttäminen sekä kohderyhmää puhuttelevien sisältöjen suunnittelu. On myös tärkeä valita yrityksellesi relevantit ja toimivat kanavat sisältöjen jakoon. Meiltä saat käyttöösi selkeän sisältöstrategian, jolla juurrutat sisällöt osaksi markkinointiviestintääsi.

Sisällöntuotanto

Kaipaatko uusia verkkosivusisältöjä tai voisiko yrityksesi tarinan kertoa värikkäämmin? Kenties haluat tarjota arvoa asiakkaillesi oppaiden muodossa? Meiltä saat sisällöntuotantopalveluita kuukausisopimuksella ja projektikohtaisesti.

CORE – sisällöntuotannon kuukausipaketti

Harva ostaa heti, vaan matkan varrella tarvitaan erilaisia sisältöjä ja materiaaleja, jotka vakuuttavat asiakkaan siitä, että hän on menossa oikeaan suuntaan. Ostopolkunsa alussa oleva asiakas tulee ensin tavoittaa ja herättää hänen kiinnostuksensa. Miksi juuri te olisitte potentiaalinen taho, josta kannattaisi kiinnostua? Kun kiinnostus on herätetty, sitä tulee pitää yllä tarjoilemalla kiinnostavia lisäsisältöjä, jotka syventävät aiempaa. Vasta sen jälkeen on aika aktivoida. Muistathan myös asiakkaiden hoivaamisen, asiakasta ei saa unohtaa sen jälkeen, kun sopimus on tehty. Hoivaa asiakasta ja varmista, että hän on edelleen sitä mieltä että teki loistokaupat ja on valmis suosittelemaan.

CORE-pakettimme on ratkaisu suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon. Se kattaa valittujen kanavien jatkuvan sisällöntuotannon yhteisten tavoitteiden ja suunnitelmien mukaisesti. Millaiset tarpeet teillä on? Hoidatteko itse osan, mutta resurssit eivät riitä tavoitteiden saavuttamiseen? Ovathan kohderyhmät ja erilaiset kohtaamispisteet määritelty ja niiden myötä sisältöstrategia?

Erinomaisia kuukausittain tuotettavia sisältöjä ovat muun muassa kohdennetut uutiskirjeet sekä some- ja nettisivusisällöt. Puhumattakaan markkinoinnin automaatiosta, joka toimiakseen tarvitsee suuren määrän erilaisia sisältöjä. CORE kattaa myös muun kuin digitaalisen sisällöntuotannon, kuten messu- ja myyntimateriaalit.

Räätälöidään CORE juuri sinun tarpeillesi sopivaksi!

Tiedot tallennetaan MBE:n markkinointirekisteriin ja niitä voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin. Tietoja ei anneta kolmansille tahoille ja tiedot poistetaan rekisteristä pyydettäessä.

Caseja

Case

Inspiroidu. Ideoi. Luo.

Cembrit on yksi maailman suurimmista kuitusementtisten tasolevyjen valmistajista, markkinoijista ja kehittäjistä. MBE uudisti Cembritin brändihiera...
Case

Meconet – Sisällöillä liidejä

Meconet on pohjoiseurooppalainen jousien, lanka- meisto ja syvävetotuotteiden valmistaja. Asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan Meconet suunnit...
Case

Rotstop vaikuttaa natiivimainonnalla

Rotstop on biologinen kantokäsittelyaine, jolla ehkäistään juurikääpää. Se estää luonnonmukaisesti juurilahoa aiheuttavan juurikääpäsiene...
Case

Metsälehti loikkasi natiiviin

Metsälehti tavoittaa laajasti suomalaiset metsänomistajat niin printissä kuin netissäkin. Metsälehdellä oli voimakas halu uudistua digipuolella ...
Case

Kavika osaa teräksen

Kavikan ydinosaamista ovat erilaiset ruostumattomasta teräksestä suunnitellut ratkaisut muun muassa ammattikeittiöille ja sairaaloille. Kavikan yli...
Case

Arkkitehti visioi, insinööri varmistaa

Cembritin markkinoinnissa huomioidaan hyvinkin erilaiset ja vaativat kohderyhmät kuten arkkitehdit, rakennusinsinöörit, isännöitsijät, vähittä...
Case

FABA – Arjen Auttaja

Faba on valtakunnallinen yritys, joka on keskittynyt karjan tuottavuuden parantamiseen. Eli oli sitten kyseessä lisääntyminen, terveys tai jalostus...
Case

Lahti-Hollola-Jukola 2018 – boostia suurtapahtuman markkinointiin

Ihan täällä meidän kulmilla on iso tapahtuma vuoden päästä! Lähdimmekin mukaan tiimiin tuottamaan tapahtumalle markkinointimateriaaleja. Tapah...
Case

❤ Uotilan perhe Pälkäneeltä

Uotilan Leipomon kanssa yhteistyö on jatkunut useita vuosia. Olemme suunnitelleet Uotilan limppujen pakkaukset, uusimpina Uotilan 100% Kaura sekä Ka...
Case

Suomen Kaasuenergia – Hajuton, väritön, mauton.

Auris Kaasunjakelu osti Gasumin maakaasun vähittäismyyntiliiketoiminnan ja lämpöliiketoiminnan verkkoalueellaan. Molempia liiketoimintoja harjoite...
Case

Lahden kaupunki Porukka-sovellus

Lahden kaupungin tavoite oli innostaa lahtelaisia miettimän millaisessa kaupungissa he haluavat tulevaisuudessa asua, elää, liikkua, viettää vapa...
Case

Seasam – kumppanuudesta voimaa

Seasam on info- ja mainosnäyttöjen edelläkävijä Suomessa. Seasamin näyttöjä löytyy ympäri Suomea aina ravintoloista ja kauppakeskuksista hot...
Case
MBE I DOC ilmeen uudistus ja tuotteistus

DOC – Eläköön uusi tapa tehdä töitä

Työtapamme on muutoksessa. Digitalisaatio vaikuttaa niin meihin ihmisiin kuin meitä ympäröivään kulttuuriin. Muutos nähtiin tämän asiakkaan n...
Case
MBE I Koiviston Auto sosiaalinen media

Koiviston Auton kyydissä #arkirullaa

Linja-autoala on ollut muutoksen keskellä viimeisten parin vuoden ajan. Kilpailu matkustajista on kova. Koiviston Auto halusi valita sille sopivat so...
Case
MBE I Levypyörä brändi-ilme

Pyörä- ja teräsosaaja Levypyörä uudisti ilmeensä

Levypyörä on suomalainen pyörä- ja teräsosaaja, jonka levypyörien liiketoiminta kohdistuu pääosin ulkomaille. Teräsliiketoiminta palvelee vas...
Case
MBE I Polttimo mainosvideo

Video näyttää Polttimon koko komeudessaan

Mikään ei päihitä hyvin tehtyä videota, kun halutaan näyttää yrityksen toimialaa käytännössä sekä sidosryhmiä ja asiakkaita aidoissa til...
Case
MBE I Mainosvideon suunnittelu ja toteutus

Metsänomistajilla kaikki hyvin

Metsänomistajilla ei enää vuoden 2015 alusta alkaen ole lakiin perustuvaa velvollisuutta olla jonkin metsänhoitoyhdistyksen jäsen. Tämä muutos ...
Case

Mediatalo ESAn verkkopalvelu palvelee asiakasta

Täysin uudistettu Mediatalo ESAn verkkopalvelu esittelee monipuolisen mediatalon ja sen tarjoamat palvelut visuaalisesti ja nykyaikaisen responsiivis...
Case

Inspiroiva myynnin työkalu

MBE suunnitteli Polttimo Groupiin kuuluvalle Viking Maltille inspiroivan myyntityötä tukevan työkalun, jota ostoa harkitsevan, niin pienen kuin iso...
Case
Näkemystehdas MBE I Sinfonia Lahti I Kausiesite

Sinfonia Lahden lennokas kausi-ilme

Olemme olleet Sinfonia Lahden yhteistyökumppanina jo 20 vuotta. Sinfonia Lahdelle on tehty mm. kausi-ilmeeseen pohjautuvia esitteitä, ilmoittelua, r...
Case

Fazer Mylly lähileivonnan asialla

Kun leipää leivotaan pakastetusta taikinasta lähikaupassa, on taikinalla väliä. Asiakkaamme Fazer Mylly kehitti leivänparanteen, josta kiittää...
Case

Rakennusalan työt löytyvät Maximuksen uudelta nettisivulta

Rakennusalan yrityksillä ja alan ammattilaisilla on yhteinen osoite: maximus.fi. Siitä osoitteesta löytyvät rakennusalan työnvälittäjän Maximu...
Case

Petra-keittiö on Plussaa pullollaan

Suurin osa yksityisasiakkaille myytävistä Petra-keittiöistä myydään K-rauta-ketjun kautta. MBE:n käsikirjoittamassa tv-spotissa haluttiin vahvi...
Case

Blogimarkkinoinnilla Lasten Juhlajuomat tunnetuiksi

Piirroshahmoilla koristeltuja Lasten Juhlajuomia maahantuova ja valmistuttava Lasso Drinks antoi MBE:lle tehtäväksi tuotteiden tunnettuuden ja myynn...
Case

Enemmän kuin tienvarsikuppila

Kahvila-ravintola La Kar de Mumma on hyvä syy pysähtyä Hartolassa, vaikka ei olisi edes asiaa siihen suuntaan. Tienvarsiravintoloiden joukossa la &...
Case

Teknowaren tuotteet ja referenssit videolle

Teknoware Oy on julkisen liikenteen ajoneuvojen valaistusjärjestelmiin sekä kiinteistöjen ja laivojen turvavalaistusjärjestelmiin erikoistunut asi...
Case
KorpiKorpi

Korpikorpi ymmärtää vahingon

Kaikki ei mene aina kuin elokuvissa, varsinkaan silloin kun sattuu ikävä vesivahinko. Korpikorven, vesivahinkojen korjauksiin vuodesta 1998 erikoist...
Case

Metsä on sähköinen

Stora Enso Metsä on osannut hyödyntää MBE:n osaamista monella rintamalla. Palvelujen tuotteistukset, sosiaalisen median kampanjat, tv-spotit, tapa...
Case

Entistä paikallisempi Etelä-Suomen Sanomat

Päijät-Hämeen päämedia Etelä-Suomen Sanomat markkinoi nyt tuotteitaan MBE:n suunnitteleman konseptin voimin. Paikallista itsesi -kehotus viittaa...
Case

Korvenrannan sivustolla särmät suorassa

Korvenrannan Puusepäntehdas on jo kolmannessa polvessa toimiva yritys, mutta tehtaalla ei ole jääty kiinni menneeseen. Sitä korostaa Korvenrannall...
Case

Plastepille pirteä ilme

Muovialan ehdoton asiantuntija Plastep hyppäsi kertaheitolla uuteen aikaan yritysilmeessään. Freesi visu on näkynyt yrityksen kotisivuilla, asiaka...
Case

Väkivahvat nettisivut

Hydraulic Power tekee järeitä hydraulikoneikkoja ja MBE suunnittelemien nettisivujen haluttiin ilmentävän samanlaista voimakkuutta. Kelta-mustaa v...
Case

Valoa telkkariin ja postiluukusta sisään

Kauppakeskus Valo on lifestyle-painotteinen ostospaikka lähellä Lahden keskustaa, jonka markkinointiviestinnän kumppani MBE on ollut avajaisista sa...