B2B-markkinoinnin mittaaminen – Webinaari

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista

  • Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan?
  • Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää?
  • Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti?
  • Millä mittareilla on mahdollista kehittää brändimarkkinoinnin toimenpiteitä?

Näihin kaikkiin kysymyksiin saat vastauksen MBE:n B2B-markkinoinnin mittaamisen webinaarista. Webinaari on tunnin mittainen ja jokaisen minuutin katsomisen arvoinen. Varoitus: Webinaarin jälkeen haluat tietää asiasta enemmän! Webinaarin vetäjänä MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva.

Webinaari on alun perin pidetty MTL:n jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää