Datan vastuullinen käyttö B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Tässä webinaarissa toimarimme Minttu Murtomäki pureutuu vastuulliseen datan käyttöön B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Webinaarissa käydään läpi mm. mitä on verkostodata ja miten sitä voi hyödyntää B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä.

Tämän webinaarin tarkoitus on herättää ajatuksia ja antaa näkemyksiä muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä on vastuullisuus B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä?
  • Mitä on verkostodata?
  • Mitä hyötyä vastuullisuudesta ja luottamuksen rakentamisesta on B2B-myynnissä?

Webinaari on alun perin pidetty MARKin, Suomen Markkinointiliiton jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 28.06.2022

Viestintästrategia vai viestintäsuunnitelma?

Mitä eroa on viestintästrategialla ja viestintäsuunnitelmalla? Miksi yrityksen pitäisi ne laatia ja pitääkö aina olla molemmat? Mitä jos vain toinen näistä, niin kumpi ensin vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? Pohditaanpa. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.06.2022

Brändistrategian keskiössä asiakaskokemus

Miksi brändistrategia kannattaa luoda? Mitä hyötyä brändistrategian määrittelystä on? Miten me voidaan vaikuttaa meidän brändiin? Miksi koko yrityksen henkilöstön pitäisi olla kiinnostunut brändiin liittyvistä asioista? Miten meidän arvot ja kulttuuri [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.06.2022

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 18.7.-31.7., mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta. Tässä koko porukkamme loma-aikataulut: Johanna: 18.7.-14.8. Minttu: 4.7.-31.7. [...] Lue lisää