Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa – Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää.

Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan todellista. Tässä webinaarissa käydään läpi, miten viestinnästä saa kaiken irti liiketoiminnan optimointiin.

Tämän webinaarin tarkoitus on herättää ajatuksia, ei niinkään antaa valmiita vastauksia. Webinaari antaa Antin näkemyksiä muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Mitä on viestintä?
  • Mistä kaikkialta tietoa kerätään strategiaan?
  • Mistä vaiheista tiedonkeruu muodostuu?
  • Miksi yrityksen strategiatyössä pitäisi olla viestinnän asiantuntija mukana?
  • Miten ja mihin suuntiin strategiatyön tuloksia tiedotetaan?
  • Ja lopuksi, miten strategia jalkautetaan ja saadaan todellisia tekoja?

Webinaari on alun perin pidetty MARK Suomen Markkinointiliiton jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.08.2021

Kohti tuloksellisempaa markkinointia

Tuloksellinen markkinointi tarvitsee pohjan, josta kaikki tekeminen ponnistaa. Pohjan tulee antaa vastauksia haastaviinkin tilanteisiin ja ohjata oikeaan suuntaan. Haluathan edetä mahdollisimman suoraviivaisesti kohti tavoitteitasi? Perusta kuntoon Ennen kuin hypätään kohti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.07.2021

Avainsanatutkimus paljastaa miten saa lisää näkyvyyttä hakukoneessa

Hakukonenäkyvyys tunnistetaan lähes kaikissa yrityksissä oleelliseksi osaksi yrityksen näkyvyyden kasvattamista ja myynnin tukemista. ”Olisi hyvä näkyä Googlessa” on ajatus, mikä B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin parissa toimivilla on, koska verkkosivuliikenteen kasvattaminen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.06.2021

Neljä vinkkiä verkkosivujen visuaaliseen suunnitteluun

1. Lukusuunta (F ja Z) vaikuttaa silmäiltävyyteen Länsimaissa lukusuunta on vasemmalta oikealle ja olemme tottuneet lukemaan tekstiä kirjoista ja lehdistä ylhäältä alaspäin. Lukusuunta ohjaa myös tapaamme havainnoida ja lukea verkkosivujen [...] Lue lisää