Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa – Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää.

Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan todellista. Tässä webinaarissa käydään läpi, miten viestinnästä saa kaiken irti liiketoiminnan optimointiin.

Tämän webinaarin tarkoitus on herättää ajatuksia, ei niinkään antaa valmiita vastauksia. Webinaari antaa Antin näkemyksiä muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Mitä on viestintä?
  • Mistä kaikkialta tietoa kerätään strategiaan?
  • Mistä vaiheista tiedonkeruu muodostuu?
  • Miksi yrityksen strategiatyössä pitäisi olla viestinnän asiantuntija mukana?
  • Miten ja mihin suuntiin strategiatyön tuloksia tiedotetaan?
  • Ja lopuksi, miten strategia jalkautetaan ja saadaan todellisia tekoja?

Webinaari on alun perin pidetty MARK Suomen Markkinointiliiton jäsenille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 25.11.2021

Markkinoinnin kehittäminen – oikeilla kysymyksillä tuloksiin

Oletko kuullut sanottavan “Markkinoinnin kehittäminen vahvistaa yrityksen kilpailuetua”? Kyseinen fraasi pitää kyllä täysin paikkansa, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä tehdään ja miksi?  Kehittää on sanana hyvin laaja ja jopa hieman raskaasti latautunut. Voimme kehittää niin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 23.11.2021

Brändistrategiaopas arvoa tuottavan brändin rakentamiseen

Opi rakentamaan brändi, joka loistaa markkinoilla Brändistrategia voi olla asia, josta on hankala saada otetta. Todellisuudessa se on yrityksen ytimen kirkastamista kohderyhmille parhaimmalla tavalla. Olemme tehneet oppaan, jonka avulla opit [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 10.11.2021

Vahva brändi tarjoaa yrityksellesi kilpailuetua

Kun kilpailu toimialalla on tiukkaa, kannattaa huolehtia, että yrityksesi markkinoinnissa koko potentiaali on valjastettu käyttöön. Brändityö ja brändistrategia ovat tärkeitä palikoita määrätietoiseen menestykseen pyrkivän yrityksen markkinoinnissa. Brändin tuleekin kulkea samaa [...] Lue lisää