Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa – Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa?

Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on:

  • puolueellista journalismia
  • tietoa, joka virtaa
  • totta
  • olennaisen kertomista
  • yksilöllistä
  • ei keksittyä
  • palvelua
  • viestimistä & tiedustelua
  • luottamuksen rakentamista ja ylläpitoa

Uutiskynnyksen ylittäminen on kaikkien viestinnässä toimivien tavoite. Webinaarissa tähän vaadittavat asiat käydään läpi. Toimenpiteistä ja keinovalikoimasta perataan:

  • teemojen näkökulman muutos: ei enää oma näkökulma, vaan median
  • tavoitteiden asettaminen mediaviestinnälle
  • teemojen määrittäminen mediaviestinnälle
  • yleinen & yksilöllinen mediaviestintä
  • kontaktointi & TOP-listat
  • tulosten mittaaminen
  • jälkityö (kontaktointi)

Kouluttajana toimii viestintästrategimme Antti Pohja. Antilla on pitkää kokemusta niin toimittajan tehtävistä kuin yritysviestinnän parista, mikä on erittäin hyvä kombo mediaviestinnästä kertomiseen.

Webinaari on alun perin pidetty Marketing Finlandille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää