Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa – Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa?

Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on:

  • puolueellista journalismia
  • tietoa, joka virtaa
  • totta
  • olennaisen kertomista
  • yksilöllistä
  • ei keksittyä
  • palvelua
  • viestimistä & tiedustelua
  • luottamuksen rakentamista ja ylläpitoa

Uutiskynnyksen ylittäminen on kaikkien viestinnässä toimivien tavoite. Webinaarissa tähän vaadittavat asiat käydään läpi. Toimenpiteistä ja keinovalikoimasta perataan:

  • teemojen näkökulman muutos: ei enää oma näkökulma, vaan median
  • tavoitteiden asettaminen mediaviestinnälle
  • teemojen määrittäminen mediaviestinnälle
  • yleinen & yksilöllinen mediaviestintä
  • kontaktointi & TOP-listat
  • tulosten mittaaminen
  • jälkityö (kontaktointi)

Kouluttajana toimii viestintästrategimme Antti Pohja. Antilla on pitkää kokemusta niin toimittajan tehtävistä kuin yritysviestinnän parista, mikä on erittäin hyvä kombo mediaviestinnästä kertomiseen.

Webinaari on alun perin pidetty Marketing Finlandille.

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.08.2021

Kohti tuloksellisempaa markkinointia

Tuloksellinen markkinointi tarvitsee pohjan, josta kaikki tekeminen ponnistaa. Pohjan tulee antaa vastauksia haastaviinkin tilanteisiin ja ohjata oikeaan suuntaan. Haluathan edetä mahdollisimman suoraviivaisesti kohti tavoitteitasi? Perusta kuntoon Ennen kuin hypätään kohti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.07.2021

Avainsanatutkimus paljastaa miten saa lisää näkyvyyttä hakukoneessa

Hakukonenäkyvyys tunnistetaan lähes kaikissa yrityksissä oleelliseksi osaksi yrityksen näkyvyyden kasvattamista ja myynnin tukemista. ”Olisi hyvä näkyä Googlessa” on ajatus, mikä B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin parissa toimivilla on, koska verkkosivuliikenteen kasvattaminen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.06.2021

Neljä vinkkiä verkkosivujen visuaaliseen suunnitteluun

1. Lukusuunta (F ja Z) vaikuttaa silmäiltävyyteen Länsimaissa lukusuunta on vasemmalta oikealle ja olemme tottuneet lukemaan tekstiä kirjoista ja lehdistä ylhäältä alaspäin. Lukusuunta ohjaa myös tapaamme havainnoida ja lukea verkkosivujen [...] Lue lisää