Näkemyksiä | Blogi 23.05.2019

Antti Pohja Näkemystehdas MBE:n osakkaaksi

Näkemystehdas MBE:n omistuspohja on laajentunut. Vuonna 2018 MBE:llä viestintästrategina aloittanut Antti Pohja on nyt yhtiön kolmas osakas. Yrityksen pääomistaja, Merja-Leena Alenius jatkaa hallituksen puheenjohtajana. Yhtiön kolmas omistaja on toimitusjohtaja Minttu Murtomäki.

Vuonna 1984 toimintansa Mainostoimisto Business Expressin nimellä aloittanut MBE on strategiseen markkinointiin ja viestintään sekä vahvaan sisällöntuotantoon erikoistunut yritys. Uuden strategiansa mukaisesti myös analytiikka on keskeinen osa MBE:n liiketoimintaa.

– Antin tulo omistajajoukkoon on osa Näkemystehdas MBE:n omistajastrategiaa. Antti on mahtava lisä meidän tiimiimme ja tuo meille vankkaa viestinnän osaamista. Olen onnellinen, että Antti uskoo uudistettuun strategiaamme ja meihin. Meillä on kovat kasvutavoitteet ja yhdessä tekemällä varmasti onnistumme, Murtomäki sanoo.

– Lahtelaisena olen ylpeä päästessäni mukaan perinteiseen lahtelaiseen yritykseen. Erityisesti kaksi asiaa vakuutti minut MBE:ssä: Ihmiset ja strategia. MBE:n joukkue on mielenkiintoinen kattaus eri osaamisalojen ammattilaisia. Päivitetty strategiamme tuntuu myös toimivalta, joten päätös osakkuudesta oli lopulta helppo tehdä, Pohja kertoo.

Lisätiedot:
Merja-Leena Alenius, hallituksen puheenjohtaja, 040 523 3222
Minttu Murtomäki, toimitusjohtaja, 040 778 0020
Antti Pohja, viestintästrategi, 050 558 5955

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 14.05.2019

KEHITY TAI KUIHDU: Vinkit strategisen muutoksen läpiviemiseen

Yltiöoptimistiminen luonteeni ei kaihda haasteita. Niinpä vastasinkin kyllä, kun minulta kysyttiin pari vuotta sitten, että haluaisinko ryhtyä MBE:n toimariksi. Tiesin, että haasteita ei tulisi puuttumaan, MBE:llä oli taustalla monta tappiovuotta [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.01.2019

Markkinointi kuuluu kaikille

Keskustelu 1: Mahdoton yhtälö Asiakas: Haluamme sellaisen yhteisen tekemisen meiningin, mikä heijastuu ulospäinkin! Sellaisen tunnistettavan, meidänlaisen fiiliksen, joka tulee asiakkaalle jokaisessa kohtaamisessa. MBE: Se on brändipersoona. Brändipersoonassa määritellään nimenomaan millaisen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 09.01.2019

Markkinointi on investointi

Jokaisella liiketoiminnalla tulee olla tavoitteet, teilläkin on varmasti omat tavoitteenne, tai näin ainakin toivon. Tavoitteiden tulee olla korkealla, mutta ei mahdottomat. Yleensä tavoitteisiin pääsy vaatii investointeja. Niitä voivat olla esimerkiksi [...] Lue lisää

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 18.06.2019

4 hyötyä yritysblogista

Yritysblogit ovat nykyään markkinoinnin peruskauraa. Blogeilla yritykset viestivät omasta asiantuntijuudestaan ja kasvattavat näkyvyyttään. Mitä tämä konkreettisesti tarkoittaa ja miksi niitä edelleen kannattaa perustaa? Käydään läpi yritysblogin 4 hyötyä ja otetaan [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 11.06.2019

Kantautuuko brändisi ääni vai onko se jäänyt kurkkuun kiinni?

Ensimmäiset ajatukset äänensävystä ja sen merkityksestä tulee varmasti mieleen omasta arkielämästä. Täytyy olla tiukka ja vaativan uskottava, kun pyytää lasta kertomaan, mihin hän on tällä kertaa piilottanut autosi avaimet. Jälkimmäisestä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.06.2019

Kasva kuvaajana

Valokuvaus on paitsi loistava ja kehittävä harrastus myös erittäin oleellinen osa jokaisen yrityksen markkinointia ja viestintää, tai ainakin pitäisi olla. Kuten nimikin sen jo sanoo valokuvaus on kirjaimellisesti valolla kuvaamista [...] Lue lisää