Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 03.08.2021

Kohti tuloksellisempaa markkinointia

Tuloksellinen markkinointi tarvitsee pohjan, josta kaikki tekeminen ponnistaa. Pohjan tulee antaa vastauksia haastaviinkin tilanteisiin ja ohjata oikeaan suuntaan. Haluathan edetä mahdollisimman suoraviivaisesti kohti tavoitteitasi? Perusta kuntoon Ennen kuin hypätään kohti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.07.2021

Avainsanatutkimus paljastaa miten saa lisää näkyvyyttä hakukoneessa

Hakukonenäkyvyys tunnistetaan lähes kaikissa yrityksissä oleelliseksi osaksi yrityksen näkyvyyden kasvattamista ja myynnin tukemista. ”Olisi hyvä näkyä Googlessa” on ajatus, mikä B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin parissa toimivilla on, koska verkkosivuliikenteen kasvattaminen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 29.06.2021

Neljä vinkkiä verkkosivujen visuaaliseen suunnitteluun

1. Lukusuunta (F ja Z) vaikuttaa silmäiltävyyteen Länsimaissa lukusuunta on vasemmalta oikealle ja olemme tottuneet lukemaan tekstiä kirjoista ja lehdistä ylhäältä alaspäin. Lukusuunta ohjaa myös tapaamme havainnoida ja lukea verkkosivujen [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 20.04.2021

Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Verkostodataopas on kartta B2B-myynnin sisäpiiriin B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 13.12.2019

Kuinka laadit markkinointisuunnitelman

Opas ja valmis pohja käyttöösi! Kaikkihan tietävät sanonnan hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, ja usein se pitää myös paikkansa. Markkinointisuunnitelman avulla rakennat itsellesi selkeän kuvan tulevasta sekä rauhoitat omaa mieltä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 17.09.2019

Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän osa-aluetta haltuun Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan [...] Lue lisää

Webinaarit

Datan vastuullinen käyttö B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Tässä webinaarissa toimarimme Minttu Murtomäki pureutuu vastuulliseen datan käyttöön B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Webinaarissa käydään läpi mm. mitä on verkostodata ja miten sitä voi hyödyntää B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Tämän webinaarin tarkoitus on herättää [...]

Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa - Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää. Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan [...]

Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa - Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa? Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on: [...]