Näkemyksiä | Blogi 15.05.2018

Ilo irti ydinviestistä

Olen törmännyt moneen eri keskusteluun, jossa puhutaan ydinviestistä. Joko sen puuttumisesta tai tarkoituksesta. Ydinviestin tarkoitushan on herättää kiinnostus sekä toimia niin ulkoisena kuin sisäisenä punaisena lankana. Siinä tulisi olla myös [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 24.04.2018

Kasvu ei tapahdu hymistelemällä

Millä voisimme erottua muista? Tämä kysymys oli pöydällä viimeksi tänään asiakkaan kanssa keskustellessa. Pöydällä pyörivät samat jo liiankin tutut teemat: olemme asiantuntijoita, teemme työmme huolella, meidän kanssa on mukava tehdä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 08.04.2018

Opas B2B-sisältömarkkinointiin

Hyvä sisältö tekee myyntityötä puolestasi. Siksi sisältömarkkinointi onkin lunastanut paikkansa modernien markkinointiviestintäkeinojen kirjossa. Yksittäisten kampanjoiden lisäksi tarvitaan pitkäjänteistä ja jatkuvaa tarinankerrontaa. Sisältömarkkinoinnin ydin on tuottaa kohderyhmille arvokasta ja hyödyllistä sisältöä, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 28.03.2018

3 työkalua somepresenssin vahvistamiseen

Tänä päivänä uusi asiakas bongaa yrityksesi todennäköisemmin somesta ennen kuin edes päätyy nettisivuillesi. Sosiaalisesta mediasta onkin tullut uusien asiakkaiden etuovi, ja siksi aktiivinen some-kanavien ylläpito on tärkeä osa yrityksen markkinointia. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 22.03.2018

Inspiraatio uuteen voi löytyä yllättävistäkin paikoista

On uskomatonta, miten paljon voi saada irti ja oppia, kun vain uskaltaa antaa mahdollisuuden uusille asioille. Tämän pääsin kokemaan ollessani ensimmäistä kertaa Sinfonia Lahden konsertissa pari viikkoa takaperin. Kyseinen konsertti [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 09.03.2018

Näkemystehdas MBE sai uuden visuaalisen ilmeen

Uuden kiteytyksemme lisäksi brändiuudistukseen kuului keskeisesti myös uuden visuaalisen ilmeen luominen. Lähtökohtana uudelle ilmeelle oli halumme tuoda yhä enemmän näkyväksi, kuka on Näkemystehdas MBE. Toimintapojamme kuvastava ilme Näkemys, nopeus, rohkeus ja hymy toimivat [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 06.02.2018

Kaikilla ei ole nuha

Ajattelun kanssa, ei koskaan ilman. Näin itse määrittelemme työtämme ja sen tuloksia. Ajattelu onkin yksi keskeisimmistä asioista, jota meiltä ostetaan. Teknologia mahdollistaa sen, että voit halutessasi vaikka itse tehdä nettisivut [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.01.2018

Markkinointi, minne menet?

Olen Anton Mäkelä, MBE:n tuore työharjoittelija. Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa liiketaloutta ja pääaineeni on markkinointi. Päätin painottaa opintoni markkinointiin, koska koin jo silloin palavaa halua päästä vaikuttamaan yritysten tulokseen. Näen markkinoinnin [...] Lue lisää

|