Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 24.10.2022

Pärjäämmekö yhdellä LinkedIn-tilillä vai kannattaako luoda maakohtaiset tilit?

Monet asiakkaistamme myyvät palveluitaan myös ulkomaille. Erityisesti kansainvälistymisen alkuvaiheessa herää paljon kysymyksiä liittyen markkinointiin sekä sisältöihin.  Mitä kieltä kannattaa käyttää? Tarvitaanko joka maalle oma LinkedIn-sivu? Haittaako, jos englanninkieliset postaukset näkyvät suomalaisille? Pystyykö [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.10.2022

Huomioi nämä asiat markkinointibudjetin muodostamisessa

Puhutaanko rahasta? 😊 Vuoden loppupuolella monessa yrityksessä perataan kuluvan vuoden budjettia ja peilataan sitä kautta raameja tulevalle vuodelle. Käydään läpi, mitä tänä vuonna on investoitu markkinointiin ja mitä tuloksia se [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.09.2022

Vastuullisuustyö on jatkuvaa kehittämistä ja kehittymistä

Vastuullisuus on sana, johon törmää nykyisin kaikessa yritystoimintaan liittyvässä, ja toki siihen liittymättömässäkin keskustelussa. On ollut hienoa huomata, että vastuullisuuskeskustelun määrän rinnalle on noussut myös syvyyttä ja laatua, ja näihin [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 13.10.2022

Opas brändi-ilmeen uudistamiseen

Tunnistetaanko yrityksesi? Herättääkö se kiinnostusta asiakkaissasi? Yrityksellänne on brändi, vaikka ette olisi sitä sen tarkemmin ajatelleetkaan. Brändi muodostuu kaikesta siitä, mitä kohderyhmänne näkee ja kokee asioidessaan yrityksenne kanssa. Brändi-ilme on [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 01.09.2022

Opas B2B-sisältömarkkinointiin

Puhuttelevat sisällöt tekevät tehokasta myyntityötä puolestasi Onko sisällöntuotannon aloittaminen hankalaa? Tai tuntuuko, että nykyiset sisällöt eivät ehkä puhuttele kohderyhmiäsi sillä parhaimmalla tavalla? Kun opit sanoittamaan yrityksesi ja brändisi sanomaa asiakkaitasi [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 25.04.2022

Näin luot viestintästrategian

Kun oikea tieto kulkee oikeaan aikaan ja paikkaan, se näkyy yrityksenne tuloksessa Viestintästrategia kertoo, miten yrityksenne strategiset tavoitteet voidaan saavuttaa oikeanlaisella viestinnällä. Se raamittaa yrityksenne viestinnän: mitä viestintä teille on [...] Lue lisää

Webinaarit

Datan vastuullinen käyttö B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Tässä webinaarissa toimarimme Minttu Murtomäki pureutuu vastuulliseen datan käyttöön B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Webinaarissa käydään läpi mm. mitä on verkostodata ja miten sitä voi hyödyntää B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Tämän webinaarin tarkoitus on herättää [...]

Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa - Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää. Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan [...]

Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa - Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa? Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on: [...]