Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 04.08.2020

Mitäpä jos ei olisi niin kauhea kiire?

Eräänä aurinkoisena lomapäivänä luin Anna Perhon Antisäätäjä-kirjan (Otava, 2017) yhdeltä istumalta. Kansitekstissään kirja antoi minulle lupauksen: minulla ei olisi enää ikinä kiire. Kiinnostuin välittömästi. Vaikka olenkin henkeen ja vereen deadline-ihminen, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.07.2020

Joustava työ, uusi normaali?

Kuluvan kevään aikana lähes 60 prosenttia työssäkäyvistä siirtyi etätöihin. Monella työpaikalla otettiinkin vauhdikkaasti uusia toimintatapoja, -malleja ja työkaluja käyttöön. Etenkin asiantuntijatyössä joustavaan työmalliin on työn luonteen vuoksi ollut helpompi siirtyä. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.07.2020

Kokonaisuutena näkyminen vahvistaa brändiä

Miksi ja mihin tarvitsemme graafista suunnittelua? Käännetään asetelma mielummin toisin päin: mihin graafista suunnittelua ei tarvita? Aloitetaan yrityksen logosta. Se on itsestäänselvyys ja hyvä alku. Vain taivas on kuitenkin rajana [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 13.12.2019

Kuinka laadit markkinointisuunnitelman

Opas ja valmis pohja käyttöösi! Kaikkihan tietävät sanonnan hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, ja usein se pitää myös paikkansa. Markkinointisuunnitelman avulla rakennat itsellesi selkeän kuvan tulevasta sekä rauhoitat omaa mieltä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 17.09.2019

Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän osa-aluetta haltuun Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 11.07.2019

Opas verkkosivujen rakentamiseen

Luo tuloksellisempi verkkosivu oppaamme avulla. Verkkosivujen tärkein tehtävä on edistää yrityksen myyntiä ja toimia jatkuvana markkinoinnin kanavana. 94% suomalaisista vertailee yritysten verkkosivuja etsiessään sopivaa palveluntarjoajaa ja iso osa ostoprosessista tapahtuu [...] Lue lisää

Webinaarit

Sisältö on kuningas - Webinaari

Miten sisällöillä tavoitetaan erilaisia kohderyhmiä? Entä miten sisällöt vauhdittavat myyntiä? Sisällöntuotannon webinaarissa kerrotaan, miten yritys pystyy vauhdittamaan myyntiä omilla sisällöillään. Webinaarissa käydään läpi asioita, joita sisällöntuotannossa tulee huomioida. Webinaarissa saat [...]

B2B-markkinoinnin mittaaminen - Webinaari

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan? Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää? Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti? Millä mittareilla on [...]