Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 22.09.2020

Onko noloa kysyä?

Siinä kysymys, jonka huomaan nostavan päätään sekä omissa ajatuksissani, mutta myös monissa keskusteluissa niin työssä kuin vapaa-ajalla. Kun kaikki tieto on saatavilla viimeistään googlettamisen kautta, voi syntyä ajatus, että ääneen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.09.2020

Tiedustele ensin, viesti sitten

Suoritin asepalvelukseni Lahden Hennalassa. Toimin 11 kuukautta tiedustelukomppaniassa, jonka sodanaikaisena tehtävänä on hiipiä vihollisen hyökkäyslinjojen taakse urkkimaan tietoa ja välittämään sitä omien joukkojen komentokeskukseen, naaman edessä roikkuvan vanhan kuvaputkitelevision kokoisella [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 08.09.2020

Monipuolista sisältöä tekoälyn rinnalle

Tulevaisuus ei näytä klassisesti ilmaistuna kovinkaan ruusuiselta. En nyt tarkoita maailmaa kokonaisuutena, yhteiskuntaa jossa elämme tai yritystä jossa työskentelen. Tarkoitan sisällöntuottajien temmellyskenttää, jossa sana on miekkaa mahtavampi. Varjoja tähän paratiisiin [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 13.12.2019

Kuinka laadit markkinointisuunnitelman

Opas ja valmis pohja käyttöösi! Kaikkihan tietävät sanonnan hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, ja usein se pitää myös paikkansa. Markkinointisuunnitelman avulla rakennat itsellesi selkeän kuvan tulevasta sekä rauhoitat omaa mieltä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 17.09.2019

Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän osa-aluetta haltuun Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 11.07.2019

Opas verkkosivujen rakentamiseen

Luo tuloksellisempi verkkosivu oppaamme avulla. Verkkosivujen tärkein tehtävä on edistää yrityksen myyntiä ja toimia jatkuvana markkinoinnin kanavana. 94% suomalaisista vertailee yritysten verkkosivuja etsiessään sopivaa palveluntarjoajaa ja iso osa ostoprosessista tapahtuu [...] Lue lisää

Webinaarit

Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa - Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa? Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on: [...]

Sisältö on kuningas - Webinaari

Miten sisällöillä tavoitetaan erilaisia kohderyhmiä? Entä miten sisällöt vauhdittavat myyntiä? Sisällöntuotannon webinaarissa kerrotaan, miten yritys pystyy vauhdittamaan myyntiä omilla sisällöillään. Webinaarissa käydään läpi asioita, joita sisällöntuotannossa tulee huomioida. Webinaarissa saat [...]

B2B-markkinoinnin mittaaminen - Webinaari

Mittaaminen tekee markkinoinnista tavoitteellista Minkälaisia hyötyjä markkinoinnin mittaamisella saadaan? Millä mittareilla myyntiä tukevaa markkinointia voidaan seurata ja mitä järjestelmiä siihen voidaan hyödyntää? Miten markkinoinnin seuranta tehdään tehokkaasti? Millä mittareilla on [...]