Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 28.06.2022

Viestintästrategia vai viestintäsuunnitelma?

Mitä eroa on viestintästrategialla ja viestintäsuunnitelmalla? Miksi yrityksen pitäisi ne laatia ja pitääkö aina olla molemmat? Mitä jos vain toinen näistä, niin kumpi ensin vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? Pohditaanpa. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.06.2022

Brändistrategian keskiössä asiakaskokemus

Miksi brändistrategia kannattaa luoda? Mitä hyötyä brändistrategian määrittelystä on? Miten me voidaan vaikuttaa meidän brändiin? Miksi koko yrityksen henkilöstön pitäisi olla kiinnostunut brändiin liittyvistä asioista? Miten meidän arvot ja kulttuuri [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.06.2022

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 18.7.-31.7., mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta. Tässä koko porukkamme loma-aikataulut: Johanna: 18.7.-14.8. Minttu: 4.7.-31.7. [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 25.04.2022

Viestintästrategiaopas

Mitä hyötyä viestintästrategiasta on yritykselle ja mitä se sisältää? Viestintästrategia kertoo, miten yrityksenne strategisten tavoitteiden toteutumista voi toteuttaa oikeanlaisella viestinnällä. Se raamittaa yrityksenne viestinnän: mitä viestintä teille on ja yhtä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 23.11.2021

Brändistrategiaopas arvoa tuottavan brändin rakentamiseen

Opi rakentamaan brändi, joka loistaa markkinoilla Brändistrategia voi olla asia, josta on hankala saada otetta. Todellisuudessa se on yrityksen ytimen kirkastamista kohderyhmille parhaimmalla tavalla. Olemme tehneet oppaan, jonka avulla opit [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 13.12.2019

Kuinka laadit markkinointisuunnitelman

Opas ja valmis pohja käyttöösi! Kaikkihan tietävät sanonnan hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, ja usein se pitää myös paikkansa. Markkinointisuunnitelman avulla rakennat itsellesi selkeän kuvan tulevasta sekä rauhoitat omaa mieltä [...] Lue lisää

Webinaarit

Datan vastuullinen käyttö B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Tässä webinaarissa toimarimme Minttu Murtomäki pureutuu vastuulliseen datan käyttöön B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Webinaarissa käydään läpi mm. mitä on verkostodata ja miten sitä voi hyödyntää B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Tämän webinaarin tarkoitus on herättää [...]

Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa - Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää. Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan [...]

Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa - Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa? Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on: [...]