Asiantuntijavinkkejä & inspiraatiota

Blogit

Näkemyksiä | Blogi 25.11.2021

Markkinoinnin kehittäminen – oikeilla kysymyksillä tuloksiin

Oletko kuullut sanottavan “Markkinoinnin kehittäminen vahvistaa yrityksen kilpailuetua”? Kyseinen fraasi pitää kyllä täysin paikkansa, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä tehdään ja miksi?  Kehittää on sanana hyvin laaja ja jopa hieman raskaasti latautunut. Voimme kehittää niin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 10.11.2021

Vahva brändi tarjoaa yrityksellesi kilpailuetua

Kun kilpailu toimialalla on tiukkaa, kannattaa huolehtia, että yrityksesi markkinoinnissa koko potentiaali on valjastettu käyttöön. Brändityö ja brändistrategia ovat tärkeitä palikoita määrätietoiseen menestykseen pyrkivän yrityksen markkinoinnissa. Brändin tuleekin kulkea samaa [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.10.2021

Voittavan markkinointistrategian laatiminen

Suunnittelupalavereita vai tuloksellista tekemistä? Meistä jokainen varmasti ottaisi konkreettiset tulokset palavereissa istumisen sijaan. Voidaanko asetettuihin tavoitteisiin päästä ilman huolellista ja laadukasta pohjatyötä?  Markkinointistrategiat B2B-yrityksille tai markkinointisuunnitelmat eivät ole sanahelinää tai yli-innokkaan markkinointipäällikön pröystäilyä. Nyt puhumme siitä, että miten, missä ja milloin saavutamme asiakkaamme kaikista [...] Lue lisää

Oppaat

Näkemyksiä | Opas 23.11.2021

Brändistrategiaopas arvoa tuottavan brändin rakentamiseen

Opi rakentamaan brändi, joka loistaa markkinoilla Brändistrategia voi olla asia, josta on hankala saada otetta. Todellisuudessa se on yrityksen ytimen kirkastamista kohderyhmille parhaimmalla tavalla. Olemme tehneet oppaan, jonka avulla opit [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 20.04.2021

Näin hyödynnät verkostodataa B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Verkostodataopas on kartta B2B-myynnin sisäpiiriin B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä tähdätään usein kumppanuuteen. Ostamisen ja myymisen sijaan kumppanuus on lisäarvon tuottamista, joka tarvitsee toimiakseen molemminpuolista luottamusta. Verkostodatan hyödyntäminen auttaa luottamuksen rakentamisessa, fokusoimaan myynnin [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 13.12.2019

Kuinka laadit markkinointisuunnitelman

Opas ja valmis pohja käyttöösi! Kaikkihan tietävät sanonnan hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, ja usein se pitää myös paikkansa. Markkinointisuunnitelman avulla rakennat itsellesi selkeän kuvan tulevasta sekä rauhoitat omaa mieltä [...] Lue lisää

Webinaarit

Datan vastuullinen käyttö B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä

Tässä webinaarissa toimarimme Minttu Murtomäki pureutuu vastuulliseen datan käyttöön B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Webinaarissa käydään läpi mm. mitä on verkostodata ja miten sitä voi hyödyntää B2B-asiantuntijaratkaisujen myynnissä. Tämän webinaarin tarkoitus on herättää [...]

Viestinnän rooli yrityksen liiketoimintastrategiatyössä ja jalkauttamisessa - Webinaari

Toimivassa strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa tarvitaan valtava määrä tiedustelua eli datankeruuta ja kohderyhmäkohtaista viestintää. Tässä webinaarissa viestintästrategimme Antti pureutuu teemoihin viestinnän rooli strategiatyössä ja strategian jalkauttamisessa sekä miten strategiasta saadaan [...]

Yritysviestinnän ydin ja kuinka ylittää uutiskynnys mediassa - Webinaari

Mitä viestintä oikeastaan on? Millä keinoin yritys ylittää uutiskynnyksen mediassa? Viestinnän webinaarissamme naulataan yritysviestinnän olennaisimmat asiat ja kerrotaan keinoja ylittää uutiskynnys mediassa. Webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoittaa, että viestintä on: [...]