Opas B2B-sisältömarkkinointiin

Puhuttelevat sisällöt tekevät tehokasta myyntityötä puolestasi

Onko sisällöntuotannon aloittaminen hankalaa? Tai tuntuuko, että nykyiset sisällöt eivät ehkä puhuttele kohderyhmiäsi sillä parhaimmalla tavalla? Kun opit sanoittamaan yrityksesi ja brändisi sanomaa asiakkaitasi kiinnostavalla tavalla, olet huomattavan paljon lähempänä asetettujen tavoitteiden saavuttamista kuin koskaan aikaisemmin.

Oppaan avulla ymmärrät sisältömarkkinoinnin merkityksen sekä opit sanoittamaan palvelusi ja tuotteesi niin, että muutkin kiinnostuvat niistä. Lataa opas ja laita ilmaiset vinkit käytäntöön!

Lataa opas ja opi:

  • Mihin sisältömarkkinointia tarvitaan?
  • Miksi hyvä taustatyö on kaiken perusta?
  • Minkälaista sisältöä kannattaa tuottaa eri kanaviin?
  • Miten päästä alkuun sisällöntuotannossa?

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää