Näin suunnittelet verkkosivut, joilla teet enemmän kauppaa

Oppaan avulla opit suunnittelemaan verkkosivut, jotka eivät ainoastaan näytä hyvältä, vaan edistävät yrityksesi myyntiä ja kasvua.

Lataa opas
Verkkosivuopas B2B-yritykselle

Älä missaa tätä mahdollisuutta: valjasta verkkosivut myymään puolestasi

B2B-yritykselle verkkosivut ovat paljon enemmän kuin digitaalinen käyntikortti — ne ovat myynnin ja markkinoinnin keskeinen työkalu. Mutta mitä jos verkkosivut eivät houkuttele potentiaalisia asiakkaita tai tue myyntiä toivotulla tavalla?

Jos tunnistat seuraavista haasteista jonkun, suosittelemme vahvasti verkkosivujen suunnitteluoppaan lataamista ja sen oppeihin perehtymistä:

  • Asiakkaanne eivät löydä verkkosivuillenne: Verkkosivunne eivät näy hakutuloksissa, mikä vähentää potentiaalisten asiakkaiden määrää.
  • Ette saa yhteydenottoja verkkosivuiltanne: Sivustonne ei tuota liidejä tai yhteydenottoja, mikä heikentää myyntimahdollisuuksia
  • Sisällöt eivät puhuttele kohderyhmäänne: Sisällöt eivät tue ostoprosessia eivätkä vastaa kohderyhmän tarpeisiin.
  • Vanhentunut visuaalinen ilme: Sivustonne ei erotu kilpailijoista eikä sen visuaalinen ilme vastaa yrityksen brändiä.
  • Sivustollanne on heikko asiakaskokemus ja toiminta: Hidas latausaika ja monimutkainen navigointi tai toiminnallisuudet laskevat potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa tutustua teihin tarkemmin.

Hyvin suunnitellut verkkosivut ohjaavat kävijöitä tehokkaasti kohti ostopäätöstä, rakentavat luottamusta ja poistavat myynnin esteitä. Kun sisältö on asiakaslähtöistä, visuaalinen ilme vastaa yrityksen brändiä ja kaikki tarvittava tieto löytyy helposti ja nopeasti, verkkosivut muuttuvat myyntikanavaksi, joka tukee liiketoiminnan kasvua.

Olisiko aika päivittää verkkosivunne vastaamaan nykypäivän vaatimuksia? Verkkosivuoppaan avulla opit, kuinka suunnittelet ja toteutat verkkosivut, jotka edistävät yrityksen myyntiä ja kasvua.

Maksuttoman oppaan avulla opit muun muassa:

  • Verkkosivujen tärkein tehtävä on myynnin edistäminen 
  • Koderyhmää puhuttavat sisällöt ovat verkkosivuston perusta
  • Mitkä ovat onnistuneen verkkosivu-uudistuksen eri vaiheet kohta kohdalta
  • Suunnitteluun panostaminen takaa onnistuneen lopputuloksen 
  • Koskaan ei olla täysin valmiita: jatkuva tulosten seuranta ja kehitys takaavat tulokset
  • Ja paljon muuta

Opas on tarkoitettu erityisesti B2B-yrityksille, jotka haluavat rakentaa itselleen verkkosivut, jotka edistävät myyntiä.

”MBE:n toteuttama verkkosivu-uudistus onnistui erinomaisesti ja kokonaisuudesta pidettiin hyvää huolta. Arvostan kumppania, joka ottaa meidät hyvin huomioon ja uskaltaa sparrata, hyvässä hengessä tottakai. Meillä on täysi luotto MBE:hen ja voin hyvillä mielin suositella heitä kumppaniksi.”

Jarmo Sopanen Toimitusjohtaja, Lahti Glass Technology